Ikkunan taakse ilmestyvä tyhjäkatseinen laiha mies :'(
Asun ensimmäisessä kerroksessa, ikkunoiden edessä on pusikkoaitaus. Noin kuukausi sitten ikkunan taakse ilmestyi tyyppi, joka oli kalpea ja tyhjäkatseinen. Hieman säikähdin, kun ikkunassa seisookin joku tuijottamassa sisälle. Avasin ranskalaisen parvekkeen ovea ja kysyin, onko kaikki hyvin ja mitä etsii. Ei vastausta, ei edes katsettaan kääntänyt. Suljin verhot ja soitin poliisille, tyyppi oli lähtenyt jo pois.
Viikkoa myöhemmin tyyppi ilmestyi taas ikkunaan, tällä kertaa pudotin lautaset käsistäni ja vedin verhot ikkunaan. Soitin poliisit, tyyppi ehti taas karkuun.
Viime perjantaina hän ilmestyi taas, tällä kertaa koputti ikkunaan. Luojan kiitos olin vessassa meikkaamassa iltaa varten. Puhelin taskussa, vilkaisin käsipeilin avulle kulman taakse; tyyppi ikkunassa. Soitin poliisille ja mitä? Tyyppi katosi. Tässä vaiheessa istuin hysteerisenä vessan lattialla ja soitin äidilleni.
En tunne miestä mitenkään. En uskalla nukkua. Milloinkohan herään siihen, että tyyppi koputtaa makuuhuoneen ikkunaan? :( En uskalla pitää ikkunoita auki. Isännöitsijälle olen soittanut asiasta ja naapureita olen varoittanut myös. Mitä voin tehdä? Olen niin väsynyt, kun en uskalla nukkua. Pahin pelkoni on se, että yhtäkkiä yöllä soi ovikello.
Kommentit (91)
Älä ruoki trollia – sadistinen verkkohäirikkö hiljenee, kun häneen ei reagoida. Mitä suurempi reaktio, sitä suurempi on trollin mielihyvä.
puristat vaan palleista rajusti, jos kiekasee kuuluvasti, on aito hän.
Ennen vanhaan noille kotitontuille vietiin riisipuuroa rappusille. Lämmittää enemmän kuin kylmä ja ylipäiväinen lauantaimakkaran siivu. Niistä kannattaa pitää hyvä huoli, ettei ala ilmestyä epäonnea taloon.
oletko kauan asunut nykyisessä asunnossa? jos sinua ennen siinä asui joku, jolla vähän epämääräisempiä tuttavia eikä viitsinyt infota näitä osoitteen vaihtumisesta..
tuttavan ovella kävi aikoinaan riehumassa humalainen, keski-ikäinen naishenkilö joka ulvoi "Perttiä" ja luuli ystävääni tämän Pertin uudeksi naiseksi! poliisit hakivat naisen, mutta silti tämä tuli taas. kolme kertaa saivat poliisit hakea tämä naisen, ennenkuin lopetti vierailunsa
Meidänkin ikkunan alla oli ykspäivä joku :/ kattelin ikkunasta yöllä kun kuului kolinaa... Ja ette arvaa kuinka rupesin täriseen ja menin paniikkiin kun joku huppupää mies oli ikkunan alla :/ katto vaan mua. Tiiä kuinka kauan oli seurannut siinä.asutaan myös alimmassa ja oli kyllä kauhee karjasu kun miehelle huusin et joku ikkunasta kyttää... Kyllä vähän pelotti,tupakalla en edes uskalla parvekkeella käydä pimeällä tuon tapauksen jälkeen:(
ensimmäinen oma asuntoni oli kerrostalossa, eikä kyllä enää ikinä!!! parvekkeelta varastettiin tuulettumassa ollut villatakki, keskellä yötä paukutettiin keittiön ikkunaan, kerran joku valaisi taskulampulla makkarin ikkunasta sisään.. viimeinen niitti oli, kun vessan ikunasta lensi sisään kaljapullo!!!
nyt asumme tyytyväisinä kuudennessa kerroksessa. tietysti lapsen kannalta ikävää, kun tätä ei voi vain pukea & tyrkätä ovesta ulos (on 4v) mutta.. niin ja mieskin vihaa ensimmäisiä keroksia, koska asui lapsena ok-talossa ja kerran tuli känniläinen sisään lukitsemattomasta terassin ovesta. ei varmaankaan tarkoittanut pahaa, mutta hirveä kokemus pienelle pojalle jonka äiti oli hetkeksi jättänyt yksin kotiin!
Olen itsekin asunut katutasossa, ja kerran talvella vetäessäni verhoja ikkunan edestä näin pihalla jalanjälkien johtavan suoraan olohuoneen ja makuuhuoneen ikkunoiden eteen. Lumi oli täysin tamppautunut ikkunoiden edestä eli tovin siinä oli seisoskeltu ja kurkittu sisään. En osannut lainkaan arvioida, milloin jäljet olivat siihen ilmestyneet. Sen jälkeen vedin ikkunat sata varmasti aina ikkunan eteen hämärän tullessa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:31"]
Aistin halvan creepypastan, mutta tämä olikin paljon parempaa. Hymyilin ääneen kuvitellessani ikkunamiehen hyppäävän puskaan piiloon tirskumaan, kun mamma näppäilee numeroa kauhuissaan.
Tai ei tarvitse edes tirskua, totinen ikkunamies olisi tavallaan vielä huvittavampi.
[/quote]
Joo kyykkii siellä pensaassa muumimörkö-imitaattorina :D
No älä ny ainakaan ruokkimaan sitä ala, sehän tulee sitten ruuan toivossa joka päivä koputtelemaan!
Missä asut? Tutun kuuloinen tyyppi...
Ja kaikki uskoo provon. Oikeille pettämiskertomuksille huudetaan provoa mutta kun kummitustarinoita aletaan kirjottelemaan niin johan peukut nousee huimiin lukemiin!
Millä paikakunnalla poliisit tulee tuollaisen asian takia noin nopeasti paikalle?
Asunto katutasossa ja ranskalainen parveke?
En usko että on provo. Kyllä noista hiippareista sillon tällön kuulee. Ja mikä paikkakunta se oli josss samanlainen tyyppi oli hiippailut ihmisten ikkunoiden alla jo pitkään?
Asuin kerran asunnossa, jonka edellinen vuokralainen oli narkkari ja mahdollisesti harjoitti myös pienimuotoista välitystä. Ihan ap.n kuvaaman oloinen tyyppi ilmestyi kerran ikkunan alle. Heitteli kyllä myös lumipalloja ikkunaan ja huuteli edellisen vuokralaisen nimeä.
Mäki asun maantasalla. Viime talvena huomattiin poikaystävän kaa jonkun jalan jäljet menevän mun parvekkeen eteen. Oltii molemmat wtf.... samalla niitten jälkien vierestä oli lapioitu pien reittimun keittiön ikkunan eteen. En oikeestaa pelänny mut ihmettelin.. no ei menny kauaa kun mun parvekkeelta löyty joku ulkomaalainen mies joka koputteli mun ovee ym. Siinä sit itku kurkus soitin poliisit. Asun täs samas asunnos edelleen mut välil vielki alan kuvitella kaikkee jos vaikka pieniki kolaus kuuluu..
AP on mielisairas ihminen joka saa suurta nautintoa tekemällä tänne muka hädissään olevia aloituksia, niin että saisi ihmiset pelkäämään kun hän on itse niin säälittävä tyyppi ettei muita harrastuksia ole vieläkään löytänyt kuin trollauksen. Ap on elämänkoululainen ja trolli. Tässä hyvä uutinen trolleihin liittyen:
http://www.iltalehti.fi/digi/2014021618044368_du.shtml