Suvi Tuuli Kataja kasvatti ”kuumat naisviikset”
Kommentit (27)
Onhan se tuhmaa kun tuntuu kuin Juha Föhr soittaisi sun nokkahuilua...
M43
Ja sitten ilmottautumaan kaikki, joiden mielestä nuo viikset ovat "kuumat".
En kyllä vähään aikaan muista nähneeni yhtä epäeroottista näkyä kuin tuo nainen amisviiksiensä kanssa. Yök. Todellisuudessa hyvin harvoille miehillekään sopii viikset, naisille nyt ei yhdellekään.
Oivoi. Minulla oli tuollaiset yläasteella, koska kukaan ei viitsinyt kertoa että niitä voisi sheivata. Pcos riesana. En ymmärrä miksi kukaan, mieskään, haluaisi viiksiä. Rumat kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ilmottautumaan kaikki, joiden mielestä nuo viikset ovat "kuumat".
En kyllä vähään aikaan muista nähneeni yhtä epäeroottista näkyä kuin tuo nainen amisviiksiensä kanssa. Yök. Todellisuudessa hyvin harvoille miehillekään sopii viikset, naisille nyt ei yhdellekään.
Miksi ne viikset sitten kasvaa, jos niiden ei kuulu naisen kasvoissa olla?
Vierailija kirjoitti:
Oivoi. Minulla oli tuollaiset yläasteella, koska kukaan ei viitsinyt kertoa että niitä voisi sheivata. Pcos riesana. En ymmärrä miksi kukaan, mieskään, haluaisi viiksiä. Rumat kaikilla.
Voidaanhan me yhtäkkiä päättää, että vaikkapa kulmakarvat ja silmäripset on rumat.
Kysymys. Miksi halutaan julkisesti esitellä? Eikö riitä kainalot ja sääret.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys. Miksi halutaan julkisesti esitellä? Eikö riitä kainalot ja sääret.
Varmaan siksi, että ne viiksikarvat sattuu naamassa kasvamaan ellei niitä poista?
Minun mielestä on tosi kuumat viikset. Ymmärrän hyvin että antaa kasvaa, koska ei kuitenkaan halua olla mies ja alkaa ajelemaan partaansa.
Suvi olet ihana ja kaunis rohkea nainen.
Mitä ihmettä? Onko tuolla nuorella naisella joku sairaus, että naamakarvat kasvaa? Liikaa mieshormonia?
Naisellinen versio Lauri Haukan rumasta risuparrasta. Luonnollisia molemmat joo, mut eihän toi nyt kovin siistiltä näytä.
Lehtijutuillakin pitäisi olla joku raja.
Nainen gillettellä lähtee viikset!
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee😂😂😂😂Anteeksi🙈🙈🙈🙈
Olet sisältä ruma. Pikimusta. Herätät säälin tunteita:(
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Onko tuolla nuorella naisella joku sairaus, että naamakarvat kasvaa? Liikaa mieshormonia?
Joillakin toki voi olla hirutismia, pmos tai jotakin, mutta varsinkin tummilla naisilla poikkeuksetta kasvaa vähän reippaammin ja tummempaa karvaa vähän joka puolella, myös naamassa.
Nimim se jolla ekana luokasta kasvoi teiniviikaet, N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin toki voi olla hirutismia, pmos tai jotakin, mutta varsinkin tummilla naisilla poikkeuksetta kasvaa vähän reippaammin ja tummempaa karvaa vähän joka puolella, myös naamassa.
Nimim se jolla ekana luokasta kasvoi teiniviikaet, N44
Mullakin on aina ollut tummia viiksikarvoja ja nännikarvoja jne. Ja olen ihan täysin terve
Normalisoidaan myös kunnon puskat naisten kainaloissa 🥳
Tuohan on ihan normaali asia. Kasvakaa aikuisiksi.
Ettei olisi Sami Taavi Kataja?