Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakas orgasmi kuumakivihoidossa - noloa ?

Vierailija
17.09.2014 |

- mulle kävi viimeksi niin, en tiedä onnistuinko peittelemään asian,

mutta en usko että onnistuin.

Tosi noloa any way. Onko kellekään käynyt samoin, että hemmottelu-

hoidoissa tulisi tahaton orgasmi? Enpä tiedä uskallanko enää noissa

hoidoissa käydä kun en näköjään hallitse kroppaani... ja koska haluaisin

säästää orgasmit ihanalle miehelleni

P.S. olen 100% heteronainen ja hoitaja oli nainen

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:13"]

Näihän se on että täällä vain epäillään, kyseenalaistetaan ja  haukutaan sellaisia ihmisiä jotka kostuvat ja saavat tahattomia orgasmeja. Eivät itse ilmeisestikkään ole koskaan kokeneet eivätkä koskaan tule kokemaankaan mitään tällaista. Olette jääneet paljosta paitsi. Mutta koittakaa kestää elämäänne ilman orgasmeja sujuuhan se ilmankin niitä eikö vaan ? Mahtaa olla teillä köyhää.

[/quote]

Päin vastoin. Olisi aika arkista, jos orgasmi olisi vähän kuin aivastus, että tulee millon ja miten sattuu. Vähän sama kuin teinipoikien erektio tai siemensyöksy. Paljon kivempaa se on, kun tietää että orgasmit kuuluvat seksiin, eikä tarvitse olla naurunalaisena, jos joku sattuu huomaamaan.

Vierailija
42/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:57"]Kai niitä orgasmeja voi oudoissa paikoissa saada. Itsekin joskus hieronnassa saannut, miesurheiluhieroja, eikä varmaan jäännyt huomaamatta, ihan asiallisesti hieroi eikä mitään virnuilua päälle. Itselle vähän ehkä nolompaa oli saada orgasmi esikoisen synnytyksessä supistusten välissä, liekö painoi jotain hermoa sopivasti. Kätilö vaan istui ja katteli, et jaa.. mies tuskin tajusi siinä tilanteessa mistä on kyse :D
[/quote]
Ja mulle kun on aina kerrottu että synnytys on ihan kamalaa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:57"]Toivon todella, että tämä on provoilua. Ettekö ymmärrä, että koko ammattikunnan maine vaarantuu näistä jutuista? Hierojilla on muutenkin pienet tulot ja yleensä yrittäjän riski. Suurin osa tekee työtään asiallisesti ja ammattitaidolla, ja joutuvat turhaan kärsimään näistä jutuista.[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:33"]

Suosittelen harjoittelemaan itsehillintää. Outoa ja noloa, jos ei muka pysty viemään ajatuksiaan muualle, vaan antaa tilanteen jatkua orgasmiin asti. Ei ole sivistyneen ihmisen käytöstä, tulee pikemmin mieleen joku eläin.

[/quote]

Voi olla kiusallista sanoa hierojalle, että älä tee noin, tuntuu liian hyvältä. Ja kun siitä nauttii, ja toinen jatkaa ja jatkaa... Lopulta orgasmia ei vaan voi pidätellä. Ei siinä auta ajatusten vieminen muualle. 

Olen saanut pari kertaa hieronnassa orgasmin, enkä yksinkertaisesti voinut sille mitään. Kerran niin, että se tuli minulle täydellisenä yllätyksenä. Olin kain muuten vain niin herkillä. 

Pahinta on se, että pidättely vain voimistaa orgasmia... ja kun tietää, että toinen jatkaa tahallaan kiusaamista, niin sekin on kiihottavaa. Minusta lopettaminen olisi sen hierojan vastuulla. Kun hän huomaa, että hierottava alkaa kiihottua, niin voisi alkaa sitten murjomaan hartioita. Kipu karkottanee kiihotuksen. Mutta voi olla, että hierojakin salaa nauttii tilanteesta. 

Ei minulla ainakaan ole orgasmin partaalla tahdonvoimaa sanoa, että lopeta. Koska ihanaltahan se tuntuu.

[/quote]
[/quote]
Ei tässä mene muuta kuin tiukkapipojen maine.

Vierailija
44/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:56"]

Hei, olen mies ja olen todellakin saanut pariin otteeseen tahattoman orgasmin pelkästä hieronnasta. Se tapahtui näin asetuin vatsalleni hierontapöydälle. Hieroja alkoi hieroa minua selästä ylhäältä alaspäin. Hieroi alaselkääni ja sitten vasempaa yläreittä ylöspäin kohti pyllyä suuntautuvin liikkein ja sitten hieroi vasemman pyllynpuolen. Sen hierottuaan hän alkoi hieroa oikeaa yläreittäni ja taas pyllyyn päin suuntautuvin hierontaliikkein. Silloin se tapahtui sain aivan mielettömän räjähtävän orgasmin tunsin kuinka vatsassani kouristi ja kieleni tuli tahattomasti suusta ulos jalkani lennähtivät  hierontpöydän ulkopuolelle sitten minulta lähti taju ja kun tajunta hetkittäin palasi yritin nousta pöydältä ylös jolloin menetin tajuntani taas. Se orgasmi oli yhtä tärinää kouristelua ja pyllynreiän kivuliasta nytkähtelyä. Orgasmin vähitellen laannuttua huomasin kuinka hoitopöytä ja etumukseni häpykarvoitukseni olivat aivan sperman kastelemat. Nousin siitä vähitellen ylös vapisevin ja tärisevin jaloin. Hieroja toi minulle lasillisen vettä ja alkoi pyyhkimään kostealla pyyhkeellä hoitopöytää minun spermoista puhtaaksi.

Seuraavan kerran kun meni samaan hieronta paikkaan huomasin kuinka hieroja laittoi hoitopöydälle ensin kirkkaan muovin ja sen päälle pyyhkeen. Varmaan hän arvasi että seuraavan kerrankin minä saan tahattoman orgasmin hieronnasta.

Ihan vain arvostelijoille että

Tämä on ihan tosi tarina ja tapahtunut minulle enkä häpeä sitä yhtään.

Tahattoman orgasmin voi todellakin saada hieronnasta ja monesta muustakin asiasta ilman sukupuolielinten koskettelua

Hyviä ja nautinnollisia Orgasmeja teille kaikille

[/quote]

Oksensin suuhuni vähän. Hyi helkkari! Hanki itsehillintä jostain!

Vierailija
45/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:59"]

Mä en kyllä usko tota "urheiluhieroja N33" - tyyppiä todelliseksi.

Viimeistään siinä kohtaa karkasi -ei orgasmi vaan provo- kun hän kirjoitti, että jonkin pillun kostumisen huomaa pakarahieronnassa ja kuitenkaan hän ei hiero mitään pillualueita.. 

[/quote]

En todellakaan hiero pillualueita. Mutta ihan tosissaanko väität, että hieroja ei huomaisi jos asiakas kostuu? :D Miten ihmeessä sen voisi peitellä jos pikkarit kastuu?

Sekin on täysin kehon luonnollinen reaktio ja asiakas voi jopa yrittää olla kiihottumatta, mutta fyysinen kosketus saa sen aikaan. Todella paljon yleisempää kun mikään orgasmi hieronnassa. Eikö teistä muka kukaan ole kostunut "vahingossa"? Ei kai se mikään nappi ole, jonka voi itse päättää.

Eikä minua kiinnosta yhtään, uskotteko vai ei. Ei se minun asiakkaitani lisää tai vähennä. :D

-Urheiluhieroja Espoosta, N33

[/quote]

Hei haloo, täytyy olla tosi ohkaset ja vaaleet pikkarit, ja hierojan vähän pervo, jos huomaa että alushousut märät. Jos onkin pissaa lorahtanut pöksyihin kun hierot niin kovaa.

Vierailija
46/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:37"]

Hei urheiluhieroja, miten ne naiset käyttäytyy kun saa orkkelit? Äänteleekö tms?

[/quote]

Osa ääntelehtii, mutta kukaan ei tietenkään "ylireagoi". Eli selkeästi aina yrittää olla niin hillitty, kun vain orgasmin aikana mahdollista. Mitään UUH AAAH ei siis kyllä kuulu. :D Mutta kyllä sen huomaa äänen lisäksi kehon liikkeistä, koska kehon kanssa siinä olen tekemisissä. Suurin osa naisista on hieronnassa joko alushousuilla tai alasti pyyhkeen alla, joten myös kostumisen huomaa esim. pakarahieronnassa. Vaikkakaan suurin osa niistä jotka kostuu (yllättävän moni, fyysinen reaktio, eikä sinällään kerro mistään) ei laukea.

Ylipäätään selitin vähän huonosti tämän. SE EI OLE YLEISTÄ! Ehkä pari kertaa viikossa tapahtuu ihan selkeä orgasmi, ja asiakkaita kuitenkin on aika paljon.

-Urheiluhieroja Espoosta, N33

[/quote]

Päiväunelmoinnin aika sulla?? Hahaha. Just joo, uskomme tietenkin.

[/quote]

Onko orgasmittomalla hiekkapillulla vähän huono päivä? Menepäs räpläämään itseäsi, jos sinäkin vaikka tulisit kerran pateettisessa elämässäsi!

[/quote]

Ja sun unelmointisi senkun jatkuu.

[/quote]

En ole edes samainen henkilö, senkin tyhmä, katkera pässi! Vituttaako sua tosiaan noin paljon, kun joku toinen pystyy saamaan orgasmin?

[/quote]

Ketään tuskin vituttaa toisten orgasmin saanti. Lähinnä tuo "urheiluhieroja" huvittaa.

Vierailija
47/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahdistaa lukea näitä, ei ole pakko. Asia on kuitenkin niin, että jotkut ihmiset ovat orgasmiherkempiä kuin toiset, eikä sitä kiihottumista oikein voi estää. 

Vierailija
48/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:22"]Itse sain kerran orgasmin hierojalla. Hieroja oli vielä vanhahko mies.. Hän hieroi alaselkää/pakaran yläosaa, eikä todellakaan koskenut mitään erogeenisiä alueita. En tiedä mistä tämä kerta tuli, sillä käyn hierojalla 1-2krt/2kk, enkä koskaan muulloin ole saanut orgasmia [/quote] Mä en käy hierojalla, mies hieroo selkääni ja pakaroita. Juuri eilen kun hieroi alaselkää ja pakaroita niin ei kyllä ollut kaukana mun tuleminen.

[/quote]

Ihan pikkasen veikkaan, että miehelläs ja oikeella hierojalla on vähän eri tekniikka tossa hommassa. Jos et usko, niin kannattas käydä siellä hierojalla tsekkaamassa.

Vierailija
49/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihän se on että täällä vain epäillään, kyseenalaistetaan ja  haukutaan sellaisia ihmisiä jotka kostuvat ja saavat tahattomia orgasmeja. Eivät itse ilmeisestikkään ole koskaan kokeneet eivätkä koskaan tule kokemaankaan mitään tällaista. Olette jääneet paljosta paitsi. Mutta koittakaa kestää elämäänne ilman orgasmeja sujuuhan se ilmankin niitä eikö vaan ? Mahtaa olla teillä köyhää.

[/quote]

Minä ainakin saan orgasmeja ihan pelkällä ajatuksen voimallakin. Minä vaan omaan myös itsehillinnän ja en saa orgasmeja tahtomattani, missä ja milloin vain. Osaan myös hillitä itseni ja käytökseni monenlaisissa muissakin tilanteissa. Kuuluu mielestäni ihan normaalin aikuisen ihmisen käytökseen.

Vierailija
50/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:06"]

[/quote]

Minä ainakin saan orgasmeja ihan pelkällä ajatuksen voimallakin. Minä vaan omaan myös itsehillinnän ja en saa orgasmeja tahtomattani, missä ja milloin vain. Osaan myös hillitä itseni ja käytökseni monenlaisissa muissakin tilanteissa. Kuuluu mielestäni ihan normaalin aikuisen ihmisen käytökseen.

[/quote]

Onnea sinulle. On varmaan hienoa olla noin täydellisen ihmisen perikuva. :) Varmaan pakettiin kuuluu myös aviomes ja kaksi & puoli lasta, kesämökki sekä koira. 

Koeta kuitenkin ymmärtää, että vaikka sinä jotakin, muut jotakin muuta. Et oo maailman napa.

Vierailija
51/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla huomaa, miten äärimmäisen vaikeaa joillakin ihmisillä on asettua toisten asemaan. Se ainut oikea tapa olla ja elää on se oma. Kapeakatseista. Kannattaa mennä sinne Faceen toitottamaan omaa erinomaisuutta.

Vierailija
52/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:06"]

[/quote]

[/quote]

Onnea sinulle. On varmaan hienoa olla noin täydellisen ihmisen perikuva. :) Varmaan pakettiin kuuluu myös aviomes ja kaksi & puoli lasta, kesämökki sekä koira. 

Koeta kuitenkin ymmärtää, että vaikka sinä jotakin, muut jotakin muuta. Et oo maailman napa.

[/quote]

Kyllä aikuisten ihmisten pitäis osata käyttäytyä. Ihan siitä huolimatta onko mulla perhettä tai kesämökkiä.

Vierailija
53/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö monet naiset saamaan orgasmeja ilman että on mitään seksiin liittyviä ajatuksia mielessä? Kyllä mulla vaatii aina sen että myös ajatukset ovat mukana hommassa. En voi ajatella kauppalistaa ja saada orgasmia samaan aikaan.

Vierailija
54/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:13"]Pystyykö monet naiset saamaan orgasmeja ilman että on mitään seksiin liittyviä ajatuksia mielessä? Kyllä mulla vaatii aina sen että myös ajatukset ovat mukana hommassa. En voi ajatella kauppalistaa ja saada orgasmia samaan aikaan.
[/quote]
Jotkut voi kuitenkin saada, ihmisten keho vaan toimii niin eri tavalla. Onhan noita dokkareitakin tullut ihmisistä jotka vaan saavat koko aika orgasmeja ja elämästä ei tule sen takia oikein mitään. Se on yksi äärilaita ja sitten on niitä jotka eivät ole koskaan saanut orgasmia ja siihen väliin mahtuu taas kaikenlaista variaatiota. Miksi on niin vaikea ymmärtää että ihmiset on erilaisia?

Vierailija
55/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:56"]

Hei, olen mies ja olen todellakin saanut pariin otteeseen tahattoman orgasmin pelkästä hieronnasta. Se tapahtui näin asetuin vatsalleni hierontapöydälle. Hieroja alkoi hieroa minua selästä ylhäältä alaspäin. Hieroi alaselkääni ja sitten vasempaa yläreittä ylöspäin kohti pyllyä suuntautuvin liikkein ja sitten hieroi vasemman pyllynpuolen. Sen hierottuaan hän alkoi hieroa oikeaa yläreittäni ja taas pyllyyn päin suuntautuvin hierontaliikkein. Silloin se tapahtui sain aivan mielettömän räjähtävän orgasmin tunsin kuinka vatsassani kouristi ja kieleni tuli tahattomasti suusta ulos jalkani lennähtivät  hierontpöydän ulkopuolelle sitten minulta lähti taju ja kun tajunta hetkittäin palasi yritin nousta pöydältä ylös jolloin menetin tajuntani taas. Se orgasmi oli yhtä tärinää kouristelua ja pyllynreiän kivuliasta nytkähtelyä. Orgasmin vähitellen laannuttua huomasin kuinka hoitopöytä ja etumukseni häpykarvoitukseni olivat aivan sperman kastelemat. Nousin siitä vähitellen ylös vapisevin ja tärisevin jaloin. Hieroja toi minulle lasillisen vettä ja alkoi pyyhkimään kostealla pyyhkeellä hoitopöytää minun spermoista puhtaaksi.

Seuraavan kerran kun meni samaan hieronta paikkaan huomasin kuinka hieroja laittoi hoitopöydälle ensin kirkkaan muovin ja sen päälle pyyhkeen. Varmaan hän arvasi että seuraavan kerrankin minä saan tahattoman orgasmin hieronnasta.

Ihan vain arvostelijoille että

Tämä on ihan tosi tarina ja tapahtunut minulle enkä häpeä sitä yhtään.

Tahattoman orgasmin voi todellakin saada hieronnasta ja monesta muustakin asiasta ilman sukupuolielinten koskettelua

Hyviä ja nautinnollisia Orgasmeja teille kaikille

[/quote]

Oksensin suuhuni vähän. Hyi helkkari! Hanki itsehillintä jostain!

[/quote]

Kiitoa paljon sinulle neuvostasi niimpä teenkin

Vierailija
56/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:13"]

Pystyykö monet naiset saamaan orgasmeja ilman että on mitään seksiin liittyviä ajatuksia mielessä? Kyllä mulla vaatii aina sen että myös ajatukset ovat mukana hommassa. En voi ajatella kauppalistaa ja saada orgasmia samaan aikaan.

[/quote]

Eiköhän tässä kyse ole vain siitä, jotkut ei osaa hillitä käytöstään. Syövät varmaan suklaapatukatkin jo kaupassa, kun on niin suuri suklaanhimo. Ei vaan mahda mitään, kun himot vie kuin eläintä. Pellossa kasvaneita ihmisiä.

Vierailija
57/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:04"]

Jos ahdistaa lukea näitä, ei ole pakko. Asia on kuitenkin niin, että jotkut ihmiset ovat orgasmiherkempiä kuin toiset, eikä sitä kiihottumista oikein voi estää. 

[/quote]

Oikein joku sentään tietää miten asiat todellisuudessa on

Vierailija
58/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:24"]

[/quote]

Eiköhän tässä kyse ole vain siitä, jotkut ei osaa hillitä käytöstään. Syövät varmaan suklaapatukatkin jo kaupassa, kun on niin suuri suklaanhimo. Ei vaan mahda mitään, kun himot vie kuin eläintä. Pellossa kasvaneita ihmisiä.

[/quote]

Se on tätä nykypäivää kun ollaan vaan nautinnon perässä. Oma nautinto menee kaiken edelle.

Vierailija
59/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä minä ainakin pystyn. Mutta minulla se on täysin mekaanisen ärsykkeen aiheuttama tahaton tuntemus, ei mikään kokonaisvaltainen nautinto voihkimisineen.

Vierailija
60/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:22"]

Ei pysty lukemaan kaikkia, naurattaa niin kauheasti. Kerran yksi mieshieroja – taitaa olla ainoa mies jolla olen ollut, en tiennyt että olisi mies - yritti niskan alueella selvästi kiihottaa ja sitten vielä teki itse jotain aah-ääniä.  Aika selvää, etten enää mennyt sinne. Kerran myös eräs nainen, hyi, muutti jotenkin kosketustaan hartia-alueella yhtäkkiä, tuli kuvottava olo ja ihan vain auraa muuttamalla ja sanaakaan sanomatta nolasin sen siitä ruotuun. Teki lopun hieronnan jotenkin hutaisten, ja hyvä niin. Sinnekään en uudelleen ole mennyt. Pakaroita kai ei yleensä hierotakaan tietääkseni, ehkä oikeilla urheilijoilla. Ja otsikon toiseen puoleen liittyen, mitä provoilja hakee, taitaa kyetä vain stimuloinnin kautta.

[/quote]

Ohis, mutta miten ihminen "nolataan ruotuun auraa muuttamalla"? Haluaisin oppia tämän taidon :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi