Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa käydä miesystäväni luona kakalla

Vierailija
12.09.2021 |

Koska siitä tuleva haju häiritsee häntä. Ja häntä kuulemma ällöttää ajatus kakkaavasta naisesta.

On vain aika epämiellyttävää, kun joudun aina odottamaan että pääsen kotiin kakalle 🙁

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta exäni ei ihan oikeasti sietänyt naisesta lähtevää pissanlirinää ja kakkaaminen  vasta karmea synti olikin!  

Vierailija
62/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole onnekseni koskaan törmännyt tuollaisiin miehiin ja tapailu loppuisikin heti alkuunsa. Minulla on ibs, joten välillä tulee kiire vessaan.

En muutenkaan noin hullun miehen kanssa alkaisi mihinkään, sillä jos heti alussa yrittää kontrolloida toisen ruumiintoimintoja, niin mitähän jatkossa mahtaa seurata? Varmaan on kohta hengittäminenkin kielletty.

"Hullu mies" sanoo akka jolla mt-ongelma joka pakottaa hänet silloin tällöin juoksemaan HETI paskomaan. Ja sit perus slippery slope argumentti loppuun.

Ei tuollaista kyllä moni mies jaksaisi katsoa, joten ehkä hyvä että tunne on molemminpuolinen.

Mielenkiintoista. Lääkärin diagnosoima suolistosairaus on sinusta siis mt ongelma?

Lääkärin diagnoosillahan nuo mt-ongelmat yleensä kulkee.

Jos on joku kauhee ebolaripuli niin silloin voi olla että ihminen ei yksinkertaisesti pysty pidättämään, mutta jokainen joka on taaperoiän ylittänyt osaa kyllä hetken pidättää vaikka tulisi kakkahätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tyttöystävän on hoidettava isot asiat muualla. En halua tietää niistä mitään. Pissalla voi käydä, mikäli ei kuulu lurina vessan ulkopuolelle. Menee halut, jos eritepuoli tulee esille.

Mitäs sitten kun ihana tyttöystäväsi saa vatsataudin ja istuu pytyllä ämpäri sylissä, tavara molemmasta päästä roiskuen? Tai tulee raskaaksi  ja pieree koko ajan, kun vauva painaa suolistoa?

Vaihdan tyttöystävää. Vauva-asteelle en suhdetta päästä.

Vierailija
64/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamille ketjussa kommentoineille, ilmeisestikin miehille suosittelen lämpimästi tutustumasta ihmisen biologiaan uudelleen. Myös oikeanlainen lääkitys ja terapia saattaa auttaa.

Vierailija
65/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käymään vieraissa kakalla.

Vierailija
66/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään antais. Paskantaminen ja piereskely kun ei nyt vaan istu samaan kuvaan kauniin naisen kanssa ja minun asuntoonihan rumilla naisilla ei mitään asiaa olekaan.

Vierailija
67/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama mies, joka ei anna laittaa terveyssiteitä roskikseensa?

Vierailija
68/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tyttöystävän on hoidettava isot asiat muualla. En halua tietää niistä mitään. Pissalla voi käydä, mikäli ei kuulu lurina vessan ulkopuolelle. Menee halut, jos eritepuoli tulee esille.

Tämä on varmastikin valtaosan miehistä mielipide ja itsekin sen allekirjoitan.

Toki en aivan noin ehdoton ole ja kyllä minun luona tarpeilla saa käydä, mutta minulle on asia ilmoitettava etukäteen (mieluummin jollain kiertoilmaisulla), että voin siksi aikaa mennä kävelylle, jotta hän voi rauhassa vääntää, eikä minulla ole pelkoa, että kuulisin ääniä, joita en halua kuulla ja että hän voi tuulettaa vessan, ettei siellä vaan haise hiukkaakaan ylimääräisiä hajuja, kun lenkiltä palaan.

Jos keli erityisen huono niin laitan kuulokkeet päähäni ja kuuntelen riittävän lujalla musiikkia, ettei vaaraa halut poistavista äänistä tule.

Vierailija
69/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. En itse naisena KOSKAAN kehtaisi käydä miehen luona isolla hädällä. Se vie viimeisetkin halut. Tosi ällöttävää.

Vierailija
70/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näinkin paskoja (pun intended) provoja ruokitaan näin innokkaasti, niin emme ikinä saa tänne parempia. Aletaan nyt vaatia vähän tasoa näiltä.

Vierailija
71/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perussettiä. Kaikissa mun suhteissa on ollut ehdoton et ennen kuin muutetaan saman katon alle niin mun luona ei käydä sit kakalla. Eikä kyllä muutkaan vieraat tai kaverit. Täällä paskon minä.

Enkä yhtään ihmettele, että ne suhteet eivät ole kauaa ilmeisestikään kestäneet. 

Toiset on, toiset ei. Nykyinen voimassa toistaiseksi.

Ei ole kyllä monesti tullut mitenkään edes puheeksi, suurin osa ihmisistä tajuaa että on sosiaalinen faux-pas käydä toisen luona paskalla.

normaali ihminen käy kakalla vähintään kerran vuorokaudessa. Ilmeisesti sinä et sitten mahdollisten seurustelukumppaneiden kanssa vietä yhteisiä viikonloppuja tms. ennen sitä yhteenmuuttoa. kuulostat ihmisenä kyllä todella erikoiselta. -ohis-

Totta kai vietetään, mutta ovat olleet sen verran hyvätapaisia leidejä että ovat käyneet jossain asioilla ja julkisessa vessassa istunnollaan kun on ollut tarve.

Missä sinä käyt kakalla silloin, kun olet viikonlopun tyttöystäväsi luona?

Lähihuoltsikalla. Käyn ostamassa tupakkaa ja samalla käyn kakalla. Jos käyn ollenkaan, kyllähän sitä nyt päivän-pari pidättää ihan helposti.

Pidättää vai? Ei mulla vaan onnistu ainakaan ilman massiivisia ilmavaivoja. Kaikille kivempaa, että käyn kakalla silloin kun kakattaa sen sijaan että mahakipuisena piereskelen kokoajan.

No älä sitten ihmettele, jos miestä ei haluta.

Vierailija
72/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vooisihan sienne pihalle kunnohon riun asentaaha ja siinä sitten notkuisi ihan rauhassa tuulessa..

Vierailija
73/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut saithan sä yhden kerran. Never forget!

Vierailija
74/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perussettiä. Kaikissa mun suhteissa on ollut ehdoton et ennen kuin muutetaan saman katon alle niin mun luona ei käydä sit kakalla. Eikä kyllä muutkaan vieraat tai kaverit. Täällä paskon minä.

Enkä yhtään ihmettele, että ne suhteet eivät ole kauaa ilmeisestikään kestäneet. 

Toiset on, toiset ei. Nykyinen voimassa toistaiseksi.

Ei ole kyllä monesti tullut mitenkään edes puheeksi, suurin osa ihmisistä tajuaa että on sosiaalinen faux-pas käydä toisen luona paskalla.

normaali ihminen käy kakalla vähintään kerran vuorokaudessa. Ilmeisesti sinä et sitten mahdollisten seurustelukumppaneiden kanssa vietä yhteisiä viikonloppuja tms. ennen sitä yhteenmuuttoa. kuulostat ihmisenä kyllä todella erikoiselta. -ohis-

Totta kai vietetään, mutta ovat olleet sen verran hyvätapaisia leidejä että ovat käyneet jossain asioilla ja julkisessa vessassa istunnollaan kun on ollut tarve.

Missä sinä käyt kakalla silloin, kun olet viikonlopun tyttöystäväsi luona?

Riuku ulos ja sinne vaan vääntämään. Mikään pakko ei ole miehen kotona torttua vääntää.

Vierailija
75/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala käymään vieraissa kakalla.

Itse tekisin näin. Hommaa joku fuckboy jolle on ok että käyt kakalla hänen luonaan.

Vierailija
76/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään käy itse kotona paskalla, kun tyttöystävä on kylässä. Jos tarve yllättää, käyn talon saunatiloissa sontimassa.

Vierailija
77/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen krooninen piereskelijä. Käyn myös joka aamu kahvin jälkeen kakkosasialla.

En voisi olla miehen kanssa,joka ei tätä hyväksyisi!

Sellainen mies ei takuulla myöskään toisi minulle kuukautissuojia kaupasta tai huuhtelisi oksennusämpäriä,kun minulla olisi migreeni.

Miksi ihmeessä miehen pitäisi kiikuttaa naiselle suojia kaupasta? Minä ostan ne AINA itse ja yksin kauppareissulla. Aikamoista, että miehen pitää olla joku juoksupoika ja tuhlata rahansa johonkin suojiin, kun nainen ei itse vaivaudu menemään kauppaan.

Vierailija
78/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden miehen, joka avautui siitä, että häntä häiritsee, kun hänen tyttöystävänsä kävi jöötillä. Olen sitä ihmetellyt.

Vierailija
79/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon laittanut vessapaperin piiloon sinne lukolliseen lääkekaappiin. Pari ihmistä on sitten erehtynyt menee kakalle ja siitä on tullut noloa ja kiusallista kun on pitänyt heittää ovenraosta avain jotta pääsee pyyhkimään. Eivät ole toistaneet virhettään.

Mulla on vessapaperirullat näkyvillä vessassa juurikin vieraita varten.

On inhottavaa kun vieraassa vessassa loppuu paperi kesken.

Vierailija
80/127 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä tarina ole tosi... Eihän?

En tiedä, onko tämä tarina tosi vai ei, mutta se on kyllä tosi, että suurimmalle osalle miehistä ulostava nainen on vaan jo ajatuksenakin niin vastenmielinen, että kyllähän sillä haluihin vaikutusta väistämättä on.

Siis tietenkään juuri kukaan miehistä ei ala kakkaamista asunnossaan kieltämään, mutta eivät kyllä halua mitään ääniä kuulla, se on aivan selvä asia. Me miehet nähkääs näämme naisemme kauniina ja viehättävinä "prinsessoina" ja siihen mielikuvaan ei oikein ulostaminen istu.

Eikä tässä ollut piiruakaan mitään tr ollausta, vaan näin minä sen asian näen ja uskon että suurin osa miehistä on kanssani samaa mieltä.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi