Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisenä kulahtaminen pelottaa

Vierailija
21.08.2021 |

Täytän tänä vuonna 36 ja pelottaa jo, mitä seuraavat 4-5 vuotta tarkoittavat. Olen huomannut, että osa niin naisista kuin miehistä kokee tässä ikähaarukassa aivan hurjan pudotuksen. Rypyt eivät kauhistuta, vaan sellainen kasvojen ja kehon muodon katoaminen. Kaula katoaa, posket roikkuu, olemuksesta tulee tätimäinen tai setämäinen. Juuri tänään katsoin instassa yhtä tasan 40 vee vaikuttajaa, joka taannoin kuulutti, että ikä ei estä nuorekasta tyyliä. Mutta voi että, hän nyt yksinkertaisesti näyttää nykyään ihan tädiltä, vaatteista huolimatta. Katsoin kuvia hänestä viiden vuoden takaa ja ero on ihan hurja.

Osa ihmisistä puolestaan vanhenee kauniisti. Näkyy, että ikää tulee, mutta piirteet pysyvät selvinä. Sitä ei voi vaan etukäteen tietää, kumpaan tyyppiin itse kuuluu.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt, että miksi ulkonäön rupsahtaminen on niin kova paikka monille. Elämässä on niin paljon muutakin ajateltavaa ja sisältöä kuin rypyt ja makkarat.

Vierailija
22/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon elämäni kunnossa nyt 45-vuotiaana. Lapset on isoja ja mulla on aikaa treenaamiseen. Oon tikissä, mutten laiha. Yleensä mut arvioidaan reilusti alle nelikymppiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhdet juhlat vuosien takaa, joihin saapui pyörätuolilla yli 90 v. nainen. Hän oli tällainen kauniisti vanhentunut ja kyllä häntä katseli jotenkin ihaillen. Kuulin kyllä, että oli ollut myös nuorena aikamoinen kaunotar.

Minkä sille voi, kyllä sitä jotenkin luonnostaan katsoo mieluummin kauniita ihmisiä kuin epäviehättäviä, niin miehissä kuin naisissa.

Vierailija
24/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt, että miksi ulkonäön rupsahtaminen on niin kova paikka monille. Elämässä on niin paljon muutakin ajateltavaa ja sisältöä kuin rypyt ja makkarat.

Ehkä se liittyy esteettisyyteen. Toiset haluavat ympärilleen kaikkea kaunista. Myös peilissä.

Vierailija
25/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ihan mukavasti huomiota vähän kaikilta elämäni ensimmäiset 30 vuotta (olin söpö vauva ja lapsi). Sitten eräs kaunis aamu maailma oli aivan kuin toinen paikka. Jokin nuoruuden hehku ja vitaalisuus kasvoistani ilmeisesti katosi kun ainoat minut huomioivat ovat olleet kännikalat siitä lähtien.

Vierailija
26/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista ikääntymistä. Jokainen käy saman kaaren läpi.

Vierailija
27/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on elämänarvot kohdallaan! >D

Olen 41, ja vihdoin on lakattu kysymystä henkkareita olutostoksilla. Tosin nyt kun käytetty maskia, niin joskus välillä kysytään. Minusta on ihanaa näyttää aikuiselta, olin lähes nelikymppiseksi alaikäisen lapsukaisen näköinen, ja ai että kuinka kamalaa kohtelua sainkaan! Mikään ihmekään että minulla oli nuorena aina huono itsetunto.

Vierailija
28/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kyseessä on oikeasti "somevaikuttaja", niin sitten voit nimenkin sanoa. Kuka tuo tasan 40-vuotias oli?

Vierailija
29/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon elämäni kunnossa nyt 45-vuotiaana. Lapset on isoja ja mulla on aikaa treenaamiseen. Oon tikissä, mutten laiha. Yleensä mut arvioidaan reilusti alle nelikymppiseksi.

Kaikki näkee että olet suunnilleen 45v :)

Vierailija
30/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tulee tavallaan paremman näköiseksi keski-iässä. Kasvojen luut muotoutuvat ajan kuluessa, ja joillekin se on eduksi. Iho tietysti on nuorella yleensä parempi, mutta jos perimän ja elintapojen ansiosta iho ei ihan rypyssä ole keski-iässä, niin saattaa kokonaisuutena näyttää jopa paremmalta kuin parikymppisenä.

Vierailija
31/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus 20 vuotiaana joidenki mielestä siis hoikkanakin ja nuoren näkösenä näyttäny silti tädiltä :DDD eli joko osa ihmisistä pitää vähän kaikkia täteinä, tai sitten osan ihmisistä mielestä esim leveä lantio ja paksut jalat tekee automaattisesti ihmisestä tädin, oli se sit 14 vuotiaan näköinen tai 90 vuotiaan näköinen joten mua ei yhtään kiinnosta jos joku nainen mua pitää tätinä...

Vierailija
32/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä ikääntymisen hyväksyy, mutta sitä vain haluaIsi ikääntyä kauniisti. Kuten

https://www.senioriliitto.fi/ajankohtaista/nayttelija-seela-sella-83-ol…

Vierailija
33/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40 vuoden päästä ikääntyminen voidaan pysäyttää ja voit palata takaisin nuoruuteen ja olla mitä vain haluat, vaikka robotti. mieti sitä!

Vierailija
34/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tulee tavallaan paremman näköiseksi keski-iässä. Kasvojen luut muotoutuvat ajan kuluessa, ja joillekin se on eduksi. Iho tietysti on nuorella yleensä parempi, mutta jos perimän ja elintapojen ansiosta iho ei ihan rypyssä ole keski-iässä, niin saattaa kokonaisuutena näyttää jopa paremmalta kuin parikymppisenä.

Minusta keski-iän kauneus tulee persoonan näkymisestä. Nuori on aika ilmeetön, mutta ilmeikkyys tulee rypyistä. Peraoona on aina kauniimpi kuin tusinatavara.

Vierailija
35/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuuden ihmiset eivät sairastele tai ikäänny. Me olemme vielä "viallisia" siltä osin. Emme täydellisiä. Tulevaisuuden ihmiset tulevat olemaan täydellisen näköisiä ja kuolemattomia. 

Vierailija
36/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä ikääntymisen hyväksyy, mutta sitä vain haluaIsi ikääntyä kauniisti. Kuten

Seela Sella on niin upea! Todella kauniisti ikääntynyt ihminen.

Vierailija
37/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on käynyt kauneusleikkauksissa. Itse lehdissä kertonut.

Vierailija
38/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon jo viisikymppinen, mutta en ole pahasti kulahtanut, iho on täysin rypytön, rasvoittuva iho pitää nuorekkaana. Ainoastaan kaksoisleuka tai pikemminkin roikkuvaa leukanahkaa alkanut tulla, se harmittaa..suuret painonvaihtelut selvästi kuluttavat ja vanhentavat, joten pidä tämä kurissa. positiivinen ilme nuorentaa, huolehdi hyvästä ruokavaliosta ja nukkumisesta, tupakka ehdottomasti pois, niin hyvä tulee..kyllä ikä saa näkyäkin, mutta ei se tarkoita tanttamaisuutta..

Vierailija
39/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se liittyy esteettisyyteen. Toiset haluavat ympärilleen kaikkea kaunista. Myös peilissä.

Se on jotenkin sääli. Ulkonäön murehtiminen on niin turhaa, kannattaa keskittyä enemmän harrastuksiin, ystäviin, perheeseen, hyvään ruokaan, kulttuuriin jne.

Vierailija
40/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisiko joku ystävällisesti selittää, miltä näyttää täti? Onko tätiys kasvonpiirteissä, pukeutumisessa, painossa, omassa mielessä?

Miten voi itse tietää, onko tätiytynyt? Enhän voi tietää, miltä toisten silmissä näytän.

Itse olen 65 v. en tätiydy ikinä omasta mielestäni. Urheilen, olen normaalipainoinen ja olen tekemisissä kaikenikäisten ihmisten kanssa. 20 v. ikäisten mielestä olen varmaan jo toinen jalka haudassa, mutta ikä tekee minusta tädin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi