Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloja pierukokemuksia? :D

Vierailija
09.09.2014 |

Anteeksi näin epäkypsä aihe, mutta välillä pitää vähän kutkutella nauruhermoja pieruhuumorin parissa :D Eli kertokaahan omakohtaisia kokemuksianne mm. julkisilla paikoilla pöräyttelystä tai muiden edessä tapahtuneista "pieruvahingoista".

Voin itse aloittaa: Oli meneillään terveystiedon koe lukiossa eräässä pienessä luokkatilassa ja meitä kokeentekijöitäkin oli vain kolme (eli minun lisäkseni kaksi). Kesken esseekysymyksen tunsin kuinka ilma kiersi mahassa ja ajattelin ottaa riskin. Päätin varovasti yrittää raottaa ja päästellä ilmoja pikkuhiljaa pihalle, mutta ei ihan onnistunut. Kuului vaan napakka PRÖÖT ja olisin voinut vajota maan alle häpeästä :D Naamaa kuumotti niin että olin varmasti ihan tulipunainen eikä kenellekään jäänyt epäselväksi mitä juuri tapahtui. Hinkkasin epätoivoisena tuolia lattiaa vasten, jotta muut luulisivat äänen lähteneen siitä :D. Kaikki kuitenkin jatkoivat koetta hienotunteisina eikä asiasta ole onneksi puhuttu jälkikäteenkään. Se oli silti noloin pierutilanne ikinä! :DD

Mutta nyt on teidän vuoro, kertokaa omat tarinanne :) 

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hij

Vierailija
82/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next page

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:19"]Pierasin kerran ap:n äidin naamalle! mutta ikävästi valui samalla kakkaa perseestä. Oli noloa! :( Mutta oli oikein sille varmaan palstallakin oleilevalle MIESVIHAAJALLE!
[/quote]

Mikähän sun ongelma on? Onhan täällä palstalla rasisteja, naisvihaajia ja lapsivihaajia, eläinvihaajia.... Miksi yksi miesvihaaja on niin iso juttu?

Vierailija
84/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset on pahoja, etä oot pitkään pidättänyt pierua ja pieru tulla turauttaa ihan varoittamatta ja yhtäkkiä ilmoille. Kauhea tilanne! Tai just että ajattelet päästää sellaisen hiljaisen tuhnun, niin eiköhän joku tule just kävelemään siihen pierupilveen.

Vierailija
85/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 08:44"]

Mulle kävi nolosti pari vuotta sitten yökerhon tanssilattialla. Nykyisin kun tupakansavu ei enää peitä muita hajuja, haisevat hiki ja pierut ihan eri tavalla kuin ennen. Oltiin syöty tulista ruokaa ja olin pämpännyt olutta ja suklaata ja kaikenlaista illan mittaan - varma tapa saada suoleen painetta. Lattialla ystävien kanssa tanssiessa päästin vahingossa kuuman pierun, joka haisi todella pahalta. Aivan kammottavalta, se pahin mahdollinen. Kaikki alkoivat kovaan ääneen taivastella että MIKÄ täällä haisee ja että kuka voi päästää tällaisen hajun. Yhdyin nolona kauhisteluun ja toivoin, ettei kukaan osaa yhdistää lemua minuun :/

[/quote]

Tanssilattialla muuten haisee aina pieru! :DD Kännissä ei enää välitä, jos vähän tuhnuttaa...

Vierailija
86/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alkuaikoina, asuin yksiössä ja mies oli luonani yötä, minä menin jo nukkumaan ja hän katsoi sängyltä telkkaria, istui siis mun jalkopäässä. Pyllyni ihan hänen naaman vieressä. Peittoa ei ollut päällä. Enkös pierase unissani ja herään siihen! Säpsähdin katsomaan kuuliko hän ja hän katsoi mua hymyillen ja vedin peiton äkkiä päälleni.. Ruvettiinpa kumpikin sitten nauramaan.. Tästä jaksaa vieläkin muistuttaa :)

Vierailija
87/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan pieru kun en pääse toiselle sivulle!!!

Kerran pääsi ällistypieru kun oltiin vanhempieni kanssa kaveriperheen kesämökillä ja kaverini kertoi että se ja se seurustelee keskenään niin ällistyin niin paljon että pääsi ihan hirveän äänekäs pieru puupenkkiä vasten. Onneksi vain kaverini ja äitini olivat paikalla. Kyllä nolotti silti. Ei haissut onneksi.

Vierailija
88/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin raskaana & menin rakenneultraan. kun kiipesin siihen tutkimuspöydälle, alapäästäni alkoi kuulua komeana sarjana "prööt prööt prööt.. " eivät onneksi haisseet! lääkäri vain hymisteli että " tuota se teettää", mutta itse olisin halunnut vajota maan alle! ja ne pierut jatkuivat hissiin, aulaan.. ulkona onneksi se loppui

Vierailija
89/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
90/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hijiiooof

Vierailija
91/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:19"]Pierasin kerran ap:n äidin naamalle! mutta ikävästi valui samalla kakkaa perseestä. Oli noloa! :( Mutta oli oikein sille varmaan palstallakin oleilevalle MIESVIHAAJALLE!
[/quote]

Mikähän sun ongelma on? Onhan täällä palstalla rasisteja, naisvihaajia ja lapsivihaajia, eläinvihaajia.... Miksi yksi miesvihaaja on niin iso juttu?
[/quote]

Koska piereskely on silkkaa miesvihaa.

Vierailija
92/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balettitunnilla teimme hyppysarjoja kulmasta kulmaan, kukin vuorotellen. Hyppysarjassa oli noin 5-7 hyppyä, ja jokaisella kerralla kun tulin hypystä alas pieraisin niin että sali raikui; prööt prööt prööt prööt prööt ja prööt. Yritin hillitä pörinää ja laskeutua mahdollisimman kevyesti maahan siinä onnistumatta. Jotenkin otteeni herpaantuu siitä hämmennyksestä ja koko kehoni muuttui löysäksi spagetiksi. Piereväksi löysäksi spagetiksi. Tanssinopetteja laittoi musiikkia kovemmalle kesken sarjan, mutta ei se tilannetta enää pelastanut. Ai kauhea.

Vierailija
93/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pidätellyt pierua koko työpäivän.

Vierailija
94/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 15:45"]Naisten pierut haisee kuvottavilta.
[/quote]

Tätä on tutkittukin. Miehet pieree enemmän, naiset vähemmän mutta pahemman hajuisia. Ja kyllä ne miesten pierutkin haisee kuvottavilta ;)

Vierailija
95/165 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten voimistelutreenien alussa tunsin, kuinka vatsassani alkoi kiertää ja toivoin vain, että saisin pidettyä ilmat sisällä. Alkulämpän yhteydessä harjoittelimme käsilläseisontoja ja kärrynpyöriä. Kun oli minun vuoroni tehdä kärrynpyörä muiden katsellessa vierestä, tiesin, että tämä saattaisi olla kohtalokas temppu. ja niinhän siinä kävi.. päästin järkyttävän töräyksen, joka sai vielä hienot kaiut hallin seiniltä. Vieressä oleva, toisessa joukkueessa treenaava poika alkoi nauramaan niin, että rymähti alas käsilläseisonnastaan. Kyllä hävetti..

Vierailija
96/165 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystäväni kanssa aikoinani naisvoimistelijoiden jumppatunnilla, ja olimme sitä ennen käyneet aiemmin illan suussa pitsat syömässä ison oluttuopposen kera, mutta minä olin vielä kotona myöhemmin vetäissyt lautasellisen äitimuorikan valmistamaa hernekeittosta, ja näillä aineksilla sitten iltajumpalle, niin siinä sitten kävi, että ensimmäisen vatsaliikkeen pungerruksen lomassa salissa vallitsevan hiljaisuuden keskellä multa päästyi mujakka pieru, ja ai, jotta hävetti, naamani oli varmaankin aivan punahko, ja eihän se mitään, se ääni, mutta se haju, kun en voinut siirtyä paikaltani heti toiseen kohtaan, että olisi mennyt jonkun muun piikkiin koko tujaus, niin siinähän sitä sitten, jumppatunti vain jatkui;HEH:D

Vierailija
97/165 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta hetken seurustellu mieheni kanssa eikä oltu viel pieraistu kumpikaa. Sit kaupan kassajonossa päätin päästää kerran äänettömän pierun, mutta se olikin sitä kauheamman hajunen! Edellämme sattuikin ylläri ylläri oleen sellai spuge. Mies: hyi hemmetti et toi spuge haisee iha kauheelle paskalle! (Tiedätte, ne voi haista ku ei käy suihkussa jne) Olin et niimpä, voi ei..! Ulkona en enää voinu pidätellä naurua ku oli nii hauskaa ku syytti sitä juoppoa. Ja siitä mies tajus. Mies: ei luoja, se olitkin sä!?!! :D oli sit pakko myöntää et joo.. :D

Vierailija
98/165 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo jo edesmenneestä koirastani.

Kerran jalkojeni juuressa matkaillessaan, aivan umpiunessa, koiralta pääsi aivan hirveä tuubapieru. Koira heräsi, kääntyi aivan salamana tuijottamaan persreikäänsä hampaat irvessä ja haukahti vihaisesti omalle anukselleen.

Repesin koiralle ihan totaalisesti ja koira mulkaisi minua syyttävästi, murahti vielä pyllylleen kerran ja pani takaisin maate.

Vierailija
99/165 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli säätöä yhden miehen kanssa ja sitten lopulta päädyttiin sänkyyn. Tällä miehellä kuitenkin oli sen verran pieni penis että eihän se seksi ollut kuin ilman pumppaamista sinne kun se jyysti edes takas. Noh siinä sitten pääsi pari vaginapierua. Homma jatkui mutta sen jälkeen vaginapieruja tuli vaan lisää ja lisää, ja vielä vähän lisää. En enää tiennyt miten päin olisin ollut kun niitä ei voinu estellä enää missään asennossa! Jäi se kerta ainoaksi sen miehen kanssa.. :D

Pahoittelen ettei ollut kyse tällä kertaa 'normi'pieruista mutta oli kyllä noloa silti..

Vierailija
100/165 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui kesätöissä, kun olin 15v.

Päästin ilmaa varastossa enkä huomannut pomoani. Pomo vain nuuhkaisi ilmaa ja sanoi että olipas se kuuma ja miellyttävä suhnu. Eikä pelkästään se mitä hän sanoi, vaan kiero irstas ilme vanhan miehen huulilla jätti minuun ikuiset arvet.