MeidÀn perheemme ajaa OMALLA AUTOLLA!
Me siis ITSE omistamme tuon auton. Niin moni ajaa velka-autolla. đŠ
Kommentit (21)
MinÀkin ajan tonnin autolla ja sÀÀlin kaikkia persaukisia rahoitusyhtiön renkejÀ.
MeillÀ on aina ollut periaatteena, ettÀ velaksi ei eletÀ. Auto ostetaan sitten, kun siihen on rahat kasassa, uusikin.
Kai se on jokaisen oma asia millÀ ajaa ja millÀ sen maksaa? Itse ajelen lÀhinnÀ fillarilla.
Vierailija kirjoitti:
MinÀkin ajan tonnin autolla ja sÀÀlin kaikkia persaukisia rahoitusyhtiön renkejÀ.
Me taas nauramme sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi?
Samaa ihmettelen, meillÀ on kolme (ja omistamme itse kaikki).
MinÀ asun OMASSAnisossa asunnossa Heldingin keskustassa mutta tuo korkeaan asemaani liittyvÀ auto on työsuhdeauto, ja se on kyllÀ rahoitusyhtiön, tiettÀvÀsti. Voi olla ettÀ lunastan ja ajan loppuun. Mainettaan luotettavampi on ollut tuo Dacia.
Niin meidĂ€nkin perheemme ja se on lisĂ€ksi UUDENKARHEA SĂHKĂAUTO!
MinÀpÀ ajan firman autolla, jonka vaihdan kahden vuoden vÀlein uuteen.
MinÀpÀ olen sen verran viisas, ettÀ maksatan autoiluni muilla. Itse en maksa siitÀ pennin jeniÀ.
Nauroin ÀÀneenđ€Ł Saavutushan se on tuokinđ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
EiköhÀn se ole leasingfirman auto.
MeidÀn perheessÀ ajetaan omalla Teslalla. Huvittavaa katsella kun tuollaiset ap:n kaltaiset polttomoottorirÀtisköjen omistajat kateudesta vihreinÀ kun kaupan parkkipaikalla Tesla lipuu viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EiköhÀn se ole leasingfirman auto.
On se, muttei siitÀ minulla velkaa ole centtiÀkÀÀn, eikÀ minua kiinnosta mitÀ auto oikeasti maksaa. Minulle se maksaa about 600⏠kuussa sisÀltÀen kaiken bensat, pesut, yms.
Jos ostaisi oman samanlaisen uuden auton, siitÀ pitÀisi maksaa joku 75-80te, jonka arvo putoaisi kuussa tuon liisarimaksun verran plus vakuutukset yms. Aika huono diili verrattuna liisariin.
Vierailija kirjoitti:
MeidÀn perheessÀ ajetaan omalla Teslalla. Huvittavaa katsella kun tuollaiset ap:n kaltaiset polttomoottorirÀtisköjen omistajat kateudesta vihreinÀ kun kaupan parkkipaikalla Tesla lipuu viereen.
Hinausauton kyydissÀ...
TÀmmöstÀ tuskin saa muualla kuulla tai lukea kuin Suomessa.
Terv. Ulkosuomalainen
Puoli miljoonaa kilsaa ajettu tojo ei ole auto.