Voimakas orgasmi kuumakivihoidossa - noloa ?
- mulle kävi viimeksi niin, en tiedä onnistuinko peittelemään asian,
mutta en usko että onnistuin.
Tosi noloa any way. Onko kellekään käynyt samoin, että hemmottelu-
hoidoissa tulisi tahaton orgasmi? Enpä tiedä uskallanko enää noissa
hoidoissa käydä kun en näköjään hallitse kroppaani... ja koska haluaisin
säästää orgasmit ihanalle miehelleni
P.S. olen 100% heteronainen ja hoitaja oli nainen
Kommentit (151)
Täysin hulvaton! Huutonauroin itselleni pissat housuun. Eiku anteeksi, siis orgasmin.
Mä lasken tämän pettämiseksi, häpeäisit AP kun osallistat viattoman hierojankin avioliiton ulkopuoliseeen seksiin :(
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 14:45"]
Vieläkään et kertonut tuollaisen (jopa orgasmiin johtavan) hieronnan hintaa, ihan sillä, kun en tiedä tuollaisten hintoja. Kiinnostaisi käydä joskus hieronnassa, eikä haittaisi vaikka siinä orkun saisikin.
Haittaako sinua hieroja, jos asiakas tuleekin jo hiukka sillä mielellä, että saa nautintoa? Ei tietenkään toitota sitä ääneen.
[/quote]
En halua kopioida tähän omia hintojani, koska siitä voi päätellä liikaa. Mutta googleta esim. "koulutettu hieroja paikkakuntasi", niin löytyy nettisivuja mistä voit katsoa hintoja.
Kuten aiemmin sanoin, osa vakioasiakkaistani saa aina orgasmin, eli tavallaan tiedän se jo kun he tulevat. Ja myös he tietävät. Mutta emme ikinä keskustele siitä, vaan se tapahtuu aina "vahingossa". En koskettele heitä yhtään sen rohkeammin. Korkeinaan loppupuolelle voimakasta painelua pepulle ja sisäreisille.
-Urheiluhieroja Espoosta, N33
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:03"]
Mä lasken tämän pettämiseksi, häpeäisit AP kun osallistat viattoman hierojankin avioliiton ulkopuoliseeen seksiin :(
[/quote]
En todellakaan harrasta seksiä asiakkaitteni kanssa.
Hieron kaikkia asiakkaita samallalailla, ammattimaisesti. Pettävätkö siis KAIKKI, jotka tulevat minulle hierontaan? En voi sille mitään, että osa saa vahingossa tai puolivahingossa orgasmin. En minä mikään thaihieroja ole.
Hyi olkoon, olisipa kuvottavaa laueta hierojalla. Miksi et lopeta tai vaihda tekniikkaa, jos huomaat asiakkaan kiihottuvan? Se olisi vähintä mitä asiallisesti toimivalta ammattilaiselta vaatia. Itse kyllä varmaan avaisin tuossa tilanteessa suuni ja pyytäisin hierojaa lopettamaan, jos hän olisi niin pönttö ettei itse tajuaisi. :(
Toivottavasti olet trolli.
Tekeepä mieli varata aika hierontaan, on niin selkä jumissa, lantiota vihloo ja PAKAROITA väsyttää.
T. Nainen 33v Espoosta
karkaakos miehiltä koskaan orkku?
Kyllä minulla alkaa pimpsavedet valua kun.mieheni hieroo persuksiani. Reaktio olisi varmaan sama vaikka olisi vieras hieroja.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:37"]
Hei urheiluhieroja, miten ne naiset käyttäytyy kun saa orkkelit? Äänteleekö tms?
[/quote]
Osa ääntelehtii, mutta kukaan ei tietenkään "ylireagoi". Eli selkeästi aina yrittää olla niin hillitty, kun vain orgasmin aikana mahdollista. Mitään UUH AAAH ei siis kyllä kuulu. :D Mutta kyllä sen huomaa äänen lisäksi kehon liikkeistä, koska kehon kanssa siinä olen tekemisissä. Suurin osa naisista on hieronnassa joko alushousuilla tai alasti pyyhkeen alla, joten myös kostumisen huomaa esim. pakarahieronnassa. Vaikkakaan suurin osa niistä jotka kostuu (yllättävän moni, fyysinen reaktio, eikä sinällään kerro mistään) ei laukea.
Ylipäätään selitin vähän huonosti tämän. SE EI OLE YLEISTÄ! Ehkä pari kertaa viikossa tapahtuu ihan selkeä orgasmi, ja asiakkaita kuitenkin on aika paljon.
[/quote]
En kyllä tiedä millä hiplailuotteilla teet urheiluhierontaa, koska ne urheiluhierojat joilla olen itse käynyt käyttävät kyllä voimakkaita otteita ja tunne on lähempänä kipua juin nautintoa ja rentoutumista. Kostun kyllä aina - hiestä, koska aineenvaihdunta lähtee käyntiin.
Muita orkun hieronnassa saaneita?
Hieronnan jälkeen tulee usein omin käsin tehtyä nämä jutut...
Vähän kummallista, miten vähän täällä ymmärretään, että ihmisten kropat ovat erilaisia herkkyydeltään?
Vähän kuin ASMR-ilmiö, jota monet eivät millään halua ymmärtää: siinä ei ole mitään seksuaalista kiihottumista. Ei ainakaan minulla. Silti saan esimerkiksi kampaajalla usein kokonaisvaltaisen hyvänolontunteen koko kroppaan, jota voisi verrata orgasmiin. Se tuntuu yhtä hyvältä, tai ehkä jopa paremmalta, kuin orgasmi. Mutta silti se ei ole seksuaalista. Samoin ASMR-videoiden kanssa, parhaimmillaan ne tuntuvat päänahassa ja selkärangassa ja varpaisiin asti.
Ja toisaalta minulla on kropassani tiettyjä alueita - esimerkiksi ranteen sisäpuoli - jota hieromalla voi kiihottuneessa tilassa saada "ihan oikean" orgasmin.
Olen varmasti monen mielestä vain outo, mutta tuskin mikään harvinaisuus kuitenkaan.
mitäpä noloa tuossa on, eiköhän aika monet saa orgasmeja hemmotteluhoidoissa,
nehän on suurelle osalle naisia vastaava juttu että kun miehet käy thai-hieronnassa
hemmotteluhoidossa. Naisten "hemmottelut" on vain moraalisesti sallittuja, toisin
kuin miesten "hemmotteluhoidot". Samasta asiasta kuitenkin kysymys: asiakas
rentoutuu ja usein kokee seksuaalista mielihyvää: tämä on luonnollista ja OK
Siis mihin niitä kiviä aseteltiin?
Mutta hei, toihan oli vaan ylimääräinen bonari.
Aika noloa!
Onneksi pystyn nauttimaan itse hoidoista ilman että tunne olisi mitenkään seksuaalinen.
Ensi kerralla ennen hoitoa hoida hommat ensin miehesi kanssa että ole niin herkillä.
Varmaan se hieroja luuli että olet joku puutteessa elävä jota ei ole kosketettu pitkään aikaan ;)
Siis miten se on mahdollista? Eikö ne kivet asetella selkään? Mikä sen orgasmin oikein aiheutti?
Jaa-a. Itse koin kuumakivihoidon aika epämiellyttävänä. Ne kivet olivat liian kuumia ollakseen miellyttävän tuntuisia ja se koko hoito semmoista ihme hypistelyä ja suorastaan tylsää. Mahdatko olla jonkin sortin masokisti? Eikä siinä muuten mennä minnekään erogeenisille alueille, muistaakseni.
Kiitos tämän päivän nauruista! Hulvaton ketju;)