Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit rakkautesi? : )

Vierailija
25.10.2014 |

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postista. Minä olin töissä siellä ja mieheni tuli lähettämään pakettia. Paketti on ollut perillä jo kohta 15 vuotta :)

Vierailija
42/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisen kaverin isoveli, lähes 10-vuotta sitten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kylältä.

Vierailija
44/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisista. Olihan sitä kaikkea pikkuproblea alkuun, mutta järkättyäni lisää hautajaisia se homma ikään kuin luontaisesti siirtyi syvällisemmälle tasolle.

Vierailija
45/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnasta :)

Vierailija
46/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mieheni töistä. Olin tietänyt hänet jo monta vuotta, ja pidin häntä jotenkin kaukaisena komistuksena, joka ei koskaan olisi saavutettavissani. Olin ällikällä lyöty kun hän osoitti kiinnostusta.

Vierailija
47/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käveli mun ovesta sisään :D kaverini kaveri, ja kaveri kuttu sen.

Vierailija
48/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:12"]Tapasimme mieheni kanssa bussipysäkillä. Olin sinä iltana ollut juhlimassa kun tuli aika lähteä kotiin. Itselläni ei ollut muuta mahdollisuutta päästä kotiin kuin lähteä odottelemaan bussia, siispä lähdin bussipysäkille. Minähän tietysti myöhästyin kyseisestä bussista joka oli myös sattumoisin illan viimeinen bussi. Siinä hetken soitellessani kyytejä pätinkin että alan liftaamaan. Peukun nostettuani ylös, ensimmäinen vastaantulija pysähtyi pysäkille ja lupautui heittämään minut kotiin. (Auto oli täynnä mieheni ystäviä.. 5hengen autossa olikin minun lisäkseni 7muuta) Herrasmiehenä mieheni nousi pelkääjänpaikalta ja antoi paikkansa minulle ja änkesi muiden ystäviensä kanssa takapenkille. Minä olin ainoa pienikokoinen ja ainoa nainen autossa mutta silti sain paikan edestä. 20minuuttia autossa istuskellessamme pääsimme kotipihalleni. Nousin autosta, kiitin kyydistä ja lähdin kävelemään kotiin päin. Hetken kuluttua kuulin juoksuaskeleita takaani ja päätin pysähtyä. Mieheni oli takanani, pyytäen numeroani. Annoin numeroni, hän antoi pusun otsalleni ja siinä hetkestä lähtien olemme olleet yhdessä.
Kohta on 10vuotta takana yhteistä onnellista aikaamme. :)

JH [/quote] Ihana!! Toivottavasti minulle tapahtuu samoin.. Nyt lähes 6vuotta elänyt yksin.. Seuraa kaivaten..

[/quote] Hyi hemmetti, minä en ikinä uskaltaisi ventovieraiden äijien kyytiin yömyöhällä! Paljon suurempi todennäköisyys on joutua raiskatuksi ja tapetuksi kuin löytää pysyvä, täysjärkinen parisuhde.

Vierailija
49/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupasta. Näin saman miehen siellä,usein, joskus vaihdoimme pari sanaa jostain tarjoustavarasta tai vaikka kurkkujen tuoreudesta. Siis ihan kuten kenen tahansa kanssa. Eräänä päivänä puhelimeni soi. Mies esitteli itsensä ( en tiennyt hänen nimeään) ja sanoi, että nähdään joskus siinä oman kylän kaupassa. Hän oli kysynyt tutulta kassatytöltä, tietääkö tyttö nimeni. Tyttö tiesi ja mies otti selvää puhelinnumerostani. Hän sanoi, että "tää on elämäni vaikein puhelu, mutta jos olet vapaa, lähtisitkö kahville". Olin tunnistanut miehen äänestä heti puhelun alkaessa ja koska hän oli vaikuttanut jo aiemmin luotettavalta, lupauduin.

Sillä tiellä ollaan, 8 vuotta takana. :)

Vierailija
50/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä juteltiin ensin puoli vuotta, jonka jälkeen rohkaistuin ja matkustin paikkakunnalle jossa mies asuu. En kertonut vierailustani kenellekään, jos joutuisinkin pettymään.
Nyt yhteiseloa 1,5v takana ja asutaan yhdessä. Kannatti ottaa riski ja rakastua :)

Vierailija
51/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauteni löysi oikeastaan minut. Ollaan tunnettu nuoresta asti, silloin tosin mies seurusteli toisen kanssa. En siis ikinä katsellut häntä sillä silmällä, mutta oltiin kavereita. Opiskelut veivät eri paikkakunnille, miehen silloinen suhde päättyi eroon ja kerran yhteisten kavereiden häiden jälkeen kysyi mua ulos. Suostuin ja siitä se sitten lähti. 7 vuotta ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
52/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin hänet kun olin ensimmäistä kertaa baarissa. Tanssilattialla törmäsimme ja olimme koko illan yhdessä ja nyt 4 vuotta jälkeenpäin onnellisesti vielä yhdessä ja avoliitossa :)

Vierailija
53/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:12"]Tapasimme mieheni kanssa bussipysäkillä. Olin sinä iltana ollut juhlimassa kun tuli aika lähteä kotiin. Itselläni ei ollut muuta mahdollisuutta päästä kotiin kuin lähteä odottelemaan bussia, siispä lähdin bussipysäkille. Minähän tietysti myöhästyin kyseisestä bussista joka oli myös sattumoisin illan viimeinen bussi. Siinä hetken soitellessani kyytejä pätinkin että alan liftaamaan. Peukun nostettuani ylös, ensimmäinen vastaantulija pysähtyi pysäkille ja lupautui heittämään minut kotiin. (Auto oli täynnä mieheni ystäviä.. 5hengen autossa olikin minun lisäkseni 7muuta) Herrasmiehenä mieheni nousi pelkääjänpaikalta ja antoi paikkansa minulle ja änkesi muiden ystäviensä kanssa takapenkille. Minä olin ainoa pienikokoinen ja ainoa nainen autossa mutta silti sain paikan edestä. 20minuuttia autossa istuskellessamme pääsimme kotipihalleni. Nousin autosta, kiitin kyydistä ja lähdin kävelemään kotiin päin. Hetken kuluttua kuulin juoksuaskeleita takaani ja päätin pysähtyä. Mieheni oli takanani, pyytäen numeroani. Annoin numeroni, hän antoi pusun otsalleni ja siinä hetkestä lähtien olemme olleet yhdessä.
Kohta on 10vuotta takana yhteistä onnellista aikaamme. :)

JH [/quote] Ihana!! Toivottavasti minulle tapahtuu samoin.. Nyt lähes 6vuotta elänyt yksin.. Seuraa kaivaten..

[/quote] Hyi hemmetti, minä en ikinä uskaltaisi ventovieraiden äijien kyytiin yömyöhällä! Paljon suurempi todennäköisyys on joutua raiskatuksi ja tapetuksi kuin löytää pysyvä, täysjärkinen parisuhde.
[/quote]

No onhan se noinkin, mutta tällä hetkellä tekisin mitä vain löytääkseni elämäni rakkauden.. Mutta onneksi kirjoittajalla JH ei tapahtunut noin. Tuskin niin tapahtuisi muillekkaan.

Vierailija
54/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mielipide kirjoittaja 144. Mutta aika epätodennäköistä että noin tapahtuisi. Pelkoja sinulla on.

Vierailija
55/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä 12 vuotta sitten.

Vierailija
56/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, oltiin 2,5 vuotta vain kavereita. Siitä, sitten ystävyys syveni. Kohtalo kai sabotoi kaikki suhteemme, että löytäisimme toisemme. :)

Vierailija
57/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiöni autokatokselta. Hänen kaverinsa asui naapuri talossa ja oli tuonut sen kotiin. Juteltiin pari tuntia ja kotiin päästyäni, huomasin Facebookissa kaveripyynnön. Loppu on historiaa ;-)

Vierailija
58/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patikkareisulta pohjoisimmasta Lapista, kastuimme naisystäväni kans perin pohjin ja yks sälli sattui sit sinne ja auttoi meitä, no joo, olihan sitä välimatkaongelmaa ja kaikkea pikkuproblea alkuun, mutta nyt se on auttanut mua jo kohta 10 vuotta, silti yhä onnemme kukkuloilla. Kaks kersaa, kumpikin jo koulussa. Oli jännää huomata, miten sielunmaisemat voivat olla niin samanlaisia ympäristöstä riippumatta;)

Vierailija
59/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa. Olin kaverini kanssa kahvilla, kun mies liittyi seuraamme (oli kaverini kaveri). Ei juteltu tämän jälkeen vuoteen, kunnes hän lisäsi minut yllättäen Skypessä.

Vierailija
60/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä! :D vuosi juteltiin netissä ennen, kun nähtiin. Kumpikaan ei muista, että mistä sivuilta bongattiin toisemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä