Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme kertaa viikossa salille - kohtuuton vaatimus?

Vierailija
08.10.2014 |

Eli onko mielestäsi kohtuuton määrä omaa aikaa vauvan äidille köydä kolmesti viikossa salilla 1,5h / kerta matkoineen?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
62/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:56"]No mulla on mies.
ap
[/quote]

Ei tullut muuta mieleenkään. Täällä vaan pyörii niin paljon yhäreitä, että eivät reppanat ymmärrä, että suurin osa naisista osaa hoitaa asiansa ihan mallikkaasti vaikka heistä ei siihen olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskuntoharjoittelua voi myös tehdä tosi tehokkaasti kotona. Ihan kahvakuulalla ja käsipainoilla sekä jumppapallolla. Lisäksi on näitä hiekkasäkkejä sun muita. Netissä on paljon hyviä ohjeita. Kyykyt ja askelkyykyt käsipainoilla käy just perslihaksiin hyvin.. Ihan vaan vinkkinä, jos saleilu käy liian rankaksi. Kannattaa tutustua esim bodyrock.tv Muija on mielettömässä kunnossa kotitreenillä!!

Vierailija
64/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
65/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

O

Vierailija
66/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itse treenaan maratonille (kilometrejä 40-50 viikossa), käyn salilla ja kerran viikossa pilateksessa. Hyväkuntoinen äiti on parempi äiti, varsinkin jos liikunnasta saa sitä iloa. Omat lapseni ovat 3 ja 1. Kun palaan töihin, juoksen lenkit aamusta ennen töihinlähtöä, kuten tein ennen äitiyslomaa. Nyt juoksen nuorempi rattaissa. Liikunnalle löytää aikaa, kun vaan haluaa.

Vierailija
67/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu 2

Vierailija
68/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
69/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko, että se mulle käy rankaksi. Mutta jos mies kieltäytyy hoitamasta lapsia, niin toki. Vaan sitten mä kieltäydyn seksistä. Ap

Vierailija
70/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
71/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtuuton. Itse en ole saanut mitään omaa harrastaa kun olen niin paljon yksin lasten kanssa. Nyt lapset ovat isompia ja pääsen harrastamaan ja olen tajunnut miten paljon olisin tarvinnut niitä omia hetkiä silloin. Olisin voinut niin paljon paremmin! Suosittelen! Sano miehellesi se että parisuhdekin voi paremmin kun äidillä hyvä olo ja isäkin hoitaa vauvaa. Meillä ei melkein ollut enää parisuhteesta mitään jäljellä kun kadotin ja uuvutin itseni siihen äitiyteen ja arjen suorittamiseen..

Vierailija
72/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei valitettavasti kiinnosta parisuhde paskaakaan. Ap

Vierailija
73/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:53"]Minkälaisesta salista mahtaa olla kyse ja kuinka suuri merkitys asialla on sinulle? Minkä ikäinen vauva on ja kuka häntä hoitaisi sillä aikaa? Voisitko aloittaa ensin yhdestä illasta ja sitten lisätä vähitellen? Itsehän jokainen päätöksensä tekee. Mulle riitti lasten vauva-aikoina 2h kerran viikossa musiikkiharrastuksen parissa. Oodtin innolla tuota päivää, vaikka joskus olinkin väsymisestä puolipuhki.
[/quote]Onpa tarkka kysely. Haloo maalaisjärkeä. Kamala kuka vauvaa hoitaa. Joulupukki.

Vierailija
74/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehellä on yhtäläinen mahdollisuus harrastuksiin/omiin juttuihin niin silloin ei ole kohtuuton vaatimus.

Vierailija
75/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna kuulostaa kyllä siltä, että käyt siellä salilla sen takia, että miehesi on haukkunut persettäsi ja haluat näyttää hänelle. 

Vierailija
76/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käy sen takia! Mulla on esim. niska- ja selkävaivoja, joihin sali varmasti auttaa! Ap

Vierailija
77/84 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:51"] [quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 20:20"] No kai se ap:n mies odottaa, että ap ihan itsestään vaan pysyy hyvässä kunnossa tekemättä sen eteen mitään.. [/quote]   Kyllä osa naisista pysyy ihan hyvässä kuosissa ilman rääkkiäkin. [/quote]

mies on sanonut, että perseeni on ällöttävän löysä. Ap [/quote]

Öö. Jos olet aktiivinen saliharrastaja ja sali on ainoa asia mistä saat mielihyvää, niin miten ihmeessä sinulla voi olla ällöttävän löysä perse? Vai et kai vain ole ajautunut sinne salille miehen kommentoinnin seurauksena? [/quote] en ole siksi aloittanut salilla käymistä. Kuinka nopeasti oikein luulet tulosten näkyvän? Kuukaudessako, jonka olen käynyt? Ap [/quote]

Ai, luulin että olet pitkäaikainen saliharrastaja. Noh, eiköhän se alkuinnostus pikkuhiljaa hiivu niin et tarvi niitä kolmea kertaa viikkoon. [/quote] haista paska. Ap

[/quote]

täällä yks mamma, jonka alkuinnostus on kestänyt kaksi vuotta. Ja käyn neljästi viikossa, joista kaksi aamuisin ennen töitä (tuolloin mies vie lapsen hoitoon).

Vierailija
78/84 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö töissä ja vauva on puolivuotias? Ihan neutraalisti kysyn, kun jäi mielestäni vähän epäselväksi tuo tilanne.

Vierailija
79/84 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole ikinä ymmärtänyt sitä, että kun lapsi syntyy, oletetaan automaattisesti, että äiti jymähtää kotiin lapsen kanssa ja isä jatkaa elämäänsä, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Itsehän jouduin tuohon jamaan, vaikka raskausaikana miehen kanssa sovittiin, että omaa aikaa molemmille ja yhteistäkin aikaa järjestetään. No ei mennyt homma ihan noin ja yksikseni vauvan kanssa jäin. Minun piti PYYTÄÄ mieheltä, että jos saisin hoitoapua. Jos kerroin lähteväni kauppaan, mies kysyi "kai sä otat XXX mukaan?"

Kolme vuotta sitä jaksoin kattella. Vetihän se katkeraksi, kun itse tosiaan kävin töissä myös, hoidin kodin, lapsen ja raha-asiat. Mies meni miten tykkäsi ja jos pyysin omaa aikaa, tuli siitä kamala riita. Yritti syyllistää, että en lapseni kanssa halua olla, että hänellä on tärkeämpää tekemistä.
Erosin ja ei se tilanne siitä mihinkään muuttunut - nyt ei vain tarvitse siivota aikuisen miehen sotkuja, harrastaa halutonta seksiä tai karkeroitua vielä lisää.

Vierailija
80/84 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 08:59"]On kyllä uskomattomia vastauksia ap saanut, ja vielä muilta äideiltä! Hävetä sietäisitte. Kummasti sitä arkea jaksaa paremmin, kun itselläkin on joku juttu mistä saa voimaa ja pääsee hengähtämään. En ymmärrä yhtään, ettei äidillä saa olla harrastuksia..? Taitaa olla niin, että ne täällä motkottaa jotka ei itse viitsi muutakuin lösöttää sohvalla töitten jälkeen.

Kuka oikeasti laittaa lapset nukkumaan klo 18?! Jos ei tarvi aamulla neljän-viiden aikaan nousta?

ja tämä yksi jonka 2v itkee heti ovella perään niin kannattaisiko pikkuisen löysyttää jo napanuoraa?
[/quote]
Joo se on mun 2-vuotias. Kun lähden töihin niin nukkuu vielä. Klo 16.30 menen hakemaan ja kyllä vietän lapseni kanssa sen joka ainoan minuutin siitä 4 tunnista, jota näen häntä päivittäin, en aio löysätä napanuoraa salilla käymisen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän