Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te naiset tykkäätte syödä treffeillä ?

Vierailija
02.11.2014 |

Olisi huomenna treffit vasta tapaamani naisen kanssa minun luonani ja ajattelin yllätykseksi kokata hänelle =). Olisiko ateriavinkkejä?

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan suosiolla kysyä suoraan onko allerginen jollekin tai onko joku erikoisruokavalio hänellä.

Tähän mennessä (9 viestiä) kaikki ehdotukset ovat olleet sellaisia että minä voisin ottaa vain lasin vettä, paitsi ehkä tuo "salaattia" mutta epäilen että saisit sinnekin jotain mitä en pysty syömään, kuten vaikkapa tuoretta tomaattia.

Muuten kiva idea mutta se ei ole kivaa kun huulet näyttää siltä syönnin jälkeen että olisi turpaan saanut tai henkitorvi on menossa umpeen, ripulista puhumattakaan.

Vierailija
62/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:26"]Kannattaa ihan suosiolla kysyä suoraan onko allerginen jollekin tai onko joku erikoisruokavalio hänellä.

Tähän mennessä (9 viestiä) kaikki ehdotukset ovat olleet sellaisia että minä voisin ottaa vain lasin vettä, paitsi ehkä tuo "salaattia" mutta epäilen että saisit sinnekin jotain mitä en pysty syömään, kuten vaikkapa tuoretta tomaattia.

Muuten kiva idea mutta se ei ole kivaa kun huulet näyttää siltä syönnin jälkeen että olisi turpaan saanut tai henkitorvi on menossa umpeen, ripulista puhumattakaan.
[/quote]

No kai nyt ihminen jotain voi syödä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sun oma bravuuri, kertoo susta kokkina ja ihmisenä enemmän kuin joku trendiruoka.

Vierailija
64/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keksin! Uuniperuna ja sit pöydälle eri täytteitä/tahnoja.Voi siis ite koota perunaan täytteen,niin luulis jonkin kelpaavan!

Ja kylmää valkkaria.

Vierailija
65/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytettyjä pita-leipiä. Ja ne pitatkin itse tehtyjä ja tuoreita, tietenkin.
Jälkkäriksi joku marjaherkku.

Vierailija
66/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että noinkin moni haluaa suht uuden tuttavuuden pyörittelevän sushiriisiä käpälissään.

Vierailija
67/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkari ei taida käydä juomasta kun hän tulee autolla tänne enkä kehtaa heti alkaa mitään yökyläilyjä ehdottamaan. Varmasti ahdistavaa sellainen alkuvaiheessa tutustumista että mies alkaa vonkumaan yöksi.

Sushia en ole koskaan tehnyt eikä sitä ensimmäistä kertaa kehtaa kyllä treffeille alkaa opettelemaan :D. Kanaa mietin kyllä jos jotain kanapastaa tai sellaista mutta eikö tuo ole hieman tylsää ruokaa ? Lisäksi mielessä oli myös itsetehtynä lihapullat ja jotain siihen sopivaa kylkiäiseksi.

En ole oikein haka kokki ja vihaan kokkaamista mutta silti tulee välillä kokkailtua aina jotain pientä

Lisää vaan vinkkejä !

-Ap

Vierailija
68/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävis pitsa. :)

Vierailija
69/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis ihanaa jos treffikumppani laittais ruokaa ja samalla voitaisiin ottaa lasi viiniä ja jutella niitä näitä. Ehkä tulee mieleen, että tee jotain mistä pidät itse ja jota osaat laittaa ettei kaikki energia mene siihen, että yrität ensimmäistä kertaa kokata jotain vaativaa tai saat harmaita hiuksia kun kohokas ei onnistu.

Ainut mitä kannattaa varoa on ehkä jotkut osterit tai todella tuliset tai muuten erikoiset ruuat. Riippuu tietysti naisesta, mutta minuun tekisi vaikutuksen ihan vaikka itsetehty pizza mozzarellalla ja ilmakuivatulla kinkulla. Siinä vaiheessa vielä naisellakin mahdollisuus avata suunsa ennen kuin annos menee uuniin. Hauskoja treffejä! N24

Vierailija
70/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:24"]

Sushi jakaa mielipiteet. Olisi aika harmi jos daami joutuisi pidättelemään oksennusta kun yrittää olla kohtelias ja syödä.

[/quote]

Mun mielestä kans sushi on aika hankala ja jakaa paljon mielipiteitä. Sen kun menee kusemaan vielä niin treffit jatkuvat teho-osaston puolella

Vierailija
71/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuusia ja lihapullia. Mut mä oonkin maalaistyttö. 

Vierailija
72/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kanapastaa! Mutta grillaa parilapannulla (tai paistinpannulla yhtä hyvin) kanaa ja kiva muhkea salaatti :) naiset tykkää!

Vierailija
73/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin ihmisillä on niin erilaisia makuja ruoan suhteen, että yllätysdinneri ei tod.näk. ole kovin hyvä ajatus. Nainen ei pidä tekemästäsi ruoasta, sinä pahoitat mielesi ja tunnelma latistuu.

Vierailija
74/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kokkaat! Ihana mies!

Vierailija
75/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä elämäni kamalimmat treffit, jos mies olisi yllätykseksi kokannut ruokaa! Mä olen niin nirso, että se kuitenkin olisi jotain mistä en pidä. Mun ja miehen ekat treffit olivat sitä, että hän tuli ihan vaan rehellisesti panemaan, en edes tarjonnut mitään muuta :D Seuraavilla treffeillä mies sitten kokkasi mun luona sellaista ruokaa, jossa oli niitä aineksia joista pidän eniten. Ja se ruoka mitä hän silloin teki, on vieläkin ihan yks mun lempiruoka :)

Vierailija
76/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:37"]

Musta olis ihanaa jos treffikumppani laittais ruokaa ja samalla voitaisiin ottaa lasi viiniä ja jutella niitä näitä. Ehkä tulee mieleen, että tee jotain mistä pidät itse ja jota osaat laittaa ettei kaikki energia mene siihen, että yrität ensimmäistä kertaa kokata jotain vaativaa tai saat harmaita hiuksia kun kohokas ei onnistu.

Ainut mitä kannattaa varoa on ehkä jotkut osterit tai todella tuliset tai muuten erikoiset ruuat. Riippuu tietysti naisesta, mutta minuun tekisi vaikutuksen ihan vaikka itsetehty pizza mozzarellalla ja ilmakuivatulla kinkulla. Siinä vaiheessa vielä naisellakin mahdollisuus avata suunsa ennen kuin annos menee uuniin. Hauskoja treffejä! N24

[/quote]

Tiedätkö se on tapana niin että heti kun sitä ruokaa tekee toiselle niin palaa heti pohjaan tai epäonnistuu mutta eihän siinä toisaalta voi kuin nauraa ja todeta että "haetaampa pizza"  jos kumppanikin osaa ottaa sen huumorilla :D

Vierailija
77/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä salaatti, johon voi itse valita lisätäytteet.

Lisätäytteinä esim. juusto, grillattu kana, artisokansydämet tai lohifilee.

Vierailija
78/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:42"]

Olisi ehkä elämäni kamalimmat treffit, jos mies olisi yllätykseksi kokannut ruokaa! Mä olen niin nirso, että se kuitenkin olisi jotain mistä en pidä. Mun ja miehen ekat treffit olivat sitä, että hän tuli ihan vaan rehellisesti panemaan, en edes tarjonnut mitään muuta :D Seuraavilla treffeillä mies sitten kokkasi mun luona sellaista ruokaa, jossa oli niitä aineksia joista pidän eniten. Ja se ruoka mitä hän silloin teki, on vieläkin ihan yks mun lempiruoka :)

[/quote]

Aikuisten nirsoilu on mielestäni vähintäänkin luotaantyöntävää ja todella lapsellista. Loppuviestisi sisältöön en jaksa edes kommentoida.

Vierailija
79/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:39"]

Ei kanapastaa! Mutta grillaa parilapannulla (tai paistinpannulla yhtä hyvin) kanaa ja kiva muhkea salaatti :) naiset tykkää!

[/quote]

Missä muodossa tulee parhaiten paistinpannulla kanat? Koivissa liha on ainakin sitkeää ja limaista

-mies

Vierailija
80/163 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:40"]

Totta kai kokkaat! Ihana mies!

[/quote]

Hauskaa onkin etten minäkään pidä kokkaamisesta mutta silti kokkailen välillä ja ihmettelen kun muut kehuvat ruokiani vielä

-Toinen mies 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan