Tiesitkö että sun puhelin ja se tietokone on ns black mirror mikä heijastaa sulle kaiken takas mitä sä ajattelet
Tänne palstalle on välillä kahvin kanssa jännä tulla lukemaan ihmisten valitusta siitä mitä esim miten mediassa näkyy seksi ja kaikki esim raiskaamis tapaukset pelkästään kokoajan. Se että sinä näät niitä kokoajan tarkoittaa sitä että sinä mietit niitä kokoajan, en minä niitä näe koska minä en ajattele kokoajan negatiivisimpia asioita maailmasta. Se heijastaa sinulle takaisin sinun ajatusmaailmasi, sitä varten algorytmit on keksitty. Ja sinun ajatusmaailmasi muodostaa sinun todellisuutesi, se ei ole kaikkien todellisuus, se on sinun omasi ja sen ihmisjoukkion kellä on se sama tapa ajatella asioita. Te valitatte median sisällöstä, mutta samaan aikaan se on ainut asia mistä te puhutte, eli te olette syy sille miksi se on sellainen. Te valitatte seksistä ja näistä ihan oudoista uutisista ja silti se on ainut asia mistä te täällä jauhatte päivät.
Tiesin ja siksi olen nykyään varovainen mihin klikkailen