Noloja pierukokemuksia? :D
Anteeksi näin epäkypsä aihe, mutta välillä pitää vähän kutkutella nauruhermoja pieruhuumorin parissa :D Eli kertokaahan omakohtaisia kokemuksianne mm. julkisilla paikoilla pöräyttelystä tai muiden edessä tapahtuneista "pieruvahingoista".
Voin itse aloittaa: Oli meneillään terveystiedon koe lukiossa eräässä pienessä luokkatilassa ja meitä kokeentekijöitäkin oli vain kolme (eli minun lisäkseni kaksi). Kesken esseekysymyksen tunsin kuinka ilma kiersi mahassa ja ajattelin ottaa riskin. Päätin varovasti yrittää raottaa ja päästellä ilmoja pikkuhiljaa pihalle, mutta ei ihan onnistunut. Kuului vaan napakka PRÖÖT ja olisin voinut vajota maan alle häpeästä :D Naamaa kuumotti niin että olin varmasti ihan tulipunainen eikä kenellekään jäänyt epäselväksi mitä juuri tapahtui. Hinkkasin epätoivoisena tuolia lattiaa vasten, jotta muut luulisivat äänen lähteneen siitä :D. Kaikki kuitenkin jatkoivat koetta hienotunteisina eikä asiasta ole onneksi puhuttu jälkikäteenkään. Se oli silti noloin pierutilanne ikinä! :DD
Mutta nyt on teidän vuoro, kertokaa omat tarinanne :)
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:28"]
Tapahtui kesätöissä, kun olin 15v.
Päästin ilmaa varastossa enkä huomannut pomoani. Pomo vain nuuhkaisi ilmaa ja sanoi että olipas se kuuma ja miellyttävä suhnu. Eikä pelkästään se mitä hän sanoi, vaan kiero irstas ilme vanhan miehen huulilla jätti minuun ikuiset arvet.
[/quote]
Tuohan on seksuaalista häirintää!
Lisää tarinoita arvon pieruperseet! :D
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:18"]
Tämä kertoo jo edesmenneestä koirastani.
Kerran jalkojeni juuressa matkaillessaan, aivan umpiunessa, koiralta pääsi aivan hirveä tuubapieru. Koira heräsi, kääntyi aivan salamana tuijottamaan persreikäänsä hampaat irvessä ja haukahti vihaisesti omalle anukselleen.
Repesin koiralle ihan totaalisesti ja koira mulkaisi minua syyttävästi, murahti vielä pyllylleen kerran ja pani takaisin maate.
[/quote]
Tuubapieru. :----D
noloa on, kun pierun mukana tuleekin kakkaa housuun
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 23:19"]Olin päästämässä koiraa ulos, kun ovensuussa päästin kunnon pamauksen. Itsekin ihmettelin, että kuuluipa kova ääni. Koira oli jo siinävaiheessa sängynalla piilossa. Pelkää pauketta (ukkonen, ilotulitteet jne.) Hyvä, ettei muita ollut kuulemassa.
[/quote]
Hahhah, ollaan usein väännetty miehen kanssa vitsiä, että meidän taloudessa ei koirien auta olla "paukkuarkoja" (joiksi noita ääniarkoja kansanomaisesti kutsutaan), muuten olisivat hermot riekaleina tässä paukkeessa. :D Mutta nyt tuntuu vitsit vähän kurjalta, jos joku oikeasti joutuu omistajan kaasupurkauksia säikkymään... :)
Olin tässä aika vasta hölkkälenkillä eräällä pururadalla, oli jo ilta ja hiljaista kaikkialla. Kuuntelin siinä musiikkia ja kesken hölkkäilyn alkoi yhtäkkiä purkautua ihan järjettömiä pieruja. Siis niitä piiitkiä, äänekkäitä ja kamalalta lemuavia. Välillä semmosia lyhyitä putputuksia. Päästelin ihan antaumuksella, luulin tietty että olin yksin... No eiköhän mun ohi jolkotellut joku nuori komea mies.
No ehkä se sai hyvät lisävauhdit kun koitti paeta sitä lemua.
Tämä ei ole mitenkään noloa, kun mies on tottunut ja tietää, että mulla on todella herkkä maha ja aina kun tulen kotiin alkaa sellainen töräyttely soolo. Kun en julkisilla paikoilla kehtaa päästellä ja mahani kerää ilmaa itseensä jo tunnissa aivan järkyttävät määrät. Kerran sitten olin ollut työhaastattelussa ja, koska jännitin sitä paljon keräsi mahani ilmaa entisestään ja työhaastattelun jälkeen kun pääsin kotiin näytin aivan 8kk raskaana olevalta. Menin makaamaan sohvalle, kun mahaa särki niin paljon. Mies istui sitten viereisellä sohvalla ja yhdessä naureskeltiin turvonnelle mahalleni. Sitten alkoikin pierettää, jokainen töräys kesti ainakin puoli minuuttia. Ensimmäinen töräys ei muuttanut mahani kokoa suuntaan eikä toiseen, mutta toisella pierulla maha pienentyi puolella ja kolmannella aivan kokonaan. Naurettiin miehen kanssa mahani pienentymiselle. Se näytti samalta, kuin ilmapallosta päästäisi vähitellen ilmaa ulos, nyt vain mahani tyhjeni ilmasta pierujen saattelemana.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:43"]
Tämä ei ole mitenkään noloa, kun mies on tottunut ja tietää, että mulla on todella herkkä maha ja aina kun tulen kotiin alkaa sellainen töräyttely soolo. Kun en julkisilla paikoilla kehtaa päästellä ja mahani kerää ilmaa itseensä jo tunnissa aivan järkyttävät määrät. Kerran sitten olin ollut työhaastattelussa ja, koska jännitin sitä paljon keräsi mahani ilmaa entisestään ja työhaastattelun jälkeen kun pääsin kotiin näytin aivan 8kk raskaana olevalta. Menin makaamaan sohvalle, kun mahaa särki niin paljon. Mies istui sitten viereisellä sohvalla ja yhdessä naureskeltiin turvonnelle mahalleni. Sitten alkoikin pierettää, jokainen töräys kesti ainakin puoli minuuttia. Ensimmäinen töräys ei muuttanut mahani kokoa suuntaan eikä toiseen, mutta toisella pierulla maha pienentyi puolella ja kolmannella aivan kokonaan. Naurettiin miehen kanssa mahani pienentymiselle. Se näytti samalta, kuin ilmapallosta päästäisi vähitellen ilmaa ulos, nyt vain mahani tyhjeni ilmasta pierujen saattelemana.
[/quote]
Missähän vaiheessa teikäläiset käy yleensä lääkärin juttusilla? Tarviiko tulla suolenpätkiä paskan mukana tai kuoleentua käsi irti ennen kuin pienet aivonne rekisteröivät jotain normaalista poikkeavaa???
[/quote]
Häh? :D
Kerran illalla nukkumaan mennessä pieraisin, mies oli jo aijemmin mennyt nukkumaan ja olikin jo sikeässä unessa. Mies heräsi pieruuni, ei siis siihen ääneen, vaan hajuun. Se oli yksinkertaisesti niin järkyttävä, että maailman sikeä unisin mieheni heräsi siihen. Naurettiin ainakin 20 minuuttia sen jälkeen tapukselle ja analysoitiin hajua. Vieläkin nauretaan toisinaan yhdessä tälle.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:53"]Kerran illalla nukkumaan mennessä pieraisin, mies oli jo aijemmin mennyt nukkumaan ja olikin jo sikeässä unessa. Mies heräsi pieruuni, ei siis siihen ääneen, vaan hajuun. Se oli yksinkertaisesti niin järkyttävä, että maailman sikeä unisin mieheni heräsi siihen. Naurettiin ainakin 20 minuuttia sen jälkeen tapukselle ja analysoitiin hajua. Vieläkin nauretaan toisinaan yhdessä tälle.
[/quote]
Analysoitiin hajua...ei ihme jos parisihteissa ei hirveästi romantiikka kuki jos Se on tuota tasoa ellette ole jotain pervoja ja saatte kiksejä paskalle haisemisesta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:53"]Kerran illalla nukkumaan mennessä pieraisin, mies oli jo aijemmin mennyt nukkumaan ja olikin jo sikeässä unessa. Mies heräsi pieruuni, ei siis siihen ääneen, vaan hajuun. Se oli yksinkertaisesti niin järkyttävä, että maailman sikeä unisin mieheni heräsi siihen. Naurettiin ainakin 20 minuuttia sen jälkeen tapukselle ja analysoitiin hajua. Vieläkin nauretaan toisinaan yhdessä tälle.
[/quote]
Analysoitiin hajua...ei ihme jos parisihteissa ei hirveästi romantiikka kuki jos Se on tuota tasoa ellette ole jotain pervoja ja saatte kiksejä paskalle haisemisesta.
[/quote]
Kyllä meillä romantiikka kukkii, vaikka osataankin nauraa pieruille ja miettiä miten joku pieru voi haista noinkin pahalle.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:53"]Kerran illalla nukkumaan mennessä pieraisin, mies oli jo aijemmin mennyt nukkumaan ja olikin jo sikeässä unessa. Mies heräsi pieruuni, ei siis siihen ääneen, vaan hajuun. Se oli yksinkertaisesti niin järkyttävä, että maailman sikeä unisin mieheni heräsi siihen. Naurettiin ainakin 20 minuuttia sen jälkeen tapukselle ja analysoitiin hajua. Vieläkin nauretaan toisinaan yhdessä tälle.
[/quote]
[/quote]
Eikö edes tämä keskustelu voisi olla riidaton. Onko aina jonkun pakko tulla arvostelemaan tai aukomaan päätään. Jos juttu ei naurattanut alapeukuta ja siirry seuraavaan.
Olin kerran mökillä perheeni kanssa ja mentiin illalla kävelylle. Kun näimme kauriita seisomassa pellolla innostuin niin että piereskelin kovaan ääneen, niin että kauriit juoksivat metsään :D
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:58"]Olin kerran mökillä perheeni kanssa ja mentiin illalla kävelylle. Kun näimme kauriita seisomassa pellolla innostuin niin että piereskelin kovaan ääneen, niin että kauriit juoksivat metsään :D
[/quote]
Kyllä ne ois muutenki juossu. Aivanvsama paskoit, tai et.
Soitin eräänä aamuna Kelaan kysyäkseni hakemukseni käsittelytilannetta. Istuin sängyn laidalla nukkuvan avopulisoni vieressä puhumassa puhelimeen ja juuri kun kelan täti sanoi puhelimessa "hetki, katson täältä koneelta" ja välillemme laskeutui hiljaisuus, päästi avokkini unissaan aivan jäätävän ja pitkän BRÖÖÖÖT pierun. :D Minulta meni pasmat ihan sekaisin, eikä ollut epäilystäkään etteikö se pieru olisi kuulunut puhelimen kautta tälle kelan tädille, joka varmasti ajatteli minun pieraisseen :D Pienen (ikuisuuden tuntuisen) hiljaisuuden jälkeen jatkoimme puhelua kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta hävetti aivan järkyttävästi ajatus siitä, että hän ajatteli minun vain pieraisseen kesken puhelun :D
Harrastin karatea ala-asteella. Oli menossa joku sellainen tilanne että ohjaaja selitti jotain ja me oppilaat istuimme lattialla hiljaa ja säntillisesti. Pieretti ihan kauheasti, ja yritin päästää hiljaisen hiipparin. Sen sijaan ilmoille kajahtikin varsinainen fanfaari. Tosi komiasti kaikui liikuntasalin seinissä! Kaikki alkoivat nauraa ja kysellä toisiltaan että kuka se oli, minä tietysti yritin esittää muiden mukana. Luultavasti kukaan muu ei arvannut, kuin vieressäni istuva tyttö (joka varmaan hajusta päätteli...) No nyt 20 vuoden kuluttua voin tunnustaa että MINÄ SE OLIN! Terkkuja Joensuuhun! :D
Lempiaiheeni :)
1. Minulla on todella kovaäänisiä pieruja. Tytär nukkui talon yläkerrassa tuoreen poikaystävänsä kanssa kun minä omassa makkarissani (eri kerroksessa) päätin päästää kaasut ulos. Tyttären poikaystävä oli kuulema säikähtänyt yläkerrassa ja kysyny tyttäreltä kaatuiko jossain hylly.
2. Ex-mieheni kanssa mentiin pizza-ravintolaan syömään. Siinä sitten niitänäitä jutellessa unohdin tyystin missä olin ja päästin tuttuun tapaan äänekkään pierun. Sitten vasta havahduin siihen missä oltiin ja siihen että ravintolassa oli muitakin. Mun ex-mies vain tuijotti mua ja niin teki muutama muukin ihminen.
3. Tuoreen mieheni kanssa oltiin menossa nukkumaan, tai hän katseli telkkaria ja minä olin jo nukahtanut. Havahdun siihen että mies huutaa jotain, sitten vasta tajuan että olen päästäny mojovan pierun ja mies säikähtäny siitä ja meinasi pudota sängystä. Koska suhde ei vielä niin pitkällä että "normaalia" pieraista yritän esittää nukkuvani mutta hervoton nauruhepuli iskee päälle ja meinaa pierun lisäksi tulla pissatkin sänkyyn.