Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa käydä miesystäväni luona kakalla

Vierailija
12.09.2021 |

Koska siitä tuleva haju häiritsee häntä. Ja häntä kuulemma ällöttää ajatus kakkaavasta naisesta.

On vain aika epämiellyttävää, kun joudun aina odottamaan että pääsen kotiin kakalle 🙁

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Keksi parempia tai häivy muualle

Vierailija
2/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä tarina ole tosi... Eihän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies! Ajattele avioliittoa hänen kanssaan kun et enää tarvitsisi ikinä kakkia!

Ja lasten kanssa olisi muksaa ajaa mummille hoitamaan kakka-asiat.

Pidä tuo!!!

Vierailija
4/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy siis kotonasi, ongelma ratkaistu.

Vierailija
5/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perussettiä. Kaikissa mun suhteissa on ollut ehdoton et ennen kuin muutetaan saman katon alle niin mun luona ei käydä sit kakalla. Eikä kyllä muutkaan vieraat tai kaverit. Täällä paskon minä.

6/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh, ootko sitten entisten miesystävien kanssa A) saanut, ja B) halunnut käydä niiden luona kakalla? Outoa. Ja vähän ällöttävää.

Vierailija
8/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tarve ihmisillä on paskoa toisen asunnossa, ellei nyt satu joku ruokamyrkytys-ripulikohtaus? Duunissa ymmärrän kyllä koska siitä saa liksaa mutta ei tulis mieleenikään kaverin luona mennä pokkana istunnolle.

Vierailija
9/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ihmiset, joita noin paljon häiritsee normaalit ihmisen toiminnot, kannattaa jättää suosiolla elelemään sinkkuina. Oikeastiko joku kuvittelee, että jos vaikka ollaan koko viikonloppu yhdessä jomman kumman luona, niin toinen kipaisee kotiin isommalle asialle. Jos ajatus kakkivasta naisesta ällöttää niin suosittelen kuminukkea, se ei syö, juo eikä myöskään eritä mitään.

Vierailija
10/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs hän sen pysäyttää jos se on tullakseen?

Vierailija
11/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette outoja

Vierailija
12/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sille pillua jos ei anna kakallakaan käydä!

Vierailija
13/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perussettiä. Kaikissa mun suhteissa on ollut ehdoton et ennen kuin muutetaan saman katon alle niin mun luona ei käydä sit kakalla. Eikä kyllä muutkaan vieraat tai kaverit. Täällä paskon minä.

Jep. Siis totta kai se on normaalia eikä se silleen ällötä, naiset käy myös kakalla ja sit ku asutaan kimpas ni totta kai. Mut ihan lähtökohtaisesti mun mielestä toisen ihmisen asuntoon ei mennä paskalle.

Vierailija
14/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä yhtään ihmettele, että ne suhteet eivät ole kauaa ilmeisestikään kestäneet. 

Vierailija
15/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain aika epämiellyttävää, kun joudun aina odottamaan että pääsen kotiin kakalle

Mutta sitäkin tyydyttävämpää. Ei ole montaa parempaa fiilistä kuin se kun oot ollut pari päivää poissa kotoa ja pidätellyt ja sit pääsee omalle valtaistuimelle laskemaan kaapelia.

Vierailija
16/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä yhtään ihmettele, että ne suhteet eivät ole kauaa ilmeisestikään kestäneet. 

Toiset on, toiset ei. Nykyinen voimassa toistaiseksi.

Ei ole kyllä monesti tullut mitenkään edes puheeksi, suurin osa ihmisistä tajuaa että on sosiaalinen faux-pas käydä toisen luona paskalla.

Vierailija
17/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Sillä anteeksi vain. Ei tuo minustakaan ajan myötä toimi käytännössä.

Eräs työkaverini oli ulkomailla anoppilassa ollessaan pidättänyt kakkaansa useamman päivän. Muistaakseni siellä oli ulkohuussi. Sitten kun tuli kotimaahan niin todettiin että suoli oli pahoin tukkeutunut ja sitten kakka jouduttiin kaivelemaan pois terveysaseman päivystyksessä.

Vierailija
18/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suostu tuohon. Jätä se si*a! Ota joku normaali kumppani, joka osaa tuulettaa, on ilmanraikastimet jne.

Vierailija
19/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olette outoja

Sanopa muuta. Poikaystävän luona paskalla käyminen, huh huh.

Vierailija
20/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset on, toiset ei. Nykyinen voimassa toistaiseksi.

Ei ole kyllä monesti tullut mitenkään edes puheeksi, suurin osa ihmisistä tajuaa että on sosiaalinen faux-pas käydä toisen luona paskalla.

normaali ihminen käy kakalla vähintään kerran vuorokaudessa. Ilmeisesti sinä et sitten mahdollisten seurustelukumppaneiden kanssa vietä yhteisiä viikonloppuja tms. ennen sitä yhteenmuuttoa. kuulostat ihmisenä kyllä todella erikoiselta. -ohis-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi