Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa käydä miesystäväni luona kakalla

Vierailija
12.09.2021 |

Koska siitä tuleva haju häiritsee häntä. Ja häntä kuulemma ällöttää ajatus kakkaavasta naisesta.

On vain aika epämiellyttävää, kun joudun aina odottamaan että pääsen kotiin kakalle 🙁

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle kukaan sanoisi paskomisesta yhtään mitää saatikka kieltäisi mitään siihen liittyvää, en jaksaisi olla tekemisissä.

Miten se käytännössä tapahtui?! Mies: sun pyllystä ei sitten saa tulla mitään ulos mun asunnolla?

Seuraavaksi se kieltää sua hengittämästä, mikä tietysti on hyvä asia, koska sitten ei tule myöskään kakkaa 🤔

Vierailija
122/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen ei saa kakata. Saako yksiä tai aivastaa? Entä niistää? Mitenkäs menkat? Saako niiden aikana tulla kylään vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei saa paskoa? No seuraavaksi ei saa sit varmaan edes aivastaa tai hengittää! Öhö öhö öhö.

Samat tyypit kun sanoo että mies ei tykkää kusileikeistä sängyssä: "no sit ei saa varmaan myöskään emätin kostua!"

🙄

Kyllä mun luona saa hengittää, aivastaa, yskiä. Jos meinaa oikeesti housuun tulla niin ennemmin vessaan ku mun sohvalle. Mut jos ei nyt oo ihan pakko et valinta sen välillä et just tähän tai pönttöön ja miettimisaikaa 5sek ni mielellään ei käydä kakalla mun luona.

Vierailija
124/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mielenkiintoinen ketju. Heräsi paljon ajatuksia.

Vierailija
125/127 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee näin ap: viillä miehen sohvatyynyihin viilto alapuolelle. Survo sitä sontaasi sisään ja ompele reikä kiinni. Jos miehellä on verhotangot, niihin myös sisäpuolelle sitä itteensä. Ehkä mies karaistuu, kun saa elää jatkuvan peenhajun kanssa,  vaikka et ole edes paikalla.

Vierailija
126/127 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee näin ap: viillä miehen sohvatyynyihin viilto alapuolelle. Survo sitä sontaasi sisään ja ompele reikä kiinni. Jos miehellä on verhotangot, niihin myös sisäpuolelle sitä itteensä. Ehkä mies karaistuu, kun saa elää jatkuvan peenhajun kanssa,  vaikka et ole edes paikalla.

Näistä AV:n parhaista "vastaiskuista" voisi tehdä kokoelman. Ihan kuin jostain Yksin kotonasta tms.

Vierailija
127/127 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa. Onneksi meillä on omat vessat, ettei toisen tarvitse käydä Jumbon vessassa, vaikka se onkin lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän