Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakas orgasmi kuumakivihoidossa - noloa ?

Vierailija
17.09.2014 |

- mulle kävi viimeksi niin, en tiedä onnistuinko peittelemään asian,

mutta en usko että onnistuin.

Tosi noloa any way. Onko kellekään käynyt samoin, että hemmottelu-

hoidoissa tulisi tahaton orgasmi? Enpä tiedä uskallanko enää noissa

hoidoissa käydä kun en näköjään hallitse kroppaani... ja koska haluaisin

säästää orgasmit ihanalle miehelleni

P.S. olen 100% heteronainen ja hoitaja oli nainen

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton ongelma siinä  on että sattuu saamaan orgasmin hierojalla? Miksi siitä pitäisi nolostua hierojan tai hierottavan? miksei voisi vaan olla että "ohhoh, tulipas orkku :D"

Vierailija
2/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Au au auts mun selkä!!! Pakaratkin on kärsinyt istumisesta. Pakko varata aika hierontaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 14:45"]

Vieläkään et kertonut tuollaisen (jopa orgasmiin johtavan) hieronnan hintaa, ihan sillä, kun en tiedä tuollaisten hintoja. Kiinnostaisi käydä joskus hieronnassa, eikä haittaisi vaikka siinä orkun saisikin.

Haittaako sinua hieroja, jos asiakas tuleekin jo hiukka sillä mielellä, että saa nautintoa? Ei tietenkään toitota sitä ääneen.

[/quote]

En halua kopioida tähän omia hintojani, koska siitä voi päätellä liikaa. Mutta googleta esim. "koulutettu hieroja paikkakuntasi", niin löytyy nettisivuja mistä voit katsoa hintoja.

Kuten aiemmin sanoin, osa vakioasiakkaistani saa aina orgasmin, eli tavallaan tiedän se jo kun he tulevat. Ja myös he tietävät. Mutta emme ikinä keskustele siitä, vaan se tapahtuu aina "vahingossa". En koskettele heitä yhtään sen rohkeammin. Korkeinaan loppupuolelle voimakasta painelua pepulle ja sisäreisille.

-Urheiluhieroja Espoosta, N33

[/quote]

Sisäreisille? Hyi helkkari.

Taitavat olla kuitenkin omaa fantasiaasi nuo asiakkaiden 'tulemiset'. Enkä usko että olet naishieroja.

Vierailija
4/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä alkoi kuumakivihoito (mitä se on?) kiinnostamaan. En edes muista milloin sain viimeksi voimakkaan orgasmin. 

Vierailija
6/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:22"]Itse sain kerran orgasmin hierojalla. Hieroja oli vielä vanhahko mies.. Hän hieroi alaselkää/pakaran yläosaa, eikä todellakaan koskenut mitään erogeenisiä alueita. En tiedä mistä tämä kerta tuli, sillä käyn hierojalla 1-2krt/2kk, enkä koskaan muulloin ole saanut orgasmia
[/quote]

Mä en käy hierojalla, mies hieroo selkääni ja pakaroita. Juuri eilen kun hieroi alaselkää ja pakaroita niin ei kyllä ollut kaukana mun tuleminen.

Vierailija
7/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen harjoittelemaan itsehillintää. Outoa ja noloa, jos ei muka pysty viemään ajatuksiaan muualle, vaan antaa tilanteen jatkua orgasmiin asti. Ei ole sivistyneen ihmisen käytöstä, tulee pikemmin mieleen joku eläin.

Vierailija
8/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisessa hieronnassa ei ole tarkoitus aiheuttaa eikä saada orgasmia. Eikö se nyt ole itsestään selvää? Asiakas kontrolloikoon itseään ja hieroja seuratkoon hienotunteisesti tilannetta ja toimikoon sen mukaan.Eihän gynekologillakaan käydä orkkuja hakemassa, sama juttu tässä. Eroottinen hieronta on sitten asia erikseen.

Vierailija
9/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo hieroja Espoosta, N33

Vierailija
10/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:33"]

Suosittelen harjoittelemaan itsehillintää. Outoa ja noloa, jos ei muka pysty viemään ajatuksiaan muualle, vaan antaa tilanteen jatkua orgasmiin asti. Ei ole sivistyneen ihmisen käytöstä, tulee pikemmin mieleen joku eläin.

[/quote]

Voi olla kiusallista sanoa hierojalle, että älä tee noin, tuntuu liian hyvältä. Ja kun siitä nauttii, ja toinen jatkaa ja jatkaa... Lopulta orgasmia ei vaan voi pidätellä. Ei siinä auta ajatusten vieminen muualle. 

Olen saanut pari kertaa hieronnassa orgasmin, enkä yksinkertaisesti voinut sille mitään. Kerran niin, että se tuli minulle täydellisenä yllätyksenä. Olin kain muuten vain niin herkillä. 

Pahinta on se, että pidättely vain voimistaa orgasmia... ja kun tietää, että toinen jatkaa tahallaan kiusaamista, niin sekin on kiihottavaa. Minusta lopettaminen olisi sen hierojan vastuulla. Kun hän huomaa, että hierottava alkaa kiihottua, niin voisi alkaa sitten murjomaan hartioita. Kipu karkottanee kiihotuksen. Mutta voi olla, että hierojakin salaa nauttii tilanteesta. 

Ei minulla ainakaan ole orgasmin partaalla tahdonvoimaa sanoa, että lopeta. Koska ihanaltahan se tuntuu.

Vierailija
11/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:33"]

[/quote]

Voi olla kiusallista sanoa hierojalle, että älä tee noin, tuntuu liian hyvältä. Ja kun siitä nauttii, ja toinen jatkaa ja jatkaa... Lopulta orgasmia ei vaan voi pidätellä. Ei siinä auta ajatusten vieminen muualle. 

Olen saanut pari kertaa hieronnassa orgasmin, enkä yksinkertaisesti voinut sille mitään. Kerran niin, että se tuli minulle täydellisenä yllätyksenä. Olin kain muuten vain niin herkillä. 

Pahinta on se, että pidättely vain voimistaa orgasmia... ja kun tietää, että toinen jatkaa tahallaan kiusaamista, niin sekin on kiihottavaa. Minusta lopettaminen olisi sen hierojan vastuulla. Kun hän huomaa, että hierottava alkaa kiihottua, niin voisi alkaa sitten murjomaan hartioita. Kipu karkottanee kiihotuksen. Mutta voi olla, että hierojakin salaa nauttii tilanteesta. 

Ei minulla ainakaan ole orgasmin partaalla tahdonvoimaa sanoa, että lopeta. Koska ihanaltahan se tuntuu.

[/quote]No huh huh! Sitä itsehillintää!

Vierailija
12/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:58"]

Kyl pitää olla ihmeelliset pakarat jos niitä hieroessa orkun saa. En usko pätkääkään.

Nännejä hieromalla voisin uskoa jonkun orkun voivan saadakin mutta sitähän ei hierojalla tehdä.

[/quote]

ihmiset on erilaisia, minä en ikinä ole nauttinut rintojen koskettelusta, ja imettämisen jälkeen melkein vie halut.

Pakaroista hieroessa voisin kostua, tuskin saisin orgasmia sentään. Mutta joku muu voi saadakkin.

Vierailija
13/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:08"]

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2014091718670163_jp.shtml

:) Ajankohtainen uutinen

[/quote]

Ei kyllä ollut hymiön arvoinen uutinen, alkoi suututtaa että hieroja erotettiin muttei pelaajaa.

Vierailija
14/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tuo urheiluhieroja on. Ei kukaan hullu laittaisi tänne ikäänsä ja paikkakuntaa ammatin lisäksi.

Mutta siis, vakavasti puhuen ei kiihottava kosketus kyllä tavalliseen hierontaan kuulu. Jos hieroja tarkoituksella jatkaa hierontaa orgasmiin saakka, niin hän toimii täysin epäeettisesti! Asiakas taas voi aivan hyvin sanoa, että anteeksi mutta tuo tuntuu liian intiimiltä, seksuaaliselta tms. Sanotaanhan siitäkin hierojalle, jos hieronta sattuu.

Oma hierojani kertoi, että kerran eräs naisasikas oli napannut häntä haaroista kiinni kesken työn. Hieroja oli lopettanut saman tien ja heittänyt asiakkaan pihalle. Ymmärrän että tämä on eri asia kuin pakarahieronnasta kiihottuminen, mutta tahallisia pakaratemppuja harrastavat hierojat liikkuvat todella harmaalla alueella. Ja tämänkin palstan "urheiluhieroja" voi olla aivan varma, että asiakkaat tietävät mitä tulevat hakemaan. Sen voisi helposti jo tulkita olevan hyväksikäyttöä.

Rehelliset pilluhieronnat ovat tosiaan sitten erikseen, menkööt sinne jotka orgasmia kaipaavat. Pääasia, että pelataan avoimin kortein ja tiedetään, mitä hieronnasta odotetaan ja saadaan. 

Vierailija
15/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhhh miten tekis hierontaa mieli. Kuumilla kivillä tai ilman. Mies kun alkaa hieromaan mun niskaani, niin sytyn hetkessä. Se on minun heikko paikkani, jota hän aina tulee suutelemaan tai hiplaamaan, kun haluaa tehdä sovinnon tms. Mutta kyllä komea mieshieroja saisi varmasti veret kiertämään. Nautin vielä pienestä kivusta, joten ei haittaa vaikka kuinka jännitys laukeaisi. Tuskin saisin orgasmia, mutta nauttisin. 

Eikä siinä ole mitään noloa.

Vierailija
16/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:08"]

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2014091718670163_jp.shtml 

:) Ajankohtainen uutinen

[/quote]

Ei kyllä ollut hymiön arvoinen uutinen, alkoi suututtaa että hieroja erotettiin muttei pelaajaa.

[/quote]

Itse asiassa olen harvinaisen samaa mieltä!!

t. tuon uutisen linkittänyt. Hullu maailma...... :(

Vierailija
17/151 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:52"]

Teetkö mielelläsi loppuun asti? Paljonko tuollainen hieronta maksaa? Alkoi kiinnostaa...

[/quote]

Heh, tämähän olisi hyvä foorumi markkinoida hierontapalveluitani. :D

En kuitenkaan halua profiloitua miksikään orgasmi-hierojaksi, koska sellainen en ole. Ja koska en itse sitä yritä tehdä (eli hiero pillua tmv.), niin tiedän, että myös muilla hierojilla sitä tapahtuu.

Hinnaston mukaiset maksut, ei se mikään erikoispalvelu edelleenkään ole. :D Ihan normaalin hieronnan aikana tapahtuu, useimmiten mitä pidempi, sitä todennäköisemmin. Jalkojen, pakaroiden ja alaselän hierominen tyypillisesti voi rentouttaa sen alueen tarpeeksi. Mutta asiakkani tulevat luokseni saamaan hyvää hierontaa, ja paikat kuntoon. Eivät hakemaan orgasmia. Sen saa helpoiten yksin kotona.

Useammin asiakkaani voihkivat kivusta, ja kyynelehtivät kun saavat orgasmia. Koska urheiluhieronta on parhaimmillaan aika pahan tuntuista, kun paikkoja avataan.

Eikä tässä ole kyse "estoista", koska en usko, että kovin moni tulee sitä varsinaisesti hakemaan. Kuten sanoin, se vain karkaa.

Teenkö mielelläni loppuun asti? En oikein osaa vastata. :D Ehkä tavallaan joo. Tuntuisi inhottavalta jättää ns. kesken, jos huomaa toisen selkeästi olevan lähellä. Mutta jatkan vain normaalia hierontaa, eli en yritä nopeuttaa sen tapahtumista mitenkään. Paitsi jos asiakas pyytää esim. hieromaan reidet tai pepun, niin tavallaan se voi nopeuttaa, mutta en menisi pidemmälle. Osa näistä tapauksista on vakkareita, eli ehkä tiedän jo aluksi sen tapahtuvan. En häiriinny siitä kuitenkaan.

-Urheiluhieroja Espoosta, N33
[/quote]

Siis mitä hittoa? Et "viitsi jättää kesken" vaan avustat asiakkaan orgasmiin? Omaan työnkuvaani ei ainakaan kuulu seksi asiakkaan kanssa vaikka hieronta tuntuisi kuinka kivalta.

Vierailija
18/151 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan lentokoneessa kun se laskeutuu ja täristen rullaa, etenkin jos ei ole mikään tosi iso kone. Pienissä koneissa myös ihan istuessa ilmassa kun penkki tärisee. 

Vierailija
19/151 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen mies ja olen todellakin saanut pariin otteeseen tahattoman orgasmin pelkästä hieronnasta. Se tapahtui näin asetuin vatsalleni hierontapöydälle. Hieroja alkoi hieroa minua selästä ylhäältä alaspäin. Hieroi alaselkääni ja sitten vasempaa yläreittä ylöspäin kohti pyllyä suuntautuvin liikkein ja sitten hieroi vasemman pyllynpuolen. Sen hierottuaan hän alkoi hieroa oikeaa yläreittäni ja taas pyllyyn päin suuntautuvin hierontaliikkein. Silloin se tapahtui sain aivan mielettömän räjähtävän orgasmin tunsin kuinka vatsassani kouristi ja kieleni tuli tahattomasti suusta ulos jalkani lennähtivät  hierontpöydän ulkopuolelle sitten minulta lähti taju ja kun tajunta hetkittäin palasi yritin nousta pöydältä ylös jolloin menetin tajuntani taas. Se orgasmi oli yhtä tärinää kouristelua ja pyllynreiän kivuliasta nytkähtelyä. Orgasmin vähitellen laannuttua huomasin kuinka hoitopöytä ja etumukseni häpykarvoitukseni olivat aivan sperman kastelemat. Nousin siitä vähitellen ylös vapisevin ja tärisevin jaloin. Hieroja toi minulle lasillisen vettä ja alkoi pyyhkimään kostealla pyyhkeellä hoitopöytää minun spermoista puhtaaksi.

Seuraavan kerran kun meni samaan hieronta paikkaan huomasin kuinka hieroja laittoi hoitopöydälle ensin kirkkaan muovin ja sen päälle pyyhkeen. Varmaan hän arvasi että seuraavan kerrankin minä saan tahattoman orgasmin hieronnasta.

Ihan vain arvostelijoille että

Tämä on ihan tosi tarina ja tapahtunut minulle enkä häpeä sitä yhtään.

Tahattoman orgasmin voi todellakin saada hieronnasta ja monesta muustakin asiasta ilman sukupuolielinten koskettelua

Hyviä ja nautinnollisia Orgasmeja teille kaikille

Vierailija
20/151 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meitä ihmisiä on monenlaisia! Mulla selkä on erittän erogeeninen ja herkkä alue, en ikinä käy hierojalla just sen takia, että pelottaa jos saisinkin orgasmin hieronnan aikana. Jos mulla on jotain jumeja tmv. niin pyydän mun miestä hieromaan, en ikinä edes ystäviäni, juurikin em.syistä. Ja kyllä, oon saanut orkkuja monestikin miehen hieroessa mun selkää/alaselkää/pakaroita/reisiä, että yhtään en kyllä ihmettele tai kyseenalaista tuon Espoolaisen hierojan juttuja, mut vaikka oon itse melko estoton, en silti ikinä viittis mennä hierojalle TIEDOSTAEN orkun mahollisuuden, se ois itelleni kiusallista, puhumattakaan siitä, miten epämukava olo hierojalle siitä saattaisi tulla jos kesken hieromisen laukeaisin. Ja näille epäilijöille tiedoksi, voi kyllä meitä naisiakin on jotka tulee helposti jos oikeita alueita stimuloidaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme