Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikkunan taakse ilmestyvä tyhjäkatseinen laiha mies :'(

Vierailija
21.09.2014 |

Asun ensimmäisessä kerroksessa, ikkunoiden edessä on pusikkoaitaus. Noin kuukausi sitten ikkunan taakse ilmestyi tyyppi, joka oli kalpea ja tyhjäkatseinen. Hieman säikähdin, kun ikkunassa seisookin joku tuijottamassa sisälle. Avasin ranskalaisen parvekkeen ovea ja kysyin, onko kaikki hyvin ja mitä etsii. Ei vastausta, ei edes katsettaan kääntänyt. Suljin verhot ja soitin poliisille, tyyppi oli lähtenyt jo pois.

Viikkoa myöhemmin tyyppi ilmestyi taas ikkunaan, tällä kertaa pudotin lautaset käsistäni ja vedin verhot ikkunaan. Soitin poliisit, tyyppi ehti taas karkuun.

Viime perjantaina hän ilmestyi taas, tällä kertaa koputti ikkunaan. Luojan kiitos olin vessassa meikkaamassa iltaa varten. Puhelin taskussa, vilkaisin käsipeilin avulle kulman taakse; tyyppi ikkunassa. Soitin poliisille ja mitä? Tyyppi katosi. Tässä vaiheessa istuin hysteerisenä vessan lattialla ja soitin äidilleni.

En tunne miestä mitenkään. En uskalla nukkua. Milloinkohan herään siihen, että tyyppi koputtaa makuuhuoneen ikkunaan? :( En uskalla pitää ikkunoita auki. Isännöitsijälle olen soittanut asiasta ja naapureita olen varoittanut myös. Mitä voin tehdä? Olen niin väsynyt, kun en uskalla nukkua. Pahin pelkoni on se, että yhtäkkiä yöllä soi ovikello.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:36"]

Se on Teemu 29v joka yrittää ottaa naiseen kontaktia katsoen kaihoisasti kaukaisuuteen.

[/quote]

Sänkykamarikatsetta koittelee O.O

Vierailija
42/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:11"]Ei ole mitään harhoja, olisikin. Lautaset putosivat käsistäni lattialle, kun tyhjensin tiskikonetta. Avokeittiö.

Ei hän mikään kummitus ole, tyhjäkatseisella tarkoitan ettei kiinnitä katsettaan mihinkään. Tuijottaa vaan, ei seuraa edes minua katseellaan. Joku typerä teini, joka pelottelee? Eihän tuosta voi lähestymiskieltoakaan tehdä.

Pelottaa ja ahdistaa, koska olen yliväsynyt. Ei minua helpolla säikäytetä. Ensi kerralla voisin äkkiä hakea naapurin todistamaan?

Ap
[/quote]

Teini? Siis onko se mies vai teini!?

Vierailija
44/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:11"]Ei ole mitään harhoja, olisikin. Lautaset putosivat käsistäni lattialle, kun tyhjensin tiskikonetta. Avokeittiö.

Ei hän mikään kummitus ole, tyhjäkatseisella tarkoitan ettei kiinnitä katsettaan mihinkään. Tuijottaa vaan, ei seuraa edes minua katseellaan. Joku typerä teini, joka pelottelee? Eihän tuosta voi lähestymiskieltoakaan tehdä.

Pelottaa ja ahdistaa, koska olen yliväsynyt. Ei minua helpolla säikäytetä. Ensi kerralla voisin äkkiä hakea naapurin todistamaan?

Ap
[/quote]
Ja kun tuut takasin, niin mies onkin jo poissa...

Vierailija
45/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivulle 2

Vierailija
46/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:20"]Täähän on se sama provo joka oli täällä muutama vko sitten.
[/quote]
Linkkiä, muuten ei uskota

Vierailija
47/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu 2

Vierailija
48/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nämä kaikki ole provoja. Tiedän TOSI tapahtuman kun nainen käveli aina saman ikkunan eteen tuijottamaan. Ei tehnyt mitään, katseli vain surullinen ilme kasvoillaan. Tämä ehti tapahtua monta kertaan ennenkuin paikalle sattuivat poliisit samaan aikaan ja nainen vietiin pois. Myöhemmin kuulin isännöitsijältä että nainen asui läheisessä palvelutalossa (ei ollut edes vanha) vaan oli vähän jumiutunut trauman takia. Eipä siinä, se trauma vaan sattui olemaan asunnossa tapahtunut tyttären kuolema (kaiketi luonnollinen) eikä nainen päässyt yli tai palasi vanhoihin muistoihin :( tapaus oli enemmän surullinen kuin pelottava. Vaikka siitä on aikaa 12 vuotta, mietin välillä mitä naiselle mahtaa kuulua nykyään.. Ja minä asuin kyseisen asunnon yläpuolella.

Vierailija
49/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slender milk guy?

Vaalea iholta suora nenä ja silmän aluset tummat. Hiukset tummat ja slaavilaisesti leikatut venäläismalliset " etutukka".

Hytkyy kylmettyneenä ja laihan pitkän nenänpäässä kylmiä pisaroita. Otsassa myös höyrystynyttä hikeä ja hän on niin sanotusti kadottanut lemmikki rottansa???

Vierailija
51/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:36"]

Se on Teemu 29v joka yrittää ottaa naiseen kontaktia katsoen kaihoisasti kaukaisuuteen.

[/quote]

Sänkykamarikatsetta koittelee O.O

[/quote]

olettepa ilkeitä :(

Vierailija
52/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mies vai teini, mutta siis miespuolinen on. Huppu päässä. On minulla ranskalainen parveke. Laittaisinko parvekkeen kaiteelle leikkelettä ja viestin, että sinä stalkkeri ota ruokaa :D Ap

Vierailija
53/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:48"]Eivät nämä kaikki ole provoja. Tiedän TOSI tapahtuman kun nainen käveli aina saman ikkunan eteen tuijottamaan. Ei tehnyt mitään, katseli vain surullinen ilme kasvoillaan. Tämä ehti tapahtua monta kertaan ennenkuin paikalle sattuivat poliisit samaan aikaan ja nainen vietiin pois. Myöhemmin kuulin isännöitsijältä että nainen asui läheisessä palvelutalossa (ei ollut edes vanha) vaan oli vähän jumiutunut trauman takia. Eipä siinä, se trauma vaan sattui olemaan asunnossa tapahtunut tyttären kuolema (kaiketi luonnollinen) eikä nainen päässyt yli tai palasi vanhoihin muistoihin :( tapaus oli enemmän surullinen kuin pelottava. Vaikka siitä on aikaa 12 vuotta, mietin välillä mitä naiselle mahtaa kuulua nykyään.. Ja minä asuin kyseisen asunnon yläpuolella.
[/quote]

Tuli surullinen fiilis tästä :(

Vierailija
54/91 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aikanaan yksin asuessa joku mies stalkkasi. Pari kertaa oli tunne et joku kyttää sisään, mutta en mitään nähnyt. Kerran sitten näin tyypin. Lopulta se pääsi rappukäytävään ja koitti räplätä lukkoa auki. Asuin yksin, olin 18 vuotta tuolloin. Soitin usein poliisille ja eivät tulleet koskaan ajoissa. selvisi kumminkin et tyyppi asui lähellä olevassa talossa ja poliisit kävivät häntä jututtamassa. Kerran minulla oli kavereita ja he näkivät myös ukon ikkunan takana. Olihan tuo ihan sairasta, muutin pian tuon jälkeen pois asunnosta.

Vierailija
55/91 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ollaan koko kesä nukuttu parvekkeen ovi auki ja ensimmäisessä kerroksessa asutaan, ei kuitenkaan ihan katutasossa. Parveke on kyllä lasitettu ja asutaan niin keskustassa että jos joku tulisi ikkunaan tuijottelemaan tai yrittäisi sisään, ei se kyllä jäisi keltään huomaamatta. Ja on vielä koirakin. Mutta kun tämän luin, niin kävin kyllä lukitsemassa parvekkeen oven ja laitoin ikkunat kiinni.

Vierailija
56/91 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä provoilta vaikuttavien ap:t ovat aina sellaisia, että aloitusviestissä ollaan niin vakavana (ja usein hädissään), mutta hetken päästä jo heitetään läppää ja hymiöitä ihan kuin se oma ongelma olis vaan vitsi.

En usko, että pelkkä av:lla avautuminen ja mahdollisen tsempin saaminen sais ketään oikeasta ongelmasta kärsivää muuttamaan suhtautumistaan näin nopeasti kuin tässäkin jutussa kävi.

Vierailija
57/91 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu kylään ja tee miehelle ruokaa, jos vaikuttaa nälkäiseltä.

Vierailija
58/91 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palkkaat" jonkun asumaan piilossa luonasi muutaman yön. Sellaisen joka uskaltaa lähteä ukon perään kun seuraavan kerran tulee katselemaan.

Vierailija
59/91 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukkilan pukki/Roihuvuoren teini keksii taas näitä Heseukkojorinoitaan, häpeä, toivottavasti se ukko ilmestyy oikeasti SINUN ovesi taakse kun olet yksin!

Vierailija
60/91 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukkilan pukki/Roihuvuoren teini keksii taas näitä Heseukkojorinoitaan, häpeä, toivottavasti se ukko ilmestyy oikeasti SINUN ovesi taakse kun olet yksin!