Mitä te naiset tykkäätte syödä treffeillä ?
Olisi huomenna treffit vasta tapaamani naisen kanssa minun luonani ja ajattelin yllätykseksi kokata hänelle =). Olisiko ateriavinkkejä?
Kommentit (163)
Kertokaa muuten takuuvarmoja salaattireseptejä? Ei aina huvittaisi lyödä tuota jäävuorisalaattia tai muita ruohoja salaatissa
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:58"]
Noutopizza olisi paras, ehkä nakkikopinkin tarjoomukset muuten, mutta pizza on ehkä siistimpi syödä halutessaan veitsellä ja haarukalla. Varminta noutoruoka, kun mietinkin monen tapaamani miehen ruokahygieniaa niin voisi jäädä ensitreffeillä varmuuden vuoksi syömättä.
Se on oikeasti aika huisi juttu jo, itselle kun ei ole tarjoiltu edes noutopizzaa tai kioskin porilaista useinkaan edes vuosienkaan tapailun aikana.
Ja broikassa on kyllä koivissa paras liha. Olettaen että sen paistaa kunnolla kypsäksi. (eikö sulla ole uunia?) Melkein jo tuosta koipikommentista tuli epäilys siitä ruoanlaittotaidosta ja -hygieniasta... (sitkeää ja limaista, pannulla laittaen)
[/quote]
Ei ole ihme jos sinulla ei vientiä riitä, saati tarjoajia. Tekstisi perusteella kukaan oikea mies ei halua tuollaista naista.
[/quote] Olet muuten oikeassa, ei ole halunnut. Paitsi tuo toisessa viestissä mainittu jonka luokse pitää ostaa omat sinapitkin.
Tacoja mutta käytä niitä uusia taco-taskuja niin ei sottaa!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:11"]
Kertokaa muuten takuuvarmoja salaattireseptejä? Ei aina huvittaisi lyödä tuota jäävuorisalaattia tai muita ruohoja salaatissa
[/quote] coleslaw (mutta minähän olin tuo josta ei ole ihme ettei yksikään mies halua)
Olen tässä nyt miettinyt että teen salaatin johon paistan pannulla kanan rintafileetä ja lisäksi sekaan mm fetajuustoa ja oliiveja ainakin ja jotain. Sitten lisäksi teen uunissa isoja herkkusieniä pekonikääreessä joihin laitan vielä tuorejuustotäytteen sisälle : d
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:11"]Kertokaa muuten takuuvarmoja salaattireseptejä? Ei aina huvittaisi lyödä tuota jäävuorisalaattia tai muita ruohoja salaatissa
[/quote]
Aina yksi vihreäsalaatti (osta joku muu kuin jääsallaatti,kaupoissa aina muitakin) kirsikkatomaattia, paprikaa, fetaa lasitölkissä ja lorauta öljyä salaatin sekaan ja paista pannulla kevyesti pinjansiemeniä, jotka tulee salaatin päälle. Tällä lämpenee!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:37"]
Musta olis ihanaa jos treffikumppani laittais ruokaa ja samalla voitaisiin ottaa lasi viiniä ja jutella niitä näitä. Ehkä tulee mieleen, että tee jotain mistä pidät itse ja jota osaat laittaa ettei kaikki energia mene siihen, että yrität ensimmäistä kertaa kokata jotain vaativaa tai saat harmaita hiuksia kun kohokas ei onnistu.
Ainut mitä kannattaa varoa on ehkä jotkut osterit tai todella tuliset tai muuten erikoiset ruuat. Riippuu tietysti naisesta, mutta minuun tekisi vaikutuksen ihan vaikka itsetehty pizza mozzarellalla ja ilmakuivatulla kinkulla. Siinä vaiheessa vielä naisellakin mahdollisuus avata suunsa ennen kuin annos menee uuniin. Hauskoja treffejä! N24
[/quote]
Tiedätkö se on tapana niin että heti kun sitä ruokaa tekee toiselle niin palaa heti pohjaan tai epäonnistuu mutta eihän siinä toisaalta voi kuin nauraa ja todeta että "haetaampa pizza" jos kumppanikin osaa ottaa sen huumorilla :D
[/quote]
Ap täällä N24 pakko kysyä kyllä tähän väliin että mikä sinulla olisi reaktio jos se ruoka mulla epäonnistuisi täysin? :D. Itse olen todella huumorintajuinen mies ja vaikea olisi olla sellaisen naisen kanssa jolla sitä huumoria ei riitä
[/quote]
N24:ltä: mua varmaan naurattais ihan älyttömästi ja toivoisin että mieskin näkisi tilanteen niin, että (mahdollisessa) tulevaisuudessa on joku hauska juttu mitä muistella yhdessä. Riippuu miten pitkään olette deittailleet, mutta suurimmalla todennäköisyydellä heittäisin ilmoille tiedustelun josko voisin jotenkin lohduttaa tässä suuressa epäonnistumisessa sillä aikaa ennen kun pizzat saapuu ;) Jos on ihan alkuvaiheessa (ensimmäisiä treffejä) niin ehkä en uskaltaisi suoraan ehdottaa mitään siinä pelossa että kun mies on saanut haluamansa niin en saa mahdollisuutta nähdä seuraavaa kertaa kun oikeesti onnistut siinä suffleessa. Mutta tiivistettynä, arvostaisin rentoa suhtautumista ja rehellisyyttä. Ainahan voit kysyä josko deitti voisi auttaa kokkaamisessa jollain tavalla, siinäkin ehkä rentoutuu kun ei tarvii nököttää paikallaan.
[/quote]
Ymmärsinkö siis oikein : DD ehdottaisit siis seksiä pizzoja odotellessa... Multa ropisee sadottain pisteitä naiselle joka uskaltaa tehdä aloitteen tai tomerana ehdottaa jotain vaikka kyse ei olisikaan seksistä
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:06"]
Jos et oikeasti ole herrasmies, niin älä rupea esittämään sellaista. Sitä naista vituttaa, kun myöhemmin sun todellinen luonne paljastuu.
[/quote]
Femakkohuora ei pääse tuolla asenteella edes treffeille. Onnea elämääsi hiekkavittusi kanssa.
[/quote]
jo naimisissa niin ei tarvii haaveilla treffikutsuista
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:42"]
Olisi ehkä elämäni kamalimmat treffit, jos mies olisi yllätykseksi kokannut ruokaa! Mä olen niin nirso, että se kuitenkin olisi jotain mistä en pidä. Mun ja miehen ekat treffit olivat sitä, että hän tuli ihan vaan rehellisesti panemaan, en edes tarjonnut mitään muuta :D Seuraavilla treffeillä mies sitten kokkasi mun luona sellaista ruokaa, jossa oli niitä aineksia joista pidän eniten. Ja se ruoka mitä hän silloin teki, on vieläkin ihan yks mun lempiruoka :)
[/quote]
Ettekö ees leffaa kattonu ennen sitä panemista
[/quote]
Ei todellakaan! Ja ylläri taas että mammat alapeukuttaa! Kaikki otetaan niin saatanan tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:09"]
Lisää reseptejä -ap
[/quote]
Jos ei ole allergioita niin tässä helppo =
Valmiiseen tuorepastalevyyn täytteeksi mascarponea, sitruunankuorta(ei valkoista osaa ) ja tuoretta basilikaa, tee niistä isoja ravioleja.
Keitto paketin ohjeen mukaan.
Pikaisesti grillattuja jättikatkaravunpyrstöjä, mausta kevyesti chilillä ja basilika kevyen paiston jälkeen pintaan pannulle mukaan kun pois levyltä.
Salvia-voi kastike. Ruskista voi kevyesti älä polta, sekaan salvian lehteä ja sitruunanmehua kun pois levyltä,
muuten tulee kitkerää. Salvia saa siis paistua.
Lisukkeena minttuherneitä, onnistuu ihan ok minttuhyytelöstäkin.
Helppoa ja nopeaa.
Jälkkäriksi jotain suklaista, kaikki naisethan on hulluna siihen?
-mies , joka osaa- ;)
Olisin todella iloinen ja otettu jos minulle tehtäisiin moinen yllätys! Minulla ei ole allergioita taikka muitakaan ruokarajoitteita, joten helppo miellyttää...
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:11"]Kertokaa muuten takuuvarmoja salaattireseptejä? Ei aina huvittaisi lyödä tuota jäävuorisalaattia tai muita ruohoja salaatissa [/quote] Aina yksi vihreäsalaatti (osta joku muu kuin jääsallaatti,kaupoissa aina muitakin) kirsikkatomaattia, paprikaa, fetaa lasitölkissä ja lorauta öljyä salaatin sekaan ja paista pannulla kevyesti pinjansiemeniä, jotka tulee salaatin päälle. Tällä lämpenee!
[/quote]
Mitä öljyä käytät salaateissa yleensä ?
Hapankaalia ja pässinkiveksiä, nam!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:13"]Olen tässä nyt miettinyt että teen salaatin johon paistan pannulla kanan rintafileetä ja lisäksi sekaan mm fetajuustoa ja oliiveja ainakin ja jotain. Sitten lisäksi teen uunissa isoja herkkusieniä pekonikääreessä joihin laitan vielä tuorejuustotäytteen sisälle : d
Ap
[/quote]
Tää on hyvä setti ja et voi kauheasti epäonnistua myöskään :) tsekkaa ettei kana raakaa ja salaattisi on hyvä! Lorauta joukkoon vähän öljyä tai öljypullo (balsamico tm.lisäksi ) pöytään.
Mä ainakin olisin onnellinen :)
N33
Mä tekisin pizzaa. Eli joko hyvä valmispohja tai leipoisi pohjat valmiiksi. Varaa paljon erilaisia täytteitä ja sitten molemmat täyttäisi oman puolen. Lisukkeeksi perus salaattia ja juomaksi limu. Jälkkäriksi jotain ekstrahyvää italialaista jäätelöä, paria makua.
Ei mene aikaa keitiössä ja deitti saisi vaikuttaa oman ruokansa sisältöön. Ja treffit alkaisi luontevasti yhdessä touhuamalla.
Noh.
JOs minä tulisin treffeille, itse tehty pizza menisi täydestä, olisi mukavan rentoa.
JOku gulassikeitto olisi kanssa hyvä, hyvää leipää, yksi lasi punaviiniä,kahvia ja (valmiina ostettua) suklaakakkua jälkkäriksi ja tulista viulumusiikkiaa ? (Ja pöytään punainen ruusu)
Ja sen voisit valmistella etukäteen, ei tarvi ahdistua keittiössä kun treffi on paikalla.
Mutta ehkä voisit varovasti kysyä, onko jotain rajoitteita.
Vieläkin tulee kyyneeleet silmiin kun muistelen kuinka maailman huonoin kokki jonka kanssa olen 15 v sitten mennyt naimisiin, kokkasi vimmaisesti pihviä (parasta sisäfilettä mutta paloi aina) ja perunota... sitten oli liikuttavia alkupaloja leikkeletiskistä...
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:16"]
Musta olis ihanaa jos treffikumppani laittais ruokaa ja samalla voitaisiin ottaa lasi viiniä ja jutella niitä näitä. Ehkä tulee mieleen, että tee jotain mistä pidät itse ja jota osaat laittaa ettei kaikki energia mene siihen, että yrität ensimmäistä kertaa kokata jotain vaativaa tai saat harmaita hiuksia kun kohokas ei onnistu.
Ainut mitä kannattaa varoa on ehkä jotkut osterit tai todella tuliset tai muuten erikoiset ruuat. Riippuu tietysti naisesta, mutta minuun tekisi vaikutuksen ihan vaikka itsetehty pizza mozzarellalla ja ilmakuivatulla kinkulla. Siinä vaiheessa vielä naisellakin mahdollisuus avata suunsa ennen kuin annos menee uuniin. Hauskoja treffejä! N24
[/quote]
Tiedätkö se on tapana niin että heti kun sitä ruokaa tekee toiselle niin palaa heti pohjaan tai epäonnistuu mutta eihän siinä toisaalta voi kuin nauraa ja todeta että "haetaampa pizza" jos kumppanikin osaa ottaa sen huumorilla :D
[/quote]
Ap täällä N24 pakko kysyä kyllä tähän väliin että mikä sinulla olisi reaktio jos se ruoka mulla epäonnistuisi täysin? :D. Itse olen todella huumorintajuinen mies ja vaikea olisi olla sellaisen naisen kanssa jolla sitä huumoria ei riitä
[/quote]
N24:ltä: mua varmaan naurattais ihan älyttömästi ja toivoisin että mieskin näkisi tilanteen niin, että (mahdollisessa) tulevaisuudessa on joku hauska juttu mitä muistella yhdessä. Riippuu miten pitkään olette deittailleet, mutta suurimmalla todennäköisyydellä heittäisin ilmoille tiedustelun josko voisin jotenkin lohduttaa tässä suuressa epäonnistumisessa sillä aikaa ennen kun pizzat saapuu ;) Jos on ihan alkuvaiheessa (ensimmäisiä treffejä) niin ehkä en uskaltaisi suoraan ehdottaa mitään siinä pelossa että kun mies on saanut haluamansa niin en saa mahdollisuutta nähdä seuraavaa kertaa kun oikeesti onnistut siinä suffleessa. Mutta tiivistettynä, arvostaisin rentoa suhtautumista ja rehellisyyttä. Ainahan voit kysyä josko deitti voisi auttaa kokkaamisessa jollain tavalla, siinäkin ehkä rentoutuu kun ei tarvii nököttää paikallaan.
[/quote]
Ymmärsinkö siis oikein : DD ehdottaisit siis seksiä pizzoja odotellessa... Multa ropisee sadottain pisteitä naiselle joka uskaltaa tehdä aloitteen tai tomerana ehdottaa jotain vaikka kyse ei olisikaan seksistä
[/quote]
Jos nuista treffeistä ei tule mitään tai meillä ei ala synkkaamaan tämän naisen kanssa niin voisin koittaa kokata sulle :DD -Ap
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Silläkin riskillä, että tulen väärinymmärretyksi niin kyllä. Jos mies on pyytänyt treffeille ja ehdottanut että laittaa omassa kodissaan ruokaa itse, vaatii se enemmän palleja kuin monilla on ikinä. Mikäli olen suostunut kyseisille treffeille, todennäköisesti olen kiinnostunut miehestä. Se, että toinen asettaa itsensä haavoittuvaan asemaan ja ottaa riskin on mun mielestä kunnioitettavaa. Itseasiassa juuri tuollaisen kumppanin haluaisin, mutta en ole vielä löytänyt! Ja siihen, että teeskentelisin etten ole kiinnostunut, en lähde mukaan ollenkaan. Yleensä jos haluan jotain, sanon sen suoraan. Joskus toimii, joskus ei. N24
[/quote]
[/quote]
[/quote]