Voimakas orgasmi kuumakivihoidossa - noloa ?
- mulle kävi viimeksi niin, en tiedä onnistuinko peittelemään asian,
mutta en usko että onnistuin.
Tosi noloa any way. Onko kellekään käynyt samoin, että hemmottelu-
hoidoissa tulisi tahaton orgasmi? Enpä tiedä uskallanko enää noissa
hoidoissa käydä kun en näköjään hallitse kroppaani... ja koska haluaisin
säästää orgasmit ihanalle miehelleni
P.S. olen 100% heteronainen ja hoitaja oli nainen
Kommentit (151)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:37"]
Hei urheiluhieroja, miten ne naiset käyttäytyy kun saa orkkelit? Äänteleekö tms?
[/quote]
Osa ääntelehtii, mutta kukaan ei tietenkään "ylireagoi". Eli selkeästi aina yrittää olla niin hillitty, kun vain orgasmin aikana mahdollista. Mitään UUH AAAH ei siis kyllä kuulu. :D Mutta kyllä sen huomaa äänen lisäksi kehon liikkeistä, koska kehon kanssa siinä olen tekemisissä. Suurin osa naisista on hieronnassa joko alushousuilla tai alasti pyyhkeen alla, joten myös kostumisen huomaa esim. pakarahieronnassa. Vaikkakaan suurin osa niistä jotka kostuu (yllättävän moni, fyysinen reaktio, eikä sinällään kerro mistään) ei laukea.
Ylipäätään selitin vähän huonosti tämän. SE EI OLE YLEISTÄ! Ehkä pari kertaa viikossa tapahtuu ihan selkeä orgasmi, ja asiakkaita kuitenkin on aika paljon.
-Urheiluhieroja Espoosta, N33
[/quote]
Päiväunelmoinnin aika sulla?? Hahaha. Just joo, uskomme tietenkin.
[/quote]
Onko orgasmittomalla hiekkapillulla vähän huono päivä? Menepäs räpläämään itseäsi, jos sinäkin vaikka tulisit kerran pateettisessa elämässäsi!
[/quote]
Ja sun unelmointisi senkun jatkuu.
[/quote]
En ole edes samainen henkilö, senkin tyhmä, katkera pässi! Vituttaako sua tosiaan noin paljon, kun joku toinen pystyy saamaan orgasmin?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:37"]
Hei urheiluhieroja, miten ne naiset käyttäytyy kun saa orkkelit? Äänteleekö tms?
[/quote]
Osa ääntelehtii, mutta kukaan ei tietenkään "ylireagoi". Eli selkeästi aina yrittää olla niin hillitty, kun vain orgasmin aikana mahdollista. Mitään UUH AAAH ei siis kyllä kuulu. :D Mutta kyllä sen huomaa äänen lisäksi kehon liikkeistä, koska kehon kanssa siinä olen tekemisissä. Suurin osa naisista on hieronnassa joko alushousuilla tai alasti pyyhkeen alla, joten myös kostumisen huomaa esim. pakarahieronnassa. Vaikkakaan suurin osa niistä jotka kostuu (yllättävän moni, fyysinen reaktio, eikä sinällään kerro mistään) ei laukea.
Ylipäätään selitin vähän huonosti tämän. SE EI OLE YLEISTÄ! Ehkä pari kertaa viikossa tapahtuu ihan selkeä orgasmi, ja asiakkaita kuitenkin on aika paljon.
[/quote]
Päiväunelmoinnin aika sulla?? Hahaha. Just joo, uskomme tietenkin.
[/quote]
Onko orgasmittomalla hiekkapillulla vähän huono päivä? Menepäs räpläämään itseäsi, jos sinäkin vaikka tulisit kerran pateettisessa elämässäsi!
[/quote]
Ja sun unelmointisi senkun jatkuu.
[/quote]
En ole edes samainen henkilö, senkin tyhmä, katkera pässi! Vituttaako sua tosiaan noin paljon, kun joku toinen pystyy saamaan orgasmin?
[/quote]
Angstistasi päätellen Sulle ei sitä nautintoa ole kukaan koskaan tarjonnut. :) Hyvänen aika, rauhoitu, sä käyt aivan ylikierroksilla.
Mä en ymmärrä miten hieroja voi alapääneritteet huomata kun pepun päällä on yleensä pyyhe eikä pien kostuminen nyt heti reisille kuitenkan lorise. Voihan se "kostuminen" valkovuotoakin hei olla sitä paitsi. Olen joo ollut joskus hieronnassa mutta ei se nyt sentään niin eroottista ole, että siinä kiihtymään pääsisi. Voi joskus jopa sattua kun kipeitä kohtia hierotaan.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:59"]
Mä en kyllä usko tota "urheiluhieroja N33" - tyyppiä todelliseksi.
Viimeistään siinä kohtaa karkasi -ei orgasmi vaan provo- kun hän kirjoitti, että jonkin pillun kostumisen huomaa pakarahieronnassa ja kuitenkaan hän ei hiero mitään pillualueita..
[/quote]
En todellakaan hiero pillualueita. Mutta ihan tosissaanko väität, että hieroja ei huomaisi jos asiakas kostuu? :D Miten ihmeessä sen voisi peitellä jos pikkarit kastuu?
Sekin on täysin kehon luonnollinen reaktio ja asiakas voi jopa yrittää olla kiihottumatta, mutta fyysinen kosketus saa sen aikaan. Todella paljon yleisempää kun mikään orgasmi hieronnassa. Eikö teistä muka kukaan ole kostunut "vahingossa"? Ei kai se mikään nappi ole, jonka voi itse päättää.
Eikä minua kiinnosta yhtään, uskotteko vai ei. Ei se minun asiakkaitani lisää tai vähennä. :D
[/quote]
Kun olen käynyt hierojalla niin hieroja on laittanut aina pyyhkeen/peitteen strategisten alueiden päälle ja myös sille puolelle vartaloa jota ei ole hieromassa. Ei siellä olla pikkupöksysillään esillä hierojan tuijoteltavana.
Itse sain kerran orgasmin hierojalla. Hieroja oli vielä vanhahko mies.. Hän hieroi alaselkää/pakaran yläosaa, eikä todellakaan koskenut mitään erogeenisiä alueita. En tiedä mistä tämä kerta tuli, sillä käyn hierojalla 1-2krt/2kk, enkä koskaan muulloin ole saanut orgasmia
Kertoi, että olet ollut puutteessa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:14"]
Mä en ymmärrä miten hieroja voi alapääneritteet huomata kun pepun päällä on yleensä pyyhe eikä pien kostuminen nyt heti reisille kuitenkan lorise. Voihan se "kostuminen" valkovuotoakin hei olla sitä paitsi. Olen joo ollut joskus hieronnassa mutta ei se nyt sentään niin eroottista ole, että siinä kiihtymään pääsisi. Voi joskus jopa sattua kun kipeitä kohtia hierotaan.
[/quote]
Sen takia mainitsinkin erikseen, että huomaan sen pakarahieronnassa. Ei sitä tietenkään huomaa, jos hierotaan esim. pelkkä selkä- ja hartiat.
Mutta pakarahieronnassa luonnollisesti otetaan pyyhe pois pepun päältä. Ja kyllä sen huomaa, eikä se ole mikään tabu edes hierojien keskuudessa. :p Jos peppua ja reisiä hierotaan, niin kyllä sellainen painelu saa monet kostumaan.
Ei se yleensä ole eroottista, mutta niin vain tapahtuu. Sitä olen yrittänyt tässä sanoa. Samalla tavalla sekä orgasmi, että kostuminen on vain kehon reaktioita. Suurimmalla osalla kumpaakaan ei tapahdu. Mutta ei kannata tuomita niitä, jotka ovat herkempiä. Ei se ole heidän vikansa. Jotkut eivät saa orgasmia edes seksin aikana. Meitä on erilaisia.
Sitäpaitsi pakarat ovat ihan top3 tärkeimpiä lihaksia, mitkä kannattaa hieroa. Älkää vain jättäkö niitä hoitamatta, etenkin nykyään kun ihmiset tekee toimistotöitä, niiden huoltaminen on tärkeää ja vaikuttaa moniin selkäkipuihin.
Kyllä tuon mainospuheen jälkeen varmasti onkin tunkua viattomaan pakarahierontaasi.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 12:56"]
Kyllä tuon mainospuheen jälkeen varmasti onkin tunkua viattomaan pakarahierontaasi.
[/quote]
Ei pakarahierontaa tehdä juuri koskaan pelkästään, eli on ihan osa suurempaa kokonaisuutta.
Ja en todellakaan jaa täällä yhteystietojani, vaikka saisinkin sitä kautta bookattua ensi viikon täyteen av-mammoja, jotka hakevat rajojaan. :D
Nyt on urheiluhieroja erehtynyt väärälle alalle. Tai on aika kiero hieroja. Hakeeko orgasmin hierottaviltaan"... Ei ole kukaan ehdottanut pillun hierontaa?" Entä kullin? Haloo mitä juttuja.
Ei kuullosta kunnioittavam asiakastaan ja asiakkaan intimiteeettiä.
menee maine urheiluhierojilta ja tulee Nollla kirjoituksilla ja jutuilla TOSI HUONO maine.
ja jos ei ymmärrä itse, että miksi, niin sitten on vielä tyhmempi kuin mitä juttunsa näyttää.
itseasiassa olen ollut samanlaisella tyypillä kerran hierottavana. Enkä toiste mene. Oli sellainen jynssääjä. Yäk. Hikoili siinä ja sai varmaan ite- pakaroita hieroessaan.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:21"]mitäpä noloa tuossa on, eiköhän aika monet saa orgasmeja hemmotteluhoidoissa,
nehän on suurelle osalle naisia vastaava juttu että kun miehet käy thai-hieronnassa
hemmotteluhoidossa. Naisten "hemmottelut" on vain moraalisesti sallittuja, toisin
kuin miesten "hemmotteluhoidot". Samasta asiasta kuitenkin kysymys: asiakas
rentoutuu ja usein kokee seksuaalista mielihyvää: tämä on luonnollista ja OK
[/quote]
Jotta voitaisiin puhua samanlaisesta hemmottelusta kuin mitä miehet saavat thai-hieroloissa niin naista pitäisi tyydyttää vähintään sormin.
Nyt en ainakaan mene hierojalle jos siellä saa orkun. Ei oo tullut mieleenkään noin vois käydä. Pidän kyllä erittäin mahdollisena, käytetetäänhän hierontaa esileikkinä ja olen aika herkkä, joten voisin tämän jälkeen kuvitella että saisin orkun.
Hyi hel***ti!
Ette ole tosissanne!
Oletteko saaneet tahattoman orgasmin polkupyöränsatulasta, itse kyllä saan, entäpä mopo tai moottoripyörän satula. Eli aiheuttavatko ne teille orgasmin tai vain erottisia tuntemuksia ja tahatonta kostumista alapäässä ?
Naisille pitäis olla eroottinen hieronta, menisin kyllä heti asiakkaaks :D
Niin sehän voisi olla ihan kivaa eroottista palvelua naisille ja naisillakin on tarpeet , äänestän tätä
Luulisin, että urheiluhieroja on paremminkin poika16 Porvoosta.
Ihana ketju! En käy hieronnoissa ja tokkopa sellaisessa saisin mitään seksuaalista itselleni. Minusta kiihottavaa on ajaa pakettiautolla hitaasti jäämöykkyistä tietä. En sen kummemmin ylimääräisiä mutkia tee, mutta päivittäisajoista kertyy matkaa. Tässä kevättalvella vielä kaikki tiet on niin möykkyisiä ja vauhtia vähän kaikilla. Liikenteen seuraan, että älkää please tästä nyt pillastuko. Ilmeestäkään kukaan tuskin mitään tietää. Kyllä kostuu. Ei nyt orkkua tule, mutta ihanaa muuten. Ei edes osu klitorikseen, mutta dieselin murina ja tiestä tuleva tärinä lämmittää koko alakehon. Tietääkö kukaan mistä puhun?
Olen kostunut hieronnassa, mutta en lauennut. Olen hetero. Olen kostunut monessa muussakin paikassa, missä en olisi halunnut.