Lue keskustelun säännöt.
Vaaleat ohuet käsikarvat ja epävarma olo, ?
22.06.2026 |
Olen siis naine ja en ajele karvoja. Onko vaaleat käsikarvat oksettavat vai mistä tälläinen ajatus päähäni tuli? Luulen että median aivopesu. Miten kauniit vaaleat käsikarvat voisi olla inhottavat?
Kommentit (3)
Kuule, vaikka ne ois tummat niin ne ei ois oksettavat
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla on ollut vaaleat, melko tuuheat käsikarvat nuoresta tytöstä saakka, koskaan en ole niitä ajellut enkä ajele, eikä koskaan ole kukaan mitään sanonut. Eipä ollut kyllä ennen tätä viestiä käynyt mielessä, että käsikarvatkin pitäisi jonkun mielestä ajella.
up