Voimakas orgasmi kuumakivihoidossa - noloa ?
- mulle kävi viimeksi niin, en tiedä onnistuinko peittelemään asian,
mutta en usko että onnistuin.
Tosi noloa any way. Onko kellekään käynyt samoin, että hemmottelu-
hoidoissa tulisi tahaton orgasmi? Enpä tiedä uskallanko enää noissa
hoidoissa käydä kun en näköjään hallitse kroppaani... ja koska haluaisin
säästää orgasmit ihanalle miehelleni
P.S. olen 100% heteronainen ja hoitaja oli nainen
Kommentit (151)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:22"]
Ei pysty lukemaan kaikkia, naurattaa niin kauheasti. Kerran yksi mieshieroja – taitaa olla ainoa mies jolla olen ollut, en tiennyt että olisi mies - yritti niskan alueella selvästi kiihottaa ja sitten vielä teki itse jotain aah-ääniä. Aika selvää, etten enää mennyt sinne. Kerran myös eräs nainen, hyi, muutti jotenkin kosketustaan hartia-alueella yhtäkkiä, tuli kuvottava olo ja ihan vain auraa muuttamalla ja sanaakaan sanomatta nolasin sen siitä ruotuun. Teki lopun hieronnan jotenkin hutaisten, ja hyvä niin. Sinnekään en uudelleen ole mennyt. Pakaroita kai ei yleensä hierotakaan tietääkseni, ehkä oikeilla urheilijoilla. Ja otsikon toiseen puoleen liittyen, mitä provoilja hakee, taitaa kyetä vain stimuloinnin kautta.
[/quote]
Ohis, mutta miten ihminen "nolataan ruotuun auraa muuttamalla"? Haluaisin oppia tämän taidon :D
[/quote]
Sille sanotaan, että: Hyi hyi! Nyt ruotuun siitä!
Onko täällä muita pyöräillessä tahattoman orgasmin saaneita ????????
Kyllä tulee orkut. Nordica hieromaistuimella. Siinä on 10 hieronta pistettä ja 4 niistä juuri sopivasti pyllyn kohdalla. Laittaa istuimen vuoteelle suoraksi ja sen päälle käy itse selälleen. Se vain alkaa tuntumaan jotenkin hyvälle koko vartalosta ja erityisesti pyllystä. Aikansa tuntuu hyvältä mutta sitten se alkaa tuntumaan jotenkin tosi inhoittavalta ja tulee sellainen tunne että pissattaa vaikka ei oikeasti pissatakkaan. Sitten sitä alkaa kiemurrella tahattomasti ja voihkia. Eikä siinä kauan menekkään kun saa ihan orgasmin.
Myöskin jos asettuu vatsalleen hieronta istuimen päälle niin kyllä tulee orkut ja vieläpä oikein lahjakkaasti.
Kylläpäs nyt selkää särkee... Varaan ajan urheilijahierontaan!
Pikemminkin Urheiluhieroja Porvoosta M54
Ai jotain huokailua? Itellä ainakin on selkä karrella ja kauan, vois pudota hierojalta silmät päästä:-)
Näin fysioterapeuttina naurattaa kyllä nuo hierojan kokemukset. Ensinnäkään kukaan ei ole koskaan pyytänyt lopuksi, että hiero vielä pakarat. Selän hierontaan kuuluu pakaroiden hieronta yhteisten fascioiden vuoksi. Ja alaraajojen hierontaan toki ne pakarat myös ja alaselkä. Eli jonkun hieronnan ne asiakkaat tilaavat aluksi. Ja alushousujen tilanne ei kiinnosta sitten tippaakaan, eikä edes näy. Mutta jatkakaa.
AI kauhee...en todellakaan ole saanut orgasmeja hoitoloissa käydessä, enkä varmasti kehtaisi mennä, jos niin kävisi. Itsekin teen eri hemmotteluhoitoja, enkä todellakaan ole kenenkään nähnyt nauttivan siinä orgasmiin saakka, usein kyllä torkahtavat.
Vai pakarahieronnasta orgasmi. Kyllä se itsellä on niin kaukana siitä kuin voi olla. Joudun tekemään mielikuvaharjotteita, että voisin edes osan siitä kivusta välttää tai sitten puhua pölötän koko ajan, kun pakarat ovat kivusta tulessa.
Miksi orgasmit pitäisi säästää vain ja ainoastaan jollekulle toiselle? Miksei nauttisi niistä itse?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:14"]
Mä en ymmärrä miten hieroja voi alapääneritteet huomata kun pepun päällä on yleensä pyyhe eikä pien kostuminen nyt heti reisille kuitenkan lorise. Voihan se "kostuminen" valkovuotoakin hei olla sitä paitsi. Olen joo ollut joskus hieronnassa mutta ei se nyt sentään niin eroottista ole, että siinä kiihtymään pääsisi. Voi joskus jopa sattua kun kipeitä kohtia hierotaan.
[/quote]
Sen takia mainitsinkin erikseen, että huomaan sen pakarahieronnassa. Ei sitä tietenkään huomaa, jos hierotaan esim. pelkkä selkä- ja hartiat.
Mutta pakarahieronnassa luonnollisesti otetaan pyyhe pois pepun päältä. Ja kyllä sen huomaa, eikä se ole mikään tabu edes hierojien keskuudessa. :p Jos peppua ja reisiä hierotaan, niin kyllä sellainen painelu saa monet kostumaan.
Ei se yleensä ole eroottista, mutta niin vain tapahtuu. Sitä olen yrittänyt tässä sanoa. Samalla tavalla sekä orgasmi, että kostuminen on vain kehon reaktioita. Suurimmalla osalla kumpaakaan ei tapahdu. Mutta ei kannata tuomita niitä, jotka ovat herkempiä. Ei se ole heidän vikansa. Jotkut eivät saa orgasmia edes seksin aikana. Meitä on erilaisia.
Sitäpaitsi pakarat ovat ihan top3 tärkeimpiä lihaksia, mitkä kannattaa hieroa. Älkää vain jättäkö niitä hoitamatta, etenkin nykyään kun ihmiset tekee toimistotöitä, niiden huoltaminen on tärkeää ja vaikuttaa moniin selkäkipuihin.
-Urheiluhieroja Espoosta, N33
[/quote]
Kun hierottava saa orgasmin tai kiihottuu, niin miten itselläsi? Kostuuko housut?
Kyl pitää olla ihmeelliset pakarat jos niitä hieroessa orkun saa. En usko pätkääkään.
Nännejä hieromalla voisin uskoa jonkun orkun voivan saadakin mutta sitähän ei hierojalla tehdä.
Ensinnäkin, minä en yritä antaa orgasmeja asiakkailleni, jotkut vain laukeavat vahingossa. Ihan kuin osa yrittäisi ymmärtää väärin. Ja se pepun koskettelu ei sitä orgasmia tuo, vaan se, että pillu saattaa osua hieronta-alustaan, jos on tietyntyyppinen ruumiinrakenne.
Enkä ymmärrä tuota syyllistämistä. Miten se olisi MINUN vika, jos joku asiakas vahingossa saa orgasmin, kun hieron häntä täysin normaalisti ja ammattimaisesti?
Jos joku mies-asiakas tulisi tänne foorumille sanomaan, että laukesi hieronnassa, kun hieroja hieroi täysin normaalisi eikä koskenut munaan. Niin mitä vastaukset olisivat? Syyttäisittekö hierojaa siitä? Koen tämän epäreiluksi, koska suurin osa asiakkaistani on naisia, ja osa niistä vain sattuu saamaan orgasmin.
Minä en siitä halua syyttää myöskään asiakkaitani, koska monet heistä ovat valmiiksi nolona "vahingosta". Nyt vähän empatiakykyä peliin.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:51"]
Kun hierottava saa orgasmin tai kiihottuu, niin miten itselläsi? Kostuuko housut?
[/quote]
Riippuu asiakkaasta. Olen hetero, mutta toki jos nainen on esim. kaunis ja hyväkroppainen, niin se saa itsessä tuntemuksia kun näkee ja kuulee hänen nauttivan. Vaikka olen ammattilainen, olen silti ihminen. Joskus kostun, ja myös minulle se on täysin tahatonta, ja häpeän sitä jopa itse.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:58"]
Kyl pitää olla ihmeelliset pakarat jos niitä hieroessa orkun saa. En usko pätkääkään.
Nännejä hieromalla voisin uskoa jonkun orkun voivan saadakin mutta sitähän ei hierojalla tehdä.
[/quote]
No minä ainakin oon saanut ja saan edelleen jos mies hieroo pakaroitani. Se saa häpyhuuletkin liikkeelle ja ne koskettaa liikkeillään klitorista, varsinkin maaten mahallaan.
Oliko ne niitä kullitettuja kiviä?
Säälin teitä jotka saatte orkun ainoastaan klittaa räpläämällä :(
Mikä helvetin pakarahieronta? Perseen puristelua se on eikä mitään muuta. Tuleehan siitäkin tietysti joillekin parempi olo.
Vieläkään et kertonut tuollaisen (jopa orgasmiin johtavan) hieronnan hintaa, ihan sillä, kun en tiedä tuollaisten hintoja. Kiinnostaisi käydä joskus hieronnassa, eikä haittaisi vaikka siinä orkun saisikin.
Haittaako sinua hieroja, jos asiakas tuleekin jo hiukka sillä mielellä, että saa nautintoa? Ei tietenkään toitota sitä ääneen.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:13"]
Pystyykö monet naiset saamaan orgasmeja ilman että on mitään seksiin liittyviä ajatuksia mielessä? Kyllä mulla vaatii aina sen että myös ajatukset ovat mukana hommassa. En voi ajatella kauppalistaa ja saada orgasmia samaan aikaan.
[/quote]
Eiköhän tässä kyse ole vain siitä, jotkut ei osaa hillitä käytöstään. Syövät varmaan suklaapatukatkin jo kaupassa, kun on niin suuri suklaanhimo. Ei vaan mahda mitään, kun himot vie kuin eläintä. Pellossa kasvaneita ihmisiä.
[/quote]
Se on tätä nykypäivää kun ollaan vaan nautinnon perässä. Oma nautinto menee kaiken edelle.
[/quote]
Hedonistiset arvot on huolestuttavasti nousussa.