Iltalehti: Oletko "joustohetero"- "Henkilö voi vallan hyvin olla vaikka heteromies ja harrastaa seksiä myös miesten kanssa"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9f6621da-3d52-4dcc-a314-4f54810e9567
Iltalehti kertoo että nuo heterot jotka harrastavat seksiä oman sukupuolensa kanssa ovat Joustoheteroita, heteroflekcible- oletko Joustohetero?
Kommentit (259)
Missä on vaihtoehto "rakastelen useita bi-naisia ja heteronaisia olematta muu kuin gigolo."
(Neljän kimppaan antautuneet vain bi-naiset toistaiseksi, enkä usko että täysin hetero nainen antautuisi naisille.)
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö tälle ollut joskus ihan vakiintunut toimiva termi, eli biseksuaali?
Miksi kaikki halutaan nykyään nimetä "trendikkäästi" uudelleen?
Olen superhetero. Olen kiinnostunut vain naisista jotka ovat syntymästään asti olleet naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen superhetero. Olen kiinnostunut vain naisista jotka ovat syntymästään asti olleet naisia.
Samoin. M28
Vierailija kirjoitti:
Haha oikein!
Sukupuoleni asetukset ovat jo maksimissa, eli olen toksinen valkoinen hetero mies.
Kun mies alkaa miestä tuuppaamaan=sen markkina-arvo tämän jälkeen on naiselle pyöreä 0.
Mielestäni ihmiset harvoin kuuluvat tuollaisiin tarkkoihin lokeroihin. Seksuaalisuus on paljon monimuotoisempaa ja miksi ei myös vaihtelevaa iän ja tilanteen myötä. Iso osa tuskin on hirveästi lopulta pohtinut omaa seksuaalisuuttaan tai romanttisten tunteiden kohdistumista, on vain mennyt normin mukaan. Siksi seksuaalisuuden vaihtelevuus ei välttämättä tule aina esille. Ihmiset voivat myös fantasioida asioista, joita he eivät halua oikeassa elämässä toteuttaa (esim. heteromies seksistä miehen kanssa). Seksiä voi myös harrastaa yleensä vähän kenen kanssa vain riippumatta siitä, onko toista kohtaan oikeasti seksuaalista halua. Silti seksistä voi saada fyysistä nautintoa. Seksuaaliset ja romanttiset tunteet eivät myöskään aina kohdistu samoihin henkilöihin tai sukupuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö tälle ollut joskus ihan vakiintunut toimiva termi, eli biseksuaali?
Meinasin just kirjoittaa, että ennen näitä kutsuttiin nimellä bi. Siitähän se lgbt:n b-kirjain tulee.
Vierailija kirjoitti:
Bi curious on se mitä joskus englanniksi käytetään, mietin että olikohan tämä ajatuksena... joka tapauksessa, kuulostaa juurikin tältä "ei kerta homoksi tee ja 10 kerran jälkeen nollaantuu"-mentaliteetilta.
- N, jonka kumppanin sukupuolella ei ole mitään väliä, sattuu nyt vaan olemaan "heterosuhteessa"
Olen 100% lesbo ja panen vain naisten kanssa
M41
En voisi itse kuvitellakaan olevani minkään bi-hemmon kanssa vakavasti suhteessa. Kun olen jo 34-vuotias n ja nuoruuden haihattelut kaukana takana.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies alkaa miestä tuuppaamaan=sen markkina-arvo tämän jälkeen on naiselle pyöreä 0.
Mutta siitä lähtien muut miehet ovat hyvin kiinnostuneita sen miehen pyöreästä 0:sta, joten markkina-arvo on huipussaan, eri markkinoilla vain.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että miehille harvemmin naisten biseksuaalisuus on ongelma.
Osa-aika bi. :-)
Kyselystä puuttui vaihtoehto olen hetero, mutta pidän myös transnaisista
Vierailija kirjoitti:
M41
Eli identifioidut naiseksi? Vai oletko vaan olevinaan hauska?
Seppo on Bi
Seksuaali
Bi Bi Bi Bi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Eli identifioidut naiseksi? Vai oletko vaan olevinaan hauska?
A cowboy is sitting in a bar when a woman comes up to him and says, "Wow! Are you a REAL cowboy?" He says, "Well ma'am, I ride a horse, I herd cattle, I rope cattle... I reckon I'm a real cowboy." Then he gives her a lecherous leer and says, "So you like cowboys, do ya?" She says, "Oh don't get the wrong idea, I'm a lesbian." He says, "What's that?" She says, "It means I like women. In fact, all day long I think about nothing but gorgeous naked women. Kissing them, touching them, having sex with them... anyway, nice meeting you." And away she goes. A couple minutes later another woman comes by and says, "Hey, are you a REAL cowboy?" He says, "Well, ma'am, I used to think I was, but I just found out I'm a Lesbian."
Joustohetero eli heteroflexiblehän on ollut terminä olemassa jo kauan. Ei sama kuin bi, koska joustohetero on hetero, joka silloin tällöin voi tulla homostelleeksi, muttei varsinaisesti koe vetoa samaan sukupuoleen eikä halua suhteita saman sukupuolen kanssa.
Vai että...