Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikkunan taakse ilmestyvä tyhjäkatseinen laiha mies :'(

Vierailija
21.09.2014 |

Asun ensimmäisessä kerroksessa, ikkunoiden edessä on pusikkoaitaus. Noin kuukausi sitten ikkunan taakse ilmestyi tyyppi, joka oli kalpea ja tyhjäkatseinen. Hieman säikähdin, kun ikkunassa seisookin joku tuijottamassa sisälle. Avasin ranskalaisen parvekkeen ovea ja kysyin, onko kaikki hyvin ja mitä etsii. Ei vastausta, ei edes katsettaan kääntänyt. Suljin verhot ja soitin poliisille, tyyppi oli lähtenyt jo pois.

Viikkoa myöhemmin tyyppi ilmestyi taas ikkunaan, tällä kertaa pudotin lautaset käsistäni ja vedin verhot ikkunaan. Soitin poliisit, tyyppi ehti taas karkuun.

Viime perjantaina hän ilmestyi taas, tällä kertaa koputti ikkunaan. Luojan kiitos olin vessassa meikkaamassa iltaa varten. Puhelin taskussa, vilkaisin käsipeilin avulle kulman taakse; tyyppi ikkunassa. Soitin poliisille ja mitä? Tyyppi katosi. Tässä vaiheessa istuin hysteerisenä vessan lattialla ja soitin äidilleni.

En tunne miestä mitenkään. En uskalla nukkua. Milloinkohan herään siihen, että tyyppi koputtaa makuuhuoneen ikkunaan? :( En uskalla pitää ikkunoita auki. Isännöitsijälle olen soittanut asiasta ja naapureita olen varoittanut myös. Mitä voin tehdä? Olen niin väsynyt, kun en uskalla nukkua. Pahin pelkoni on se, että yhtäkkiä yöllä soi ovikello.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy kuvata se tyyppi. valokuva, riistakamera.

Vierailija
22/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:09"]

sun täytyy kuvata se tyyppi. valokuva, riistakamera.

[/quote]

Samaa mieltä, seuraavan kerran kun ilmestyy ikkunan taakse, otat kameran ja alat vaikka kuvaamaan videota miehestä. Tuijotatte toisianne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään harhoja, olisikin. Lautaset putosivat käsistäni lattialle, kun tyhjensin tiskikonetta. Avokeittiö.

Ei hän mikään kummitus ole, tyhjäkatseisella tarkoitan ettei kiinnitä katsettaan mihinkään. Tuijottaa vaan, ei seuraa edes minua katseellaan. Joku typerä teini, joka pelottelee? Eihän tuosta voi lähestymiskieltoakaan tehdä.

Pelottaa ja ahdistaa, koska olen yliväsynyt. Ei minua helpolla säikäytetä. Ensi kerralla voisin äkkiä hakea naapurin todistamaan?

Ap

Vierailija
24/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ap tulee kertomaan kuinka se mies on taas ikkunan takana ja huutelee apua palsta-mammoilta.

Sen jälkeen tekstiä tuleekin monta tuntia. Vaadin parempia provoja.

Vierailija
25/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva tarvitaan.

Vierailija
26/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kuvaaminen tullut pakokauhun vallassa mieleenkään. Jos menen valokuvan kanssa poliisiasemalle niin tekevätkö mitään? Pitävät minua hulluna.

Pitäisikö pyytää kaveri punkkaamaan siihen asti, kun tyyppi taas ilmestyy?

Ap

Vierailija
27/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä oottelis mitään ensi kertoja vaan pakkaisin kamani ja muuttaisin pois. Tai hankkisin sellaisen koiran että ei kukaan uskaltaisi edes ikkunan ohi kulkea.

Vierailija
28/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän siis teini vai mies?

Vierailija
29/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on se sama provo joka oli täällä muutama vko sitten.

Vierailija
30/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ämpärillinen vettä siihen ikkunan viereen ja heitä sen päälle seuraavalla kerralla, kun se tulee siihen tuijottelemaan. Luulis tuijotteuhalujen vähentyvän tällä tyhjäkatselijalla :-D

Vierailija
31/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvu 2

Vierailija
32/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt olisi vain karman vittuilua, jos tyyppi juuri nyt ilmestyisi ikkunan taakse. Helpotti kertoa tänne asiasta, enää ei pelota. Pitäisikö seuraavalla kerralla avata parveke ja viskata kylmää vettä tyypin niskaan? Tai irvistellä ikkunan tältä puolen ja vilauttaa tissiä? Anteeksi, nyt tämä väsymys kääntyi hysteriaksi :D Ap

Vierailija
33/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
34/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:24"]

No se nyt olisi vain karman vittuilua, jos tyyppi juuri nyt ilmestyisi ikkunan taakse. Helpotti kertoa tänne asiasta, enää ei pelota. Pitäisikö seuraavalla kerralla avata parveke ja viskata kylmää vettä tyypin niskaan? Tai irvistellä ikkunan tältä puolen ja vilauttaa tissiä? Anteeksi, nyt tämä väsymys kääntyi hysteriaksi :D Ap

Onko katutason kämpässä parveke?

[/quote]

Vierailija
35/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tissii vilauta, sen tyhjäkatseiset kaveritkin tulee muuten vonkhaamaan. Kylmää vettä vaan niskaan, niin loppuu tuijottelu.

Vierailija
36/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistin halvan creepypastan, mutta tämä olikin paljon parempaa. Hymyilin ääneen kuvitellessani ikkunamiehen hyppäävän puskaan piiloon tirskumaan, kun mamma näppäilee numeroa kauhuissaan.

Tai ei tarvitse edes tirskua, totinen ikkunamies olisi tavallaan vielä huvittavampi.

Vierailija
37/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäänsä poloinen haahuilee. Oletko kokannut jotakin namia noina päivinä kun löytää paikalle. Se voi olla jonkun naapuruston av-mammelin mies, joka ei saa kotona tarpeeksi syödäkseen ja mamma huolehtii raha-asiat eli loisii lompakolla, kuten täällä sanotaan. Mies saattaa myös olla vahvan psyykelääkityksen alainen eli kontaktin saa vain tuttu ihminen ja järeästi komentavalla äänellä.

Jätä haahuilevalle jotakin täyttävää sapuskaa ikkunan taakse, mieluiten terveelistä, kuten joku liha-ateria tai bansku ym. Syksyn koittaessa tällaiset haahuiluilmiöt lisääntyvät, kuten myös toisaalta keväisin. Kyllä se siitä.

Vierailija
38/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu2

Vierailija
39/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Teemu 29v joka yrittää ottaa naiseen kontaktia katsoen kaihoisasti kaukaisuuteen.