Pöyristystä - laivalle ei saa ottaa eväitä!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012334753.html
Niin. Miksi pitäisi saada ottaa? Ei ole mikään pakko matkustaa, jos ei ole varaa!
Kommentit (133)
Tämä kertoo, millaisesta porukasta kyse: "Hän myös sanoi, että sittenhän se alkaa aina se ”sadetanssi”, kun heidän ruokansa heitetään pois, mies kertaa keskustelua turvallisuuspäällikön kanssa."
Itse vaikka olen varakas ihminen niin kieltäydyn menemästä paikkoihin esim urheilutapahtumiin ym jos sinne ei saa tuoda omia eväitä.
Vierailija kirjoitti:
Ette vie minun sämpylää ja jukurttia 😡
Aamu yokhurts löytyy pufeesta. Löytyy useita eri sorttejs myös dessert, croissant, apple juice
Vierailija kirjoitti:
Itse vaikka olen varakas ihminen niin kieltäydyn menemästä paikkoihin esim urheilutapahtumiin ym jos sinne ei saa tuoda omia eväitä.
Sinäkö se olet joka aina pilaa vedenkeittimen pussikeitoillaan ja joudun huuhtomaan sen sukkien ja kalsareiden pesua varten?
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo, millaisesta porukasta kyse: "Hän myös sanoi, että sittenhän se alkaa aina se ”sadetanssi”, kun heidän ruokansa heitetään pois, mies kertaa keskustelua turvallisuuspäällikön kanssa."
Lessuja?
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä se kertoo vain tästä turvallisuushenkilöstä?
Eipä tarvitse laivalle enää mennä.
Olen mä tämän tajunnut jo vuosikymmenet sitten.
Sellaista se on kun rekrytään joka paikkaan sukulaisuuhteen tai woken perusteella. Näkyy joka paikassa asiakaspalevlua hoitaa joku ylimielinen nulikka tai ruskea.
Köyhät kyykkyyn. Sori siitä deal with.
Ota trangia ja keitä hytissä salaa perunoita
Vierailija kirjoitti:
Ota trangia ja keitä hytissä salaa perunoita
Noilla purtiloilla on yleensä se alin kerros arabien valtaama ja ne keittää hyteissä ruokia.
Voileipiä ja vastaavia kylmiä eväitä saa olla mukana.
Koska laivayhtiöt haluavat myyntiä ja myydä ruuat itse. Seuraava kysymys.
Ihan tämän vuoden puolella sattui silmään Turusta lähtevälle risteilylle tullut "Espoolais äiti" kärryjen, pussien ja purnukoiden kanssa. Levitteli niitä kymmeniä muovikippoja terminaalissa ja kävi läpi mitä on missäkin. Ruokaa oli siis ihan järjetön määrä. Voin kuvitella ne tuoksut naapurihytissä ja käytävällä kun tämä on jollain kaasukeittimellä niitä lämmittänyt. Jos kaikilla matkustajilla olisi samanlaiset setit laivaristeilyllä, niin aikamoinen sirkus siitä syntyisi. Itsekkin joskus jonkun leivän ottanut evääksi, mutta rajansa nyt kaikella!
Vierailija kirjoitti:
Voileipiä ja vastaavia kylmiä eväitä saa olla mukana.
Ei tietenkään saa. Sittenhän et joutuisi käyttämään ylihinnoiteltuja kalliita ravintolapalveluita. Koko firman johtajien bonukset ja osingot olisivat sen jälkeen anää niiden jättimäisten yritystukien varassa mitä saavat kielilisineen. Niistähän voitaisiin joutua karsimaan eikä se käy. Mieluummin tenavilta voileivät roskiin ja ravintolan pöytään häiriköimään nälissään.
Joku järki noiden eväiden kanssa meltoamisessa. Lennolla eräästä Etelä-Euroopan kohteesta Osloon sellaisilla intialaisen näköisillä oli joku hemmetin painekattila mukana. Käsimatkatavaroiden seasta se kaivettiin esiin ja alettiin lappaa suuhun riisimössöä. Jeeran haju leijaili joka paikkaan.
Toi on kyllä sama, jos pupeltaisi omia safkojaan Mäkissä.
Joku nyt vain sai tuossa taas jonkun tilanteen päälle, ja sehän se tarkoitus oli eikä mikään muu.
Mulla ollut monta kertaa omia eväitä laivalla mukana.
Ette vie minun sämpylää ja jukurttia 😡