En saa käydä miesystäväni luona kakalla
Koska siitä tuleva haju häiritsee häntä. Ja häntä kuulemma ällöttää ajatus kakkaavasta naisesta.
On vain aika epämiellyttävää, kun joudun aina odottamaan että pääsen kotiin kakalle 🙁
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä tarina ole tosi... Eihän?
En tiedä, onko tämä tarina tosi vai ei, mutta se on kyllä tosi, että suurimmalle osalle miehistä ulostava nainen on vaan jo ajatuksenakin niin vastenmielinen, että kyllähän sillä haluihin vaikutusta väistämättä on.
Siis tietenkään juuri kukaan miehistä ei ala kakkaamista asunnossaan kieltämään, mutta eivät kyllä halua mitään ääniä kuulla, se on aivan selvä asia. Me miehet nähkääs näämme naisemme kauniina ja viehättävinä "prinsessoina" ja siihen mielikuvaan ei oikein ulostaminen istu.
Eikä tässä ollut piiruakaan mitään tr ollausta, vaan näin minä sen asian näen ja uskon että suurin osa miehistä on kanssani samaa mieltä.
M36
Sen puolesta paskova mieskään mikään viehätys ole. Lähden heti jos alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon laittanut vessapaperin piiloon sinne lukolliseen lääkekaappiin. Pari ihmistä on sitten erehtynyt menee kakalle ja siitä on tullut noloa ja kiusallista kun on pitänyt heittää ovenraosta avain jotta pääsee pyyhkimään. Eivät ole toistaneet virhettään.
Mulla on vessapaperirullat näkyvillä vessassa juurikin vieraita varten.
On inhottavaa kun vieraassa vessassa loppuu paperi kesken.
No senpä takia ne onkin piilossa. Inhottavaa kokemusta ei haluta toistaa. Tulee kerralla selväksi et tänne ei tulla kakalle.
Kuulostaa olevan ulkomaalainen mies. Esim. Nepalin kylissä naisten pitää poistua kylän alueelta tarpeilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tarve ihmisillä on paskoa toisen asunnossa, ellei nyt satu joku ruokamyrkytys-ripulikohtaus? Duunissa ymmärrän kyllä koska siitä saa liksaa mutta ei tulis mieleenikään kaverin luona mennä pokkana istunnolle.
Tämä. Lapsi nyt ei ehkä kykene pidättämään, mutta suurin osa aikuisista kykenee kyllä odottamaan, että pääsee kotiin ja vääntää sitten tortut omaan vessaansa. On aika epäkohteliasta mennä sontimaan toisen pönttöön ellei ole oikeasti todella kova hätä. Muiden kodeissa ei paskota muuta kuin poikkeustilanteissa, oli sukupuoli vaikka avaruusolento.
Miehet eivät halua ajatella, että Anglina Joliekin käy kakalla.
Mä en kehdannut teininä kakata mun poikakaverin edessä ja olin siellä kuitenkin ison osan ajasta, pidättely sit johti niin pahaa ummetukseen että jouduin ambulanssilla sairaalaan kun luultiin että umppari posahti.
Jos mies ei anna minun kakata tai vaihtaa sidettä luonaan, niin eipä mieskään lainaa sitten minun vessaani! Pissatippoja pytyn reunalla, ei kiitos. Tuolla viiden kilometrin päässä on huoltoasema, herra ajaa sinne lorottelemaan.
Ap:n mies haiskahtaa siltä miestyypiltä joka järkyttyy kun huomaa naisella sängen säärissä tai näkee naisen ahmivan pitsaa. Tai kuulee naisen kuorsaavan. Koska naisen pitäisi olla ilmalla elävä, silkinsileä ihmisbarbi ilman ruumiintoimintoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perussettiä. Kaikissa mun suhteissa on ollut ehdoton et ennen kuin muutetaan saman katon alle niin mun luona ei käydä sit kakalla. Eikä kyllä muutkaan vieraat tai kaverit. Täällä paskon minä.
On kyllä harvinaisen järkijättöinen ajatusmaailma.
Mutta yksin on varmaan mukava olla. Ei häiritse muiden kakkaamiset. Kuka tuollaista tolloa katsoo sen enempää kaverinakaan?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä minäkään antais. Paskantaminen ja piereskely kun ei nyt vaan istu samaan kuvaan kauniin naisen kanssa ja minun asuntoonihan rumilla naisilla ei mitään asiaa olekaan.
Sinun asuntoosi ei tule kaunis nainen sen paremmin kuin rumakaan. Menepäs nyt kouluun, äläkä haaveile tunnilla. Muista olla erityisen tarkkaavainen biologian tunnilla. Voit vaikka oppia jotain. Mukavaa kouluviikkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä tarina ole tosi... Eihän?
En tiedä, onko tämä tarina tosi vai ei, mutta se on kyllä tosi, että suurimmalle osalle miehistä ulostava nainen on vaan jo ajatuksenakin niin vastenmielinen, että kyllähän sillä haluihin vaikutusta väistämättä on.
Siis tietenkään juuri kukaan miehistä ei ala kakkaamista asunnossaan kieltämään, mutta eivät kyllä halua mitään ääniä kuulla, se on aivan selvä asia. Me miehet nähkääs näämme naisemme kauniina ja viehättävinä "prinsessoina" ja siihen mielikuvaan ei oikein ulostaminen istu.
Eikä tässä ollut piiruakaan mitään tr ollausta, vaan näin minä sen asian näen ja uskon että suurin osa miehistä on kanssani samaa mieltä.
M36
Voi luoja, mistä tällainen ajattelutapa tulee? Mites synnytys sitten vaikuttaa haluihin? Siinä kun voi tulla vaikka mitä eritteitä alapäästä sen lapsen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perussettiä. Kaikissa mun suhteissa on ollut ehdoton et ennen kuin muutetaan saman katon alle niin mun luona ei käydä sit kakalla. Eikä kyllä muutkaan vieraat tai kaverit. Täällä paskon minä.
On kyllä harvinaisen järkijättöinen ajatusmaailma.
Mutta yksin on varmaan mukava olla. Ei häiritse muiden kakkaamiset. Kuka tuollaista tolloa katsoo sen enempää kaverinakaan?
Enpä tiedä, ei ole kyllä tarvinnut asiasta sanoa muille kuin tyttöystäville (suurimmalle osalle niistäkään ei ole tarvinnut sanoa). Yksikään kaveri ei ole käynyt mun luona paskalla tai kysynyt siitä. En tiedä ollaanko mä ja mun kaverit outoja vai te, mutta vaikea kuvitella että joku kaveri kävisi mun luona paskalla. Tyttöystävät nyt useammin on yötä niin niiden kanssa se saattaa tulla puheeksi.
AP taitaa olla se (muistaakseni) Espoota vainonnut sarjakakkija. Kävi aina paskantamassa miesystävän taloyhtiön hissiin, kun ei saanut asunnon vessassa.
Vierailija kirjoitti:
AP taitaa olla se (muistaakseni) Espoota vainonnut sarjakakkija. Kävi aina paskantamassa miesystävän taloyhtiön hissiin, kun ei saanut asunnon vessassa.
Espoohan se oli:
Hommaa pe rse-seksistä pitävä mies, niin saat varmaan ulostaa hänen luonaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei anna minun kakata tai vaihtaa sidettä luonaan, niin eipä mieskään lainaa sitten minun vessaani! Pissatippoja pytyn reunalla, ei kiitos. Tuolla viiden kilometrin päässä on huoltoasema, herra ajaa sinne lorottelemaan.
Ulko-ovelta kahdenkymmenenviiden metrin päässä on myös luultavasti pensasaita, koivu tai joku nurkka. Herra tuskin sitä kauemmas lähtee lorottelemaan jos sanot että meeppä muualle kuselle. Mut sinun naapureita ne on, jotka jossain vaiheessa tunnistaa että se tyyppi on nimenomaan sun mies.
Kyllä se on ikävä tunkea vastapalloon kakkoseen…
Vessassa käynti ykkösineen, ja kakkosineen, kuuluu normaaliin elämään, ja ihmisen ruumiintoimintoihin.
Kaikkine ällötyksineen.
Paha olohan sitä tulee, jos ei normaalisti saa vessassa käydä ...
Yksikään ihminen ei ole sen arvoinen, että viitsii vaivautua ottamaan terveydellisiä ongelmia heidän takiaan ...
Vierailija kirjoitti:
Mä en kehdannut teininä kakata mun poikakaverin edessä ja olin siellä kuitenkin ison osan ajasta, pidättely sit johti niin pahaa ummetukseen että jouduin ambulanssilla sairaalaan kun luultiin että umppari posahti.
Ei hitto mitä satuja. Mä oon ollut joskus intissä ja ihan muuten vaan vaelluksella melkein viikon paskomatta, ja jo toinen tällainen stoori tässä ketjussa että voi voi pidättelin paskaa poikaystävän takia ja hirvee ummetus ja jouduin sairaalaan. Olitteko 10 päivää yhteen menoon siten ettei kumpikaan poistunut toisen seurasta hetkeksikään?
Käytin myös jossain vaiheessa aika pitkään lääkkeitä, jotka aiheuttivat kovaa ummetusta. Kävin kakalla 2x viikkoon. Onko mulla sit joku supersuoli ku 3-4 päivää väliä menee viikosta toiseen ympäri vuoden, ja tarvittaessa viikonkin?
Eikä varmasti täyspäisillä.