Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa käydä miesystäväni luona kakalla

Vierailija
12.09.2021 |

Koska siitä tuleva haju häiritsee häntä. Ja häntä kuulemma ällöttää ajatus kakkaavasta naisesta.

On vain aika epämiellyttävää, kun joudun aina odottamaan että pääsen kotiin kakalle 🙁

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän ei liity ketjuun mitenkään, mutta niin sieluni silmin näen uuden kalevauva biisin tästä.....

Vierailija
22/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirsikka kat kirjoitti:

Älä anna sille pillua jos ei anna kakallakaan käydä!

Ei tuo ole reilua. Jos saa käydä kusella niin sit saa kans pildee. Jos ei kakalla saa käydä niin sit et anna sille ryppyreikää.

Vierailija
24/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perussettiä. Kaikissa mun suhteissa on ollut ehdoton et ennen kuin muutetaan saman katon alle niin mun luona ei käydä sit kakalla. Eikä kyllä muutkaan vieraat tai kaverit. Täällä paskon minä.

Enkä yhtään ihmettele, että ne suhteet eivät ole kauaa ilmeisestikään kestäneet. 

Toiset on, toiset ei. Nykyinen voimassa toistaiseksi.

Ei ole kyllä monesti tullut mitenkään edes puheeksi, suurin osa ihmisistä tajuaa että on sosiaalinen faux-pas käydä toisen luona paskalla.

normaali ihminen käy kakalla vähintään kerran vuorokaudessa. Ilmeisesti sinä et sitten mahdollisten seurustelukumppaneiden kanssa vietä yhteisiä viikonloppuja tms. ennen sitä yhteenmuuttoa. kuulostat ihmisenä kyllä todella erikoiselta. -ohis-

Totta kai vietetään, mutta ovat olleet sen verran hyvätapaisia leidejä että ovat käyneet jossain asioilla ja julkisessa vessassa istunnollaan kun on ollut tarve.

Vierailija
25/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opioidit ovat seurustelun alkuvaiheessa loistavia, kun aiheuttavat ummetusta. Eipähän tarvitse miettiä kakalla käymistä miehen luona.

Vierailija
26/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän avioliiton Jossa mies saa aina megaragen jos vaimo erehtyy edes pieraisemaan! Kakalla käynnin jälkeen mies saa aivan tuhottoman megaragen jossa paiskoo tavaroita! Kuulemma paskova vaimo on kuvotus!

Vierailija
27/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat käydä miesystävän luona kakalla? Aina sitä tulee uusia fetissejä vastaan.

Vierailija
28/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon laittanut vessapaperin piiloon sinne lukolliseen lääkekaappiin. Pari ihmistä on sitten erehtynyt menee kakalle ja siitä on tullut noloa ja kiusallista kun on pitänyt heittää ovenraosta avain jotta pääsee pyyhkimään. Eivät ole toistaneet virhettään.

Eikö sun luona saa vieraat käydä pissallakaan?

Vierailija
29/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, en tiennytkään että 4-vuotiaat osaavat kirjoittaa näin hyvin. Siinä iässähän pissa ja kakka on tosi hauskoja puheenaiheita. Oikein jos hulvattomaksi heittäytyy, sanoo PYLLY 

Vierailija
30/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on normaalia, että uudessa max muutaman kuukauden suhteessa ujostellaan vielä normaalejakin eritteiden tuoksuja. Jossain yli 6 kk vakiintuneessa suhteessa on sen sijaan minusta jo todella hämärää, ettei uskalla käydä toisen luona kakkosella.

Sen sijaan minusta ei ole missään vaiheessa suhde korrektia kieltää toista käymästä kakalla. Se menee nimenomaan niin päin, että alun vieraskoreusvaiheessa itse ja oma-aloitteisesti ujostellaan jos nähdään sellainen tarpeelliseksi, mutta ei kukaan normaali lähde sitä kakalla käymistä kyllä erikseen kieltämään jos toinen kokee jo uskaltavansa ja kehtaavansa.

Vierailija
31/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perussettiä. Kaikissa mun suhteissa on ollut ehdoton et ennen kuin muutetaan saman katon alle niin mun luona ei käydä sit kakalla. Eikä kyllä muutkaan vieraat tai kaverit. Täällä paskon minä.

Enkä yhtään ihmettele, että ne suhteet eivät ole kauaa ilmeisestikään kestäneet. 

Ei ole kyllä monesti tullut mitenkään edes puheeksi, suurin osa ihmisistä tajuaa että on sosiaalinen faux-pas käydä toisen luona paskalla.

normaali ihminen käy kakalla vähintään kerran vuorokaudessa. Ilmeisesti sinä et sitten mahdollisten seurustelukumppaneiden kanssa vietä yhteisiä viikonloppuja tms. ennen sitä yhteenmuuttoa. kuulostat ihmisenä kyllä todella erikoiselta. -ohis-

Totta kai vietetään, mutta ovat olleet sen verran hyvätapaisia leidejä että ovat käyneet jossain asioilla ja julkisessa vessassa istunnollaan kun on ollut tarve.

Missä sinä käyt kakalla silloin, kun olet viikonlopun tyttöystäväsi luona?

Vierailija
32/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sairastahan tuo on.

Mitä sinä haluat elämässäsi?

Vierailija
33/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähihuoltsikalla. Käyn ostamassa tupakkaa ja samalla käyn kakalla. Jos käyn ollenkaan, kyllähän sitä nyt päivän-pari pidättää ihan helposti.

Vierailija
34/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanna sen auton konepellille.

Vierailija
35/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se piilohomo miesystäväsi, että persesuoli on vain panemista varten.

Vierailija
36/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään miesYSTÄVÄ ole. Pelkkä paskakyylä.

Mihin sinä aapee oikein alistut?

Millaiseksi luulet tasavertaisen ihmissuhteen?

Älytöntä kontrolloimista tuo on

Vierailija
37/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vissiin olleet pitkäaikaisia naisystäviä, jos tuo on totta.

Vierailija
38/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kunnon ripulipaskat sen psliinipönttöön. Siihen reunalle paskapärskeitä ja ähki ja pirteä niin kunnolla. Kyllä miehen pitää semmoista kestää. Mikä lie ruusunnuppu tollanen on?

Vierailija
39/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun miesystävä terve, juokse jo lujaa pois, pois.

Vierailija
40/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähihuoltsikalla. Käyn ostamassa tupakkaa ja samalla käyn kakalla. Jos käyn ollenkaan, kyllähän sitä nyt päivän-pari pidättää ihan helposti.

Pidättää vai? Ei mulla vaan onnistu ainakaan ilman massiivisia ilmavaivoja. Kaikille kivempaa, että käyn kakalla silloin kun kakattaa sen sijaan että mahakipuisena piereskelen kokoajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän