Noloja pierukokemuksia? :D
Anteeksi näin epäkypsä aihe, mutta välillä pitää vähän kutkutella nauruhermoja pieruhuumorin parissa :D Eli kertokaahan omakohtaisia kokemuksianne mm. julkisilla paikoilla pöräyttelystä tai muiden edessä tapahtuneista "pieruvahingoista".
Voin itse aloittaa: Oli meneillään terveystiedon koe lukiossa eräässä pienessä luokkatilassa ja meitä kokeentekijöitäkin oli vain kolme (eli minun lisäkseni kaksi). Kesken esseekysymyksen tunsin kuinka ilma kiersi mahassa ja ajattelin ottaa riskin. Päätin varovasti yrittää raottaa ja päästellä ilmoja pikkuhiljaa pihalle, mutta ei ihan onnistunut. Kuului vaan napakka PRÖÖT ja olisin voinut vajota maan alle häpeästä :D Naamaa kuumotti niin että olin varmasti ihan tulipunainen eikä kenellekään jäänyt epäselväksi mitä juuri tapahtui. Hinkkasin epätoivoisena tuolia lattiaa vasten, jotta muut luulisivat äänen lähteneen siitä :D. Kaikki kuitenkin jatkoivat koetta hienotunteisina eikä asiasta ole onneksi puhuttu jälkikäteenkään. Se oli silti noloin pierutilanne ikinä! :DD
Mutta nyt on teidän vuoro, kertokaa omat tarinanne :)
Kommentit (165)
Yksi noloimmista oli kun aivastin kaupassa kassajonossa ja samalla pääsi äänekäs ja loppua kohden viheltävä pieru. Alkoi hävettää ihan tajuttomasti ja kanssajonottajien ällistyneet ja huvittuneet naamat saivat mut häpeämään entistä enemmän. :D Puhkesin itse paniikinomaisesti nauramaan ja oli pakko jättää kori ostoksineen ja lähteä pois paikalta. :D
Toinen tapahtui mieheni kanssa seurustelun alkuaikoina. Oltiin menossa nukkumaan ja molemmilla oli aamulla aikainen herätys. Luulin miehen jo nukkuvan ja päätin vähän päästellä ilmoja. Piereskelin antaumuksella varmaan noin 10min ajan kunnes mieheni veti tyynynsä korvilleen ja totesi että eihän tämmöisessä rock-konsertissa voi edes nukkua! :D Eipä se sitten ollutkaan unessa vaikka luulin...
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 02:33"]
Minusta tämä ei kyllä ollut hauska ja toivon ettei minua tunnisteta, mutta pieraisin esikoisemme ristiäisissä kun paikalla olivat lapsen kummit miehen suvusta, jotka tapasin about kolmatta kertaa. Rentoja nuoria ihmisiä, mutta silti mua vain hävetti. Ehkä hieman huvittavaa oli se, että pystyin olemaan tilanteessa aivan pokkana.
[/quote]
Ai näinkö? :D
Vierailija kirjoitti:
Harrastin karatea ala-asteella. Oli menossa joku sellainen tilanne että ohjaaja selitti jotain ja me oppilaat istuimme lattialla hiljaa ja säntillisesti. Pieretti ihan kauheasti, ja yritin päästää hiljaisen hiipparin. Sen sijaan ilmoille kajahtikin varsinainen fanfaari. Tosi komiasti kaikui liikuntasalin seinissä! Kaikki alkoivat nauraa ja kysellä toisiltaan että kuka se oli, minä tietysti yritin esittää muiden mukana. Luultavasti kukaan muu ei arvannut, kuin vieressäni istuva tyttö (joka varmaan hajusta päätteli...) No nyt 20 vuoden kuluttua voin tunnustaa että MINÄ SE OLIN! Terkkuja Joensuuhun! :D
Märkä pieru IKEAssa!
Ruotsin yksi ihmeistä on tietysti IKEA ja siellä myös suomalaiset tykkäävät käydä ostoksilla. Miehenä ostoksilla oleminen on monesti yhtä tuskaa ja kun kyse on IKEAsta, niin tuska on kaksinkertainen. Mutta, kun siihen lisätään vielä märkä yllätys housuissa, voidaan jo puhua infernaalisen tuskallisesta shoppailusta!
Tarinoita noloista pieruista löytyy: https://www.liekkipieru.fi/artikkeli/tarinoita-noloista-pieruista
nostan, haluan nauraa lisää :---D