Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloja pierukokemuksia? :D

Vierailija
09.09.2014 |

Anteeksi näin epäkypsä aihe, mutta välillä pitää vähän kutkutella nauruhermoja pieruhuumorin parissa :D Eli kertokaahan omakohtaisia kokemuksianne mm. julkisilla paikoilla pöräyttelystä tai muiden edessä tapahtuneista "pieruvahingoista".

Voin itse aloittaa: Oli meneillään terveystiedon koe lukiossa eräässä pienessä luokkatilassa ja meitä kokeentekijöitäkin oli vain kolme (eli minun lisäkseni kaksi). Kesken esseekysymyksen tunsin kuinka ilma kiersi mahassa ja ajattelin ottaa riskin. Päätin varovasti yrittää raottaa ja päästellä ilmoja pikkuhiljaa pihalle, mutta ei ihan onnistunut. Kuului vaan napakka PRÖÖT ja olisin voinut vajota maan alle häpeästä :D Naamaa kuumotti niin että olin varmasti ihan tulipunainen eikä kenellekään jäänyt epäselväksi mitä juuri tapahtui. Hinkkasin epätoivoisena tuolia lattiaa vasten, jotta muut luulisivat äänen lähteneen siitä :D. Kaikki kuitenkin jatkoivat koetta hienotunteisina eikä asiasta ole onneksi puhuttu jälkikäteenkään. Se oli silti noloin pierutilanne ikinä! :DD

Mutta nyt on teidän vuoro, kertokaa omat tarinanne :) 

Kommentit (165)

Vierailija
121/165 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi eritellä, kaikki pierukokemukset ovat AINA noloja

Vierailija
122/165 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ekoja kertoja yötä uudella miehellä. Oltiin menossa nukkumaan, miehen käsi mun ympärillä. Juuri kun nukahdin, heräsin aivan valtaamaan päästämääni pieruun. Olin aivan hiljaa ja rukoilin ettei mies olisi herännyt (luultavasti turha toivo) - tunsin vain miten käsi ympärilläni alkoi täristä, luultavasti pidätetyltä naurusta (ääni oli oikeasti aivan valtava, kuin pommin pamaus).

No, tapahtumasta on nyt vuosia ja onneksi ollaan yhä yhdessä /:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/165 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin jalkapalloa n. 20 vuotta sitten. Olin ensimmäisellä pelimatkalla muistaakseni Tampereella, iso juttu pohjoisen tytölle. Pelissä juoksin vastustajan perässä joka piti palloa, ja jostain ihme syystä joka ikisellä askeleella multa pääsi hillitön pieru. Se oikein kaikui siellä isossa, tyhjässä hallissa askelten tahtiin, prum, prum, prum, pruuuuuuum. En voinut mitään. Hävetti, mutta piti keskittyä peliin. Oli muuten paha paikka teinitytölle joka oli tullut joukkueeseen muita myöhemmin, ja yritti kaikin keinoin lunastaa paikkaansa porukassa.

Vierailija
124/165 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se klassinen hissi, jonne tulee joku kerrosta alempaa...

Vierailija
125/165 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Apua :D Ihan loistava tarina.

Saako kertoa muitakin kuin noloja pierutarinoita? No kerron silti. Nuorna tyttönä olin juuri hankkinut pieneen opiskelija-asuntooni uusia lemmikkijyrsijöitä. Oli kuuma loppukesä ja uudet lemmikit olivat vähän rauhattomia iltayöstä, mekkaloivat häkissänsä. Tämä yhdistettynä kuumuuteen aiheutti sen, ettei unesta tullut mitään. Päätin sitten mennä häkin viereen lattialle sekä viilentymään, että pitämään elikoille seuraa. Jostain syvältä suolesta päätti silloin lattialle asetuttuani tulla pieru. Eikä ollut mikään vaivainen rupsaus, en tiedä liiottelisinko kauheasti jos sanon, että se kesti varmaan minuutin. Tilanne oli kuitenkin se, että kierin naurusta (ja ehkä vähän pierunkin voimasta) alastomana lattialla, enkä tiedä kumpi kuului pahemmin naapuriin, se nauru vai pieru.

Vierailija
126/165 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :D

Vierailija
127/165 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää! Mun vatsalihakset repeää naurusta :DDD

Vierailija
128/165 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
129/165 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää? :D

Vierailija
130/165 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran miehen kanssa, joka piereskeli valtavasti, ne pierut olivat todella ällöttävän hajuisia. En voinut jatkaa hänen kanssaan, koska ihminen ei ollenkaan välittänyt asiasta vaan se oli hänen mielestään huvittavaa. Rupesi oksettamaan koko haisunäätä.

Vierailija
131/165 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rUPs ;)

Vierailija
132/165 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikahdun näitä lukiessa! :D

Vierailija
134/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkossa kerran ystäväni kanssa. Ystäväni päästi papin pitäessä taukoa kunnon fanfaarin. Ja ei muutakuin sen jälkeen mukamas hölmistyneenä osoitteli mua sormella. Pokkaa kaverilla ainakin oli.

Vierailija
135/165 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama 86:n kanssa ! ainut vaan ettei mies tajunnut, mutta nyt kun yli puolen vuoden jälkeen muistui mieleen niin voisi vaikka paljastaakkin

Vierailija
136/165 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaameassa krapulassa sovituskopissa sovittamassa vaatteita kun oli pakko päästää pieru, ja se haisi aivan järkyttävältä. Viereiseen sovituskoppiin tuli kaksi naista ja kuulin heidän sanoavan, että kamalaa kun täälä nuo viemärit haisee :D :D

Toinen kerta oli kun olimme juuri alanneet seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa ja olimme sängyssä menossa nukkumaan. Päästin tosi hiljaa pierun joka sitten tärisi patjaa vasten ja mieheni sanoi, että tuliko sulle viesti kun sun puhelin värisee. Juuei, mä pieraisin, en tosin sitä miehelle kehdannut silloin kertoa :D

Vierailija
137/165 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen poikaystäväni oli luonani kylässä ja istuimme juuri ruokapöydässä, kun päästin oikein kuuluvan pierun. Taisin olla niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikka ihan taatusti mies kuuli sen. 

Sitten olin kämppikseni kanssa parvekkeella istumassa, kun yhtäkkiä en kyennyt enää pidättämään. Samalla naapurin mies alkoi huudella meille jotain, joten sain tekosyyn olla niin kuin en olisi kuullut pierua.

Sellainenkin sattui kerran, että appivanhempani olivat meillä. Seisoimme juuri pihalla juttelemassa, kun minulta pääsi kamala pieru. Taas kerran olin niin kuin en olisi kuullut koko pierua, vaikka appivanhempani ovat rentoja tyyppejä ja olisivat ihan varmasti vain nauraneet kanssani, jos olisin revennyt nauramaan.

Menkkojen aikaan pääsee aina pillupieruja, kun nousen ylös istuma-asennosta. Hieman haasteellista esim. töissä, kun minun on välillä noustava seisomaan. Aina täytyy yrittää pitää jotain muuta ääntä esim. hinkkaamalla tuolia lattiaa vasten, ettei pillupieru kuuluisi ympäri toimistoa. Niitä kun ei voi mitenkään pidätellä niin kuin joku täällä jo mainitsikin.

Vierailija
138/165 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
139/165 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hauskoja :D Muistaako vielä joku jotain omia kokemuksia?

Vierailija
140/165 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!