Laiskahan se töitään luettelee, sanotaan. Tähän ketjuun luettele tänään tekemäsi askareet
Aloitan. Into pinkeänä olen tähän mennessä tehnyt jo aamiaisen, lounaan, jälkkäriä ja pellillisen pitsaa. Nämä kaikki olen tarjoillut nenän eteen puolisolleni pöytään.
Kommentit (32)
Minä keitin munia. Nuoriso sai itse käydä keittiössä hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ruokin koiran. Nyt lepään.
Hyvä! Minäkin ruokin jo aamulla koirat. -ap
Vierailija kirjoitti:
Keitin kahvin ja kävin kusella.
Hiljaa hyvä tulee.
Siivonnut varastoja kaiken maailman romuista ja laudanpätkistä, lajitellut ja huomenna alkaa peräkärryn lastaaminen ja sitten maanantaiaamulla kaatopaikalle / kierrätyskeskukseen. Olisihan tämän voinut tehdä jo muutama vuosi sitten mutta kun on ollut rakentamista pihamaalla, siksi painekyllästettyä laudan pätkää enempi ja vähempi jäänyt nurkkiin pyörimään. Pari tuntia vielä lajittelua, sitten saunan lämmitykseen ja ruualle.
Olen noussut ylös sohvalta, missä nukuin vaatteet päällä, keittänyt vedenkeittimellä vettä "pussikahvia" varten, juonut sen. Pissalla käynyt muutaman kerran, useammin parvekkeella tupakalla. Kastellut kukkia, ottanut pakastimesta wrappejä sulamaan, syönyt yhden mokkasuukon. Kamalan touhukas olen siis ollut. Nyt menen taas parvekkeelle.
Ruokin kissan, tein aamiaista itselleni ja palstaillut .
Vierailija kirjoitti:
Olen noussut ylös sohvalta, missä nukuin vaatteet päällä, keittänyt vedenkeittimellä vettä "pussikahvia" varten, juonut sen. Pissalla käynyt muutaman kerran, useammin parvekkeella tupakalla. Kastellut kukkia, ottanut pakastimesta wrappejä sulamaan, syönyt yhden mokkasuukon. Kamalan touhukas olen siis ollut. Nyt menen taas parvekkeelle.
Sen röökin voisit jättää pois asap.
Vierailija kirjoitti:
Ruokin kissan, tein aamiaista itselleni ja palstaillut .
Ihanan rentoa menoa.
Heräsin, kävin wc:ssä ja söin aamiaisen. Surffailin netissä. Tein aamupesut ja puin päivävaatteet, laitoin hiukset kiinni. Surffailin netissä. Seurasin kalakisan osanottajien veneitä parvekkeelta. Surffailin netissä. Tein ruoan ja söin. Surffailen netissä. Tupakalla olen myös käynyt parvekkeella useamman kerran. Kohta pitäisi lähteä hakemaan roskalavanoutoa.
Puuro ja kahvi aamulla.
Jogurttia, mysliä ja banaani iltäpäivällä.
Istunut tässä nojatuolissa.
Lankku. Sivulankku 10min per puoli. Puoli tuntia lankussa. Viden minuutin välillä rystysiltä vaihto kyynärpäälle. Kaikki karaten tekniikat 30 min syvässä ratsastusseisonnassa läpi ilmaan joka ilmansuuntaan erikseen ja yhdistettynä keskisyke 150bpm. Kataharjoittelua keskisyke 110bpm teknisesti 30 min. Rohai- kata tarkastelussa.
Säkkiin nyrkkeilyä 20 min norjalainen hiit-ohjelma 4min erät täysiä 170bpm sykkeillä ja 3min erätaukoa sykkeet laskee 130bpm ja taas neljästi sama täysiä säkkiin hakkaamista.
Lopuksi vandamme-venytykset ja hitaita hallittuja potkuja autotallin edustalla aamuauringon noustessa ilman paitaa potkunyrkkeilyllisesti hypähdellen katumaasturin edustalla.. Illalla olisi tarkoitus vielä kympin lenkki heittää ja katsoa Commando- elokuva.
Minä olen se mies joka pitää kuria meidän naapurustossa ja partioi aluetta. No, problems. Ei tarvi kiittää, se on mun luonto.
Lämmitin saunan padassa pesuvettä itserakennettuun suihkusysteemiin :-)
Tein aamiaiseksi makkaramunakkaan ja söin sen riisikakun päällä.
Vaimon kanssa poikkeiltiin eilen pitkästä aikaa kalassa, löydettiin huippupaikka jossa ei ristinsielua ja tallusteltiin kilsan verran umpimetsässä sinne. Todettiin hauskaksi puuhaksi joten tänään kävin lä'pi virvelit, siimat, vieheet ja lusikat, seuraavana aurinkoisena päivänä homma uusiksi.
Seuraavaksi retkikamojen huoltoa, bensakeittimeen lisää polttoainetta, rasiaan tuoretta pannukahvia jne.
Njöööh ööööh... tuotaa.... hmmmmmm... En ole tehnyt yhtään mitään! 😄 Eiku laitoin lautaseni astianpesukoneeseen!
Pari varvia pillua, kymmenen olutta.
Vähän siivoillut, tyhjentänyt astianpesukonetta, miettinyt kauppalistaa, lojunut facessa... Kohta lämmitän eilistä pastaa.
Puuroaamiainen, ryöppäsin eilen kerätyt sienet, nostin perunat, keitin perunat ja tein sienikastikeen, kävin marjassa, keräsin porkkanoita huomiseen ruokaan, vastailin sähköposteihin. Aika laiska olen ollut.
Ruokin koiran. Nyt lepään.