Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärrättekö te vakituisessa työssä olevat, miten onnekkaita olette??

Vierailija
28.08.2014 |

Työhakemuksia tulee ovista ja ikkunoista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Loppuunpalammisen partaalla tässä mennään, jo monta vuotta menty. Harkitsen ihan vakavissani irtisanoutumista ja totaalista alanvaihtoa.

Vierailija
2/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoroon vielä tänäänkin..........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nykyään vakituinen työpaikka on katkolla heti, kun työnantajasta tuntuu siltä.

Vierailija
4/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän! Olen onnellinen, että sain töitä, kun muuteman kuukauden ehdin olla työtön. Palkka ei päätä huimaava ole (1600/kk...ei elätettäviä :) ), mutta tykkään työstäni.! Samalla, kun teen tätä työtä, yritän löytää oman alan hommia (kirjanpito), mutta työpaikkoja täällä tuntuu olevan niukasti..) :

Vierailija
5/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. 

Vierailija
6/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Työnantaja kertoo säännöllisesti että uusia on kyllä tulossa ovista ja ikkunoist tilalle. Jos erehtyy tuplaantuneen työmäärän vuoksi pyytämään palkankorotusta. Täystyöllisyyttä ei ainakaan työnantajapuoli edes halua.

Vierailija
7/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta oli yt- neuvottelut, ja 20% sai kenkää. Eikä nämä ole ensimmäiset. Työn määrä ei vähentynyt, joten sitä tehdään niska limassa. Mikään ei ole vakituista

Vierailija
8/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tässä mietin. 

t. masentunut pätkätyöläinen

Vierailija
9/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärrän, silti olen salaa toivonut saavani kenkää yt:den vuoksi, mutta saan jatkaa, taas kerran.

Vierailija
10/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä lähes joka päivä tulee mietittyä. Oli vähän tuuriakin että sain nykyisen työni, nyt vakituisessa työssä 10 vuotta. Niin pienestä kiinni että voisin tehdä jotain alaani vain hiukan sivuavaa pätkätyötä

Vierailija
11/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ymmärrän. Määräaikaiset irtisanottiin yt:issa, me vakituiset jäätiin. Palasin juuri äitiyslomalta, ja kaikki odotti mua takaisin. On tyytyväinen olo.

Vierailija
12/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tajuan. Usein kiitän pomoani että saan töissä olla. Teen ylitöitäkin korvauksetta. Palkkaa ei ole nostettu kuuteen vuoteen mutta ei se haittaa.

Vierailija
13/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ikuista, ei edes hoitoalalla. Hoitopaikkoja vähennetään sote-uudistuksen vuoksi ja siis myös työntekijöitten määrää. Työpaikka voi siirtyä sadan kilometrin matkaan uudistussyistä ja tilanne on, että ota tai jätä. En muuta työn perässä, sillä lasten koulut ovat etusijalla. Olen yh.

Vierailija
14/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ja säälin syvästi heitä, jotka eivät ole viitsineet nähdä tarpeeksi vaivaa saadakseen vakituisen työn. Kuka tahansa pystyisi ihan mihin tahansa, jos vain haluaisi.

Vierailija
15/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:03"]

Ymmärrän, ja säälin syvästi heitä, jotka eivät ole viitsineet nähdä tarpeeksi vaivaa saadakseen vakituisen työn. Kuka tahansa pystyisi ihan mihin tahansa, jos vain haluaisi.

[/quote]

Siis no mitä vittua nyt taas??! Miten ei ole viitsinyt nähdä vaivaa kaksi vuotta sitten valmistunut, kaikki mahdolliset työt vastaanottanut, nuori aikuinen? Voijeesus tätä vauvapalstan paskaa taas. Olihan tässä jo 14 viestin verran ihan kohtuullisen asiallisiakin vastauksia ja kommentteja.

Vierailija
16/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä.. Opiskellakin pitäisi..

Vierailija
17/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, vaikka olenkin ihan ahdistunut ja työ syö tällä hetkellä minulta kaiken vapaa-ajan ja voimatkin ja olen myös yhden burnoutin kärsinyt. Päivääkään en ole ollut työttömänä, mutta nähtäväksi jää joudunko työkyvyttömyyseläkkeelle ennen aikojaan.

Vierailija
18/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kiitollinen. Takana 16v samassa yrityksessä, eri tehtävissä.
Pidän todella paljon joustavasta työstäni ja iloisista ja fiksuista työkavereistani.

Vierailija
19/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin osaan olla kiitollinen työpaikastani. Pidän kovasti työstäni ja arvostan suuresti virkaani. Olen FM alalla, jolla on hyvinäkin aikoina vaikea työllistyä. Alalle on koulutettu liikaa väkeä 90-luvun alusta lähtien.

Vierailija
20/27 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työelämässä jo 38 vuotta, ammattini on haluttu ja alalla on paljon työttömiä vastavalmistuneita. Olisin ihan valmis antamaan työni jollekin nuorelle ja innokkaalle. Mutta ihan tyhjän päälle en uskalla heittäytyä, on vielä asuntolainaa jäljellä. Pakko vaan sinnitellä :/