Noloja pierukokemuksia? :D
Anteeksi näin epäkypsä aihe, mutta välillä pitää vähän kutkutella nauruhermoja pieruhuumorin parissa :D Eli kertokaahan omakohtaisia kokemuksianne mm. julkisilla paikoilla pöräyttelystä tai muiden edessä tapahtuneista "pieruvahingoista".
Voin itse aloittaa: Oli meneillään terveystiedon koe lukiossa eräässä pienessä luokkatilassa ja meitä kokeentekijöitäkin oli vain kolme (eli minun lisäkseni kaksi). Kesken esseekysymyksen tunsin kuinka ilma kiersi mahassa ja ajattelin ottaa riskin. Päätin varovasti yrittää raottaa ja päästellä ilmoja pikkuhiljaa pihalle, mutta ei ihan onnistunut. Kuului vaan napakka PRÖÖT ja olisin voinut vajota maan alle häpeästä :D Naamaa kuumotti niin että olin varmasti ihan tulipunainen eikä kenellekään jäänyt epäselväksi mitä juuri tapahtui. Hinkkasin epätoivoisena tuolia lattiaa vasten, jotta muut luulisivat äänen lähteneen siitä :D. Kaikki kuitenkin jatkoivat koetta hienotunteisina eikä asiasta ole onneksi puhuttu jälkikäteenkään. Se oli silti noloin pierutilanne ikinä! :DD
Mutta nyt on teidän vuoro, kertokaa omat tarinanne :)
Kommentit (165)
Joudun toisinaan syömään voimakkaita särkylääkkeitä selkäkipuun, ja ilmeisesti kuurini saa vatsani sekaisin. Tämä tapahtuu aina kun joudun ottamaan enempi tiettyä kipulääkettä.
Olin ison kauppakeskuksen parkkipaikalla, siellä oli alennuspäivät menossa eli porukkaa oli ihan mielettömästi. Nostin lapsen matkarattaita peräkonttiin. Vatsassa oli kiertänyt koko kauppareissun taas ihan kiitettävästi. Samalla kun nostin ei-niin-painavat-rattaat tilavaan peräkonttiin, minulta pääsi ihan hillitön ponnistuspieru. Mutta kylläpä kuulkaas vatsakipu helpotti :D Totta ihmeessä viereisten autojen luona oli kanssashoppailijoita, siinä vaiheessa kun ihan nolona pääsin omaan autooni turvaan, näin vielä kun joku nuori mies osoitteli minua ja nauroi :/ Himputti, noloa ja helpottavaa, vetäkää itse lääkkeitä kuten minä ja tulkaa sitten nauramaan... ja piereskelemään :D (en tajua miksi voimakkaat särkylääkkeet saa mut pieremään, mutta näin vain käy)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:55"]
Makoilin sohvalla jalat koukussa ja koira nukkui umpiunessa mun jalkopäässä. Multa pääsi kauhea pieru, koira pomppasi kuin sähköiskun saaneena ylös ja luikki omaan petiinsä. Sieltä se kyräili mua syyttävän näköisenä.
[/quote]
Hahaa, olen lukenut tämän saman tarinan av:lta joskus aiemminkin! Jäi mieleen, koska oli niin hauska. Koira raukka :D
[/quote]
joo, olen jakanut tän tapauksen jossain aiemmassa vastaavanlaisessa ketjussa. Ihmettelen vaan koiran närkästystä, koska ulkona haistelee innoissaan kaikki kikkareet :)
[/quote]
jos se luuli että murisit sille?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:36"]
Balettitunnilla teimme hyppysarjoja kulmasta kulmaan, kukin vuorotellen. Hyppysarjassa oli noin 5-7 hyppyä, ja jokaisella kerralla kun tulin hypystä alas pieraisin niin että sali raikui; prööt prööt prööt prööt prööt ja prööt. Yritin hillitä pörinää ja laskeutua mahdollisimman kevyesti maahan siinä onnistumatta. Jotenkin otteeni herpaantuu siitä hämmennyksestä ja koko kehoni muuttui löysäksi spagetiksi. Piereväksi löysäksi spagetiksi. Tanssinopetteja laittoi musiikkia kovemmalle kesken sarjan, mutta ei se tilannetta enää pelastanut. Ai kauhea.
[/quote]
tais olla pillupieruja? niitä ei pysty pidättää.
[/quote]No kuule, ei ollut. Jos niitä muita pieruja pystyisi pidättämään aina kun haluaa, tämäkin ketju olisi paljon lyhyempi :)
Mua rupes naurattaa ihan sairaasti ku oltiin tuoreen ihastuksen kanssa romanttisessa yössä istuskelemassa merenrannalla. Siitä naurun voimasta peräkontti ratkes ja hirveen äänekäs fanfaari alko ja sit yritin pidättää sitä irrationaalista naurukohtausta ja perse kuulosti ihan raketilta aina ku nauru jatku. Oisko ollu kolmannet treffit.
Mites muut paskaperseet?
Koira nukkui sohvalla mun vieressä ja yhtäkkiä se säpsähti hereille ja alkoi ihan hysteerisen haukun. Samalla siltä pääsi tosi kimakoita pieruja ja mua rupes naurattamaan se jostain syystä ihan hirveästi. Nauroin niin pahaa röhönaurua päin sen pientä koirannaamaa että toinen nolostui ja hiljeni. Vielä jälkeenkin luimistellen katseli alta kulmain.
Ja siis todella haukkuherkkä koira ja sitä ei saa millään lopettamaan. Paitsi siis näköjään nolaamalla..
Joogatunnilla eräs nuori, nätti tyttö pieraisi. Joogaopettajalla oli hyvä asenne: hän asettui salamana kyykkyyn ja päästi itsekin kovaäänisen töräyksen kuin kertoakseen "ei hätää, sitä sattuu". Sen jälkeen tunti jatkui normaalisti.
Loikoilin saunan jälkeen alasti sängyllä ja mies kiusoitteli että ottaa kameralla kuvan. Ajattelin hätistää hänet tiehensä töräyttämällä oikein kunnolla. Harmi vaan että hän ottikin videokuvaa. Tuhosin todistusaineiston mitä pikimmiten.
Tämä tapahtui erään baaripanon kanssa. Mies nuoli minua seksin jälkeen kun en saanut orgasmia. No, en ollut koskaan saanut niin hyvää suuhoitoa sinne ja tunsin todella rajun orgasmin lähestyvän. Siinä sitten voihkiessa ja koko vartalon täristessä jäykkänä menetin sulkijalihaksen hallinnan kokonaan just orgasmin hetkellä niin ilmoille pääsi ihan järjetön töräys :D Mies pelästyi ja repesi helvetinmoiseen nauruun, samalla kun minä huudan ja tärisen ja häpeän aivan saatanasti samalla saaden orgasmin... Mies ei pystynyt hillitsemään itseään, niin minä aivan nolona jäin vain makaamaan kun mies hehottaa jotain "EIPÄ OO ENNEN TULLUT TÄLLÄISTÄ VASTAAN"
Oltiin lapsena meidän mökillä bestiksen kanssa. Erehdyin sinä päivänä syömään tavallista jogurttia ja vatsani oli ihan hirveän kipeä, kamalia leväpieruja. Iltaamyöten vointini huononi ja paukuttelu tiheni sen verran että menin sänkyyn "lepäämään". Pian kaveri tuli perässä, huusi "Nyt ylös senkin laiskimus!" ja riuhtaisi peiton päältäni. Järkyttävä lemu pääsi valloilleen ja kaverini huusi jotain sekavaa juosten alakertaan. Minä hekottelin sen mitä vatsakivuiltani pystyin.
Naisten pierut haisee kuvottavilta.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 15:39"]Oltiin lapsena meidän mökillä bestiksen kanssa. Erehdyin sinä päivänä syömään tavallista jogurttia ja vatsani oli ihan hirveän kipeä, kamalia leväpieruja. Iltaamyöten vointini huononi ja paukuttelu tiheni sen verran että menin sänkyyn "lepäämään". Pian kaveri tuli perässä, huusi "Nyt ylös senkin laiskimus!" ja riuhtaisi peiton päältäni. Järkyttävä lemu pääsi valloilleen ja kaverini huusi jotain sekavaa juosten alakertaan. Minä hekottelin sen mitä vatsakivuiltani pystyin.
[/quote]
Olipas varsin kamala pierukokemus
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 15:15"]Loikoilin saunan jälkeen alasti sängyllä ja mies kiusoitteli että ottaa kameralla kuvan. Ajattelin hätistää hänet tiehensä töräyttämällä oikein kunnolla. Harmi vaan että hän ottikin videokuvaa. Tuhosin todistusaineiston mitä pikimmiten.
[/quote]
Se olis pitäny laittaa levitykseen..
Up