Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mökillä pakko näyttää nuhjuiselta?

Vierailija
17.09.2024 |

Vai saako siellä käyttää kunnollisia vaatteita, föönata hiuksia ja meikata?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ainakin sulla on kielto tehdä noin. Muut sitten tekevät miten tykkäävät.

Vierailija
2/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa 

Kaikki sen tietää, tyhmiä kyselet

Vierailija
4/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä teet. Itse tykkään mennä ränsistyneen näköisenä risaisissa vaatteissa ja nokea poskessa.

Vierailija
5/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa 

Okei. Täytyy sitten perua koko reissu, kun ei mulla edes ole mitään virttyneitä ja reikäisiä vaatteita.

Ap

Vierailija
6/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa 

Okei. Täytyy sitten perua koko reissu, kun ei mulla edes ole mitään virttyneitä ja reikäisiä vaatteita.

Ap

Varmasti kaikkien osapuolten kannalta on parempi noin.

Vierailija
7/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mökeissä ole sähköjä niin miten meinasit föönata? :D

Vierailija
8/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa näyttää miltä haluaa. Suurin osa näyttää varmaan luonnolliselta. Ei mökillä tarvitse olla meikissä. Itse harjaan hiukset ja laitan ne kiinni...ponnari, letti tai nuttura. Huulirasva jossa vähän väriä ja ripsiväriä laitan koska ripset on valkoiset. Minua ihmetyttää miksi moni rehaa romut mökille ja mökki on rämppä romuvarasto. Miten siellä voi rentoutua?  

Vierailija
9/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa näyttää miltä haluaa. Suurin osa näyttää varmaan luonnolliselta. Ei mökillä tarvitse olla meikissä. Itse harjaan hiukset ja laitan ne kiinni...ponnari, letti tai nuttura. Huulirasva jossa vähän väriä ja ripsiväriä laitan koska ripset on valkoiset. Minua ihmetyttää miksi moni rehaa romut mökille ja mökki on rämppä romuvarasto. Miten siellä voi rentoutua?  

Voisikohan olla kyse niinkin yksinkertaisesta asiasta, että ihmiset arvostavat erilaisia asioita?

Vierailija
10/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mökistä ja seurasta, voi jessus näitä kieliposkessa-kyselyitä. Ainakin toivon että oli kieli poskessa tämäkin. 

Vierailija
11/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko näyttää nuhjuiselta eikä saa käyttää siistejä vaatteita tai laittautua. Tämän lukee jo vapaa-ajan asumisen laissa!

Vierailija
12/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko. Huomattu sataan kertaan erityyppisillä mökkireissuilla. Etenkin naiset näkevät kauheasti vaivaa ja mussuttavat jos joku nainen haluaakin vaikka vähän kihartaa hiuksia tai laittaa meikkiä. Ei mökillä kuulu! En minä ainakaan kun ollaan mökillä! Ei mulla ole edes kiharrinta mukana, miksi sulla on?

Vierailija
13/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pakko. Huomattu sataan kertaan erityyppisillä mökkireissuilla. Etenkin naiset näkevät kauheasti vaivaa ja mussuttavat jos joku nainen haluaakin vaikka vähän kihartaa hiuksia tai laittaa meikkiä. Ei mökillä kuulu! En minä ainakaan kun ollaan mökillä! Ei mulla ole edes kiharrinta mukana, miksi sulla on?

Miksi te pyöritte tuollaisissa porukoissa? Ihan oma valinta. 

Vierailija
14/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaudun siksi, että yhteiskunnan normit sitä vaatii. En tosiaankaan siis laittaudu itseäni varten vaan muiden takia.

Mökillä olen metsässä, eikä siellä ole muita kuin oman perheenjäseniä, joten mä en meikkaa, en föönää ja kuljen vaatteissa, joissa voi rauhassa ryönätä metsässä. Siinä mielessä ne on toki kunnon vaatteita, että ne on tarkoitettu ulkoiluun. 

Mutta jos tykkää laittautua ihan itsensä takia, niin go for it. 

Vierailija
15/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tosin olen huomannut että porukasta riippumatta ilmiö on sama.

Vierailija
16/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Föönata? Meikata???

Vierailija
17/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä en sitten ole törmännyt tuohon, jos se kerran on kaikissa porukoissa sama?

Vierailija
18/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Föönata? Meikata???

Miksipä ei? Hiusten kuivuminen kestää ilman fööniä ihan tuhottoman kauan ja lopputulos on muutenkin kaikkiin ilmansuuntiin harottava ja osittain litistynyt pehko. Minusta ei ole erityisen rentouttavaa näyttää epäsiistiltä.

Ap

Vierailija
19/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä varten meikkaat ja föönaat mökillä, ei kiesus...

Vierailija
20/34 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä en sitten ole törmännyt tuohon, jos se kerran on kaikissa porukoissa sama?

En osaa vastata. Ehkä et laittaudu mökillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi