Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloja pierukokemuksia? :D

Vierailija
09.09.2014 |

Anteeksi näin epäkypsä aihe, mutta välillä pitää vähän kutkutella nauruhermoja pieruhuumorin parissa :D Eli kertokaahan omakohtaisia kokemuksianne mm. julkisilla paikoilla pöräyttelystä tai muiden edessä tapahtuneista "pieruvahingoista".

Voin itse aloittaa: Oli meneillään terveystiedon koe lukiossa eräässä pienessä luokkatilassa ja meitä kokeentekijöitäkin oli vain kolme (eli minun lisäkseni kaksi). Kesken esseekysymyksen tunsin kuinka ilma kiersi mahassa ja ajattelin ottaa riskin. Päätin varovasti yrittää raottaa ja päästellä ilmoja pikkuhiljaa pihalle, mutta ei ihan onnistunut. Kuului vaan napakka PRÖÖT ja olisin voinut vajota maan alle häpeästä :D Naamaa kuumotti niin että olin varmasti ihan tulipunainen eikä kenellekään jäänyt epäselväksi mitä juuri tapahtui. Hinkkasin epätoivoisena tuolia lattiaa vasten, jotta muut luulisivat äänen lähteneen siitä :D. Kaikki kuitenkin jatkoivat koetta hienotunteisina eikä asiasta ole onneksi puhuttu jälkikäteenkään. Se oli silti noloin pierutilanne ikinä! :DD

Mutta nyt on teidän vuoro, kertokaa omat tarinanne :) 

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päästämässä koiraa ulos, kun ovensuussa päästin kunnon pamauksen. Itsekin ihmettelin, että kuuluipa kova ääni. Koira oli jo siinävaiheessa sängynalla piilossa. Pelkää pauketta (ukkonen, ilotulitteet jne.) Hyvä, ettei muita ollut kuulemassa.

Vierailija
42/165 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:55"]

Makoilin sohvalla jalat koukussa ja koira nukkui umpiunessa mun jalkopäässä. Multa pääsi kauhea pieru, koira pomppasi kuin sähköiskun saaneena ylös ja luikki omaan petiinsä. Sieltä se kyräili mua syyttävän näköisenä.

[/quote]

Hahaa, olen lukenut tämän saman tarinan av:lta joskus aiemminkin! Jäi mieleen, koska oli niin hauska. Koira raukka :D

Vierailija
44/165 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan ;D

Vierailija
45/165 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:53"]Kerran illalla nukkumaan mennessä pieraisin, mies oli jo aijemmin mennyt nukkumaan ja olikin jo sikeässä unessa. Mies heräsi pieruuni, ei siis siihen ääneen, vaan hajuun. Se oli yksinkertaisesti niin järkyttävä, että maailman sikeä unisin mieheni heräsi siihen. Naurettiin ainakin 20 minuuttia sen jälkeen tapukselle ja analysoitiin hajua. Vieläkin nauretaan toisinaan yhdessä tälle. [/quote] Analysoitiin hajua...ei ihme jos parisihteissa ei hirveästi romantiikka kuki jos Se on tuota tasoa ellette ole jotain pervoja ja saatte kiksejä paskalle haisemisesta.

[/quote]

Voi että mä repesin tälle vastaukselle :DD

Vierailija
46/165 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/165 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:53"]Kerran illalla nukkumaan mennessä pieraisin, mies oli jo aijemmin mennyt nukkumaan ja olikin jo sikeässä unessa. Mies heräsi pieruuni, ei siis siihen ääneen, vaan hajuun. Se oli yksinkertaisesti niin järkyttävä, että maailman sikeä unisin mieheni heräsi siihen. Naurettiin ainakin 20 minuuttia sen jälkeen tapukselle ja analysoitiin hajua. Vieläkin nauretaan toisinaan yhdessä tälle. [/quote] Analysoitiin hajua...ei ihme jos parisihteissa ei hirveästi romantiikka kuki jos Se on tuota tasoa ellette ole jotain pervoja ja saatte kiksejä paskalle haisemisesta.

[/quote]

Voi että mä repesin tälle vastaukselle :DD

[/quote]

Repesin myös :D

Vierailija
48/165 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten töissä eräässä firmassa ja työpäivän loputtua menin hissiin, joka oli sellainen iso,hämärä, pitkänmallinen tavarankuljetushissi. Päästelin autuaasti päivän istumisen jäljiltä paukkuja matkalla alas. Kun hissi pysähtyi, huomasin että hissin perällä seisoi mies, puku päällä. Hävetti niin paljon, että juoksin lähimmän käytävän taakse kokoamaan itseäni. Pitkään tämän jälkeen pelkäsin että törmäänkö mieheen rakennuksessa. Onneksi en koskaan nähnyt häntä enää.

Vierailija
49/165 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:39"]Lempiaiheeni :)

1. Minulla on todella kovaäänisiä pieruja. Tytär nukkui talon yläkerrassa tuoreen poikaystävänsä kanssa kun minä omassa makkarissani (eri kerroksessa) päätin päästää kaasut ulos. Tyttären poikaystävä oli kuulema säikähtänyt yläkerrassa ja kysyny tyttäreltä kaatuiko jossain hylly.

2. Ex-mieheni kanssa mentiin pizza-ravintolaan syömään. Siinä sitten niitänäitä jutellessa unohdin tyystin missä olin ja päästin tuttuun tapaan äänekkään pierun. Sitten vasta havahduin siihen missä oltiin ja siihen että ravintolassa oli muitakin. Mun ex-mies vain tuijotti mua ja niin teki muutama muukin ihminen.

3. Tuoreen mieheni kanssa oltiin menossa nukkumaan, tai hän katseli telkkaria ja minä olin jo nukahtanut. Havahdun siihen että mies huutaa jotain, sitten vasta tajuan että olen päästäny mojovan pierun ja mies säikähtäny siitä ja meinasi pudota sängystä. Koska suhde ei vielä niin pitkällä että "normaalia" pieraista yritän esittää nukkuvani mutta hervoton nauruhepuli iskee päälle ja meinaa pierun lisäksi tulla pissatkin sänkyyn.
[/quote]

Voi luoja että osaat olla oksettava ihminen. Piereskelee ravintolassa ja kun vieraita kylässä. Hei haloo lahopää!

Vierailija
50/165 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:55"]

Makoilin sohvalla jalat koukussa ja koira nukkui umpiunessa mun jalkopäässä. Multa pääsi kauhea pieru, koira pomppasi kuin sähköiskun saaneena ylös ja luikki omaan petiinsä. Sieltä se kyräili mua syyttävän näköisenä.

[/quote]

Hahaa, olen lukenut tämän saman tarinan av:lta joskus aiemminkin! Jäi mieleen, koska oli niin hauska. Koira raukka :D

[/quote]

joo, olen jakanut tän tapauksen jossain aiemmassa vastaavanlaisessa ketjussa. Ihmettelen vaan koiran närkästystä, koska ulkona haistelee innoissaan kaikki kikkareet :)

Vierailija
51/165 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran pieraisin niin että kuului hirveä pauke ja rutina. Silloinen poikaystävä kysyi että mikä se oli, ja puolivitsinä heitin että joku huonekalu (en enää muista, joku hylly kuitenkin jossa oli stereot tai muuta raskaampaa) varmaan hajoaa. Toinen juoksee tarkastelemaan sitä hyllyä ja alkaa tarkistaa liitoksia ja siirrellä raskaita kamoja siitä pois. Totesi sitten että niinpä muuten olikin, tämähän natisee liitoksistaan ja pultit alkaa löystyä. Ehdottomasti tästä se ääni lähti!

Monta päivää sen jälkeen tarkkaili ko. hyllyä ja heilutteli sitä ja tuumaili, josko pitäisi uusi hankkia, kyllähän sellainen rutina nyt kertoo että viimeisiään se vetelee. Jossakin vaiheessa oli pakko tunnustaa, ettei hyllyssä pitäisi olla mitään vikaa..

Vierailija
52/165 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:28"]

Tapahtui kesätöissä, kun olin 15v.

Päästin ilmaa varastossa enkä huomannut pomoani. Pomo vain nuuhkaisi ilmaa ja sanoi että olipas se kuuma ja miellyttävä suhnu. Eikä pelkästään se mitä hän sanoi, vaan kiero irstas ilme vanhan miehen huulilla jätti minuun ikuiset arvet.

[/quote]

Tuohan on seksuaalista häirintää!

[/quote]

Brasilialaisen pierufetismin eräänlainen muoto. Jännästi hieno vivahteisesti itsestäänpaljastavia piirteitä, vaikka ei itseään sellaisenaan paljastanutkaan, siis tarinan pomolla :I

Vierailija
53/165 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:43"]

Tämä ei ole mitenkään noloa, kun mies on tottunut ja tietää, että mulla on todella herkkä maha ja aina kun tulen kotiin alkaa sellainen töräyttely soolo. Kun en julkisilla paikoilla kehtaa päästellä ja mahani kerää ilmaa itseensä jo tunnissa aivan järkyttävät määrät. Kerran sitten olin ollut työhaastattelussa ja, koska jännitin sitä paljon keräsi mahani ilmaa entisestään ja työhaastattelun jälkeen kun pääsin kotiin näytin aivan 8kk raskaana olevalta. Menin makaamaan sohvalle, kun mahaa särki niin paljon. Mies istui sitten viereisellä sohvalla ja yhdessä naureskeltiin turvonnelle mahalleni. Sitten alkoikin pierettää, jokainen töräys kesti ainakin puoli minuuttia. Ensimmäinen töräys ei muuttanut mahani kokoa suuntaan eikä toiseen, mutta toisella pierulla maha pienentyi puolella ja kolmannella aivan kokonaan. Naurettiin miehen kanssa mahani pienentymiselle. Se näytti samalta, kuin ilmapallosta päästäisi vähitellen ilmaa ulos, nyt vain mahani tyhjeni ilmasta pierujen saattelemana.

[/quote]

Missähän vaiheessa teikäläiset käy yleensä lääkärin juttusilla? Tarviiko tulla suolenpätkiä paskan mukana tai kuoleentua käsi irti ennen kuin pienet aivonne rekisteröivät jotain normaalista poikkeavaa???

Vierailija
54/165 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäiltana mulla oli makksarin ikkuna auki ja töräytin ihan megalomaanisen pierun, siis yöpuvunhoutu tärisi. Naapuriparvekkeelta kuului töräytys takaisin ja "iltaa vaan sinnekkin"-toivotus. Meinaan vieläkin kuolla häpeästä jos törmään tähän naapuriin rapussa. :D

Vierailija
55/165 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D up!

Vierailija
56/165 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuin aamulla työpaikan hissiin. Pieraisin oikein hirveän hajuisen leijun ja rukoilin tietty ettei ketään tulisi hissiin...vaan seuraavasta kerroksesta tuli hieno pukuherra. Onneksi en tuntenut. Juu eikä hävettäny yhtään. Kerran menin työkaverin huoneeseen, tuhnasin vahingossa hirveän hajuisen ja läksin kiireesti pois.

Kerran oltiin läheiseni kanssa kokeilemassa uutta liikuntajia, jotain pienten tuoksuvien pallojen kanssa siinä oltiin tekemässä. Ei muuten mutta meitä rupes pierettämään ihan kauheasti. Ja naurattamaan mikä vielä pahensi tilannetta. Siinä ei tuoksuvat pallot enää auttaneet.

Mieheni on oikein mestari piereskelemisessä. Olemme monet kerrat juosseet pakoon mm. makuuhuoneesta. Oltiin sitten kerran kylpylässä ja kummatkin oltiin hierottavina eri paikoissa. Mieheni on myös mestari nukkumaan, joten oli sitten nukahtanut ja ruvennut piereskelemään megalomaanisia leijuja. Ei tainnut hierominen mennä ihan putkeen...

Olin ekaa kertaa joogassa. Siellä tehtiin sellaista harjoitusta, jossa oltiin selällään ja pylly nostettiin ylös. Yks mies veti ihan mahottomat fanfaarit. Oli hirveä työ olla nauramatta ja jouduin lopulta juoksemaan ulos, kaveri perässäni ja räjähdettiin. Siis tälläistähän sattuu ja mua hävetti vaan se kun rupes ihan hirveästi naurattamaan vaikka on kyse ihan normaalista ruumiintoiminnosta.

Vierailija
57/165 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD Lisääää!

Vierailija
58/165 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
59/165 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*REPS*

Vierailija
60/165 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin miehen kanssa Citymarketissa. Mies meni sovituskoppiin sovittamaan housuja, mun piti olla vieressä, koska ukko sitten esitteli housuja ja halusi kuulla mielipiteeni. No sit meni takaisin koppiin, laittaessaan omia housujaan jalkaan päästi aivan valtavan pommin. Ihan säikähdin siinä kopin vierellä, enkä todellakaan ollut ainoa, joka sen kuuli, lisäksi vielä haisi ihan sontaläjälle.

Kysyin sitten mieheltä, kun oli tullut kopista, että miksi sellaisen paukun päästi, niin tuumasi vaan "ei siellä kopissa muita näkynyt".