Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit rakkautesi? : )

Vierailija
25.10.2014 |

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:40"]

Säälittävää jos löytää kumppanin sosiaalisesta mediasta... Missä se vanha tapa on?? Nykyään kaikki tehdään verkossa......

[/quote]

Vanha tapa oli löytää puoliso tansseista tai ravintolasta. Mä olen kyllä tyytyväisempi tähän uuteen puolisooni jonka tapasin sosiaalisen median välityksellä. 

[/quote]

En käytä päihteitä enkä jaksa käyttää rahaani ja aikaani humalaisten seurassa oloon. Harrastukseni ovatnaisellisia ja työkaverit liian vanhoja tai naispuolisia. Mielestäni netti toimii hyvin. Itse olet nolo!

Vierailija
22/153 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMORPG.

Kumpikaan ei etsinyt mitään, mutta satuimme pelaamaan samassa porukassa ja huomattiin että tykätään jutella. Pelistä juttelut siirtyi meseen (sillon vielä se iso juttu) ja sit videopuheluita ja sit jo vierailuja.

Nyt yhdessä 9 vuotta, ja naimisissa. Älyttömän onnellisia jo alusta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin sitä oikeaa Helsingin baareista 17 vuotta. Lopulta löytyi kolmessa kuukaudessa Suomi24:stä. Kiitos, netti!

Vierailija
24/153 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaalasta naisten suljetulta osastolta. ( tosi juttu.) olemme naimisissa.

Vierailija
25/153 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin samalla keskustelufoorumilla. Itse olin huomannut hänet jo aiemmin mutta väärinymmärryksen takia luulin olevan varattu ja pidin flirtin visusti poissa. Eräänä päivänä hän oli tosi alakuloinen ja piristin häntä. Laittoi yksityisviestin jossa kiitti, vastasin etäisen kohteliaasti koska luulin vieläkin olevan varattu enkä halunnut tunkeilla. Kysyi Skypeäni ja osaanko puhua ruotsia, oli siis ruotsista, vastasin antamalla Skype-tunnukseni ja liitin videon, jossa puhuin omalla surkealla aksentillani muutaman lauseen. Kolme päivää myöhemmin olimme jo yhdessä, hän matkusti Suomeen, sittemmin teki täällä vaihtovuoden ja nyt olemme jo kihloissa :) kuulemma rakastui korviaan myöten minuun ja "muumipeikkoaksenttiini".

Vierailija
26/153 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystävä esitteli

Vierailija
27/153 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman tylsästi baarissa. Olin kaverini työporukan kanssa viihteellä ja koko juttuseura mongersi loppuillasta epäselvyyksiä. Pilkun lähetessä menin juttelemaan tyhjälle lattialle soittavalle dj:lle. Meillä oli hämmästyttävän samanlainen huumorintaju ja hän sai minut nauramaan. Kysyin että kuinka monta kertaa hänelle on tultu lässyttämään ja flirttailemaan kuten baarityöntekijöitä kliseisesti paljon lähestytään. Vastasi että ei kertaakaan tai sitten on niin tyhmä ettei ole tajunnut. :D Lopulta pilkku tuli ja kysyin että haluisko tää lähtee mun kämpille juomaan paskan illan kunniaks viinaa. Siitä päivästä ollaan oltu elämiemme tärkeimmät ihmiset ja toivottavasti ollaan vastedeskin. :')

Vierailija
28/153 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä

Vierailija
29/153 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin innoittamana laitoin Soneraplazaan nettideitti-ilmoituksen. En tuntenut nettitreffijuttuja ollenkaan ja unohdin koko jutun saman tien. Ilmoituksessa oli tietysti anonyymi sähköpostiosoitteeni, jonka olin tekaissut vastauksia varten. Kuukauden kuluttua löysin jostain paperin, jossa minulla oli tuo osoite ylhäällä. Menin katsomaan, että ei kai kukaan vaan ole vastannut läppäilmoitukseeni.

Ja siellähän oli monta vastausta! Olin ihan nolona ja kirjoitin kaikille, että olen pahoillani, kun en ole vastannut, mutta että en tosissani etsi kumppania. Yksi kuitenkin kirjoitti, että ei se mitään, ei hänkään kumppania etsi, mutta kavereita ei ole koskaan liikaa, mennäänkö kahville? En keksinyt mitään tekosyytäkään ja lupauduin. Ajattelin, että käyn kahvilla ja unohdan koko jutun. Kuitenkin mies vei sydämeni ihan totaalisesti. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta, naimisissa viisi. Ollaan tosi onnellisia yhä.

Emme kumpikaan harrastaneet baareja ja liikuimme niin eri piireissä, että emme olisi ikinä tavanneet ilman nettiä.

Vierailija
30/153 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli minulle töihin, kun rakensin itselleni taloa. Kaverini suositteli häntä ja jotenkin minulla oli ennakkoaavistus, että en halua häntä töihin. Emme olleet siis ikinä tavanneet. En tiedä, miksi minulla oli tuo aavistus, vaikka kaveri väitti hänen olevan hyvä työmies. Lopulta sain kaverin soittamaan miehelle, että olen valinnut jonkun muun, mutta mies kertoikin sanoneensa itsensä irti silloisesta työpaikastaan. Minun oli pakko palkata hänet, vaikka otti tosi kovasti päähän.

Heti hänet ensi kerran nähdessäni tiesin, että miehestä tulee jonkinlainen ongelma. Ja tulikin, koska hän oli naimisissa ja rakastuimme, vaikka teimme kaikkemme, että niin ei kävisi. Emme puhuneet tunteistamme toisillemme mitään, mutta katseista kumpikin tajusi, missä mennään. Kuitenkin kului 7 vuotta, ennenkuin kulkeuduimme yhteen, hänen erottuaan ihan muista syistä.

Vierailija
31/153 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih ♡

Vierailija
32/153 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:40"]

Säälittävää jos löytää kumppanin sosiaalisesta mediasta... Missä se vanha tapa on?? Nykyään kaikki tehdään verkossa......

[/quote]

Vanha tapa oli löytää puoliso tansseista tai ravintolasta. Mä olen kyllä tyytyväisempi tähän uuteen puolisooni jonka tapasin sosiaalisen median välityksellä. 

[/quote]

En käytä päihteitä enkä jaksa käyttää rahaani ja aikaani humalaisten seurassa oloon. Harrastukseni ovatnaisellisia ja työkaverit liian vanhoja tai naispuolisia. Mielestäni netti toimii hyvin. Itse olet nolo!

[/quote]

Mulla oli ihan sama juttu, samoin nykyisellä miehelläni. Ei vaan jaksanut enää iällä lähteä baanalle viikonloppuisin, mieluiten teki vapaalla jotain mikä ei vienyt kaikkia rahoja ja maksan terveyttä :)

Vierailija
33/153 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkujen kristillisestä viikonvaihdetapahtumasta

Vierailija
34/153 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssilavalta :)

Vierailija
35/153 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omeglessa tavattiin. Sieltä sitten siirryttiin meseen(sillon kun se vielä oli).. nykyään skype. Vielä ei olla tavattu oikeasti, pitkästä välimatkasta johtuen. =/ Tällä hetkellä ei kyllä olla varmoja kannattaako, nimenomaan pitkän välimatkan takia.. Mutta ainakin halu on kova...

Vierailija
36/153 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tavattiin. Siitä tulee nyt joulukuussa 29 vuotta. Naimisissa on oltu 24, 5 vuotta ja meillä on 5 lasta. Olemme tosi onnellisia toisistamme!

Vierailija
37/153 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen mielikuva, että baarissa haetaan vain yhden yön juttuja ja ehkä siksi olen epäileväinen, jos joku tulee "iskemään" (tai vaihtoehtoisesti en tajua tilannetta). Miten baarikohtaamisista oikeasti yleensä edetään vakavaan seurusteluun, voisiko joku vääntää rautalangasta.

Vierailija
38/153 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa suhde syveni,oltiin 3 vuotta tunnettu. Jälkeenpäin selvisi että mies oli ollut kiinnostunut kun seurustelin edellisen kanssa, sitten kun erosin ja olin kiinnostunut miehestä olikin hänellä muut kiikarissa, mutta lopulta onnellisen sattuman kautta päädyttiin yhteen ja reilu 3 vuotta tätä nyt on kestänyt :)

Vierailija
39/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kummitytöllä kylässä, jonka iskällä oli kaveri kylässä..

Iskän kaverin kanssa sitten katseet kohtasi ja 6 vuotta rakkautta takana.

Vierailija
40/153 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolatansseista, naistentanssit oli, mutta mies haki :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi