Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haukkui vammaista kahvilassa

Vierailija
09.09.2014 |

http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014090918645718_uu.shtml

Miten tuollaisia ihmisiä voi edes olla?! Olisivatpa soittaneet poliisit paikalle tuollaisesta kunnianloukkaulsesta!

Kommentit (179)

Vierailija
81/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:41"]Olen sen naisen kanssa samaa mieltä, ei voi mitään. Toivottavasti voisin sanoa myös mielipiteeni joskus näille "erityisihmisille" (hah). Olis pari valittua totuutta kerrottavana. Inhoan niitä. (ei ole provoa) [/quote] Eipä :D

[/quote]

No ei ole. Katsos, kun kaikki ei ajattele samoin niinkuin suurin osa väestöstä. En itse vaan välitä/tykkää näistä ihmisistä, ällöttäviä otuksia. Mun puolesta sais tehdä jonkun bunkkerin minne pistää nää...tyypit. Pois pois silmistä. Vaikeeta joidenkin hyväksyä erilaisia mielipiteitä..
[/quote] Sullakin taitaa olla ymmärryksessä rajoitteita?

Vierailija
82/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava sivu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:22"]

Mä todellakin toivon että tämä sauli puuttuu sitten kaikkiin haukkumisiin. Epäilen tosin....

[/quote]

Tässä tapauksessa nainen haukkui tyttöä häiritsevän äänekkäästi.Sauli sanoo haastattelussa naisen korottaneen ääntä eikä uskoneen kun pyydettiin hiljenemään.Haukkujalla ei todennäköisesti  olleet kaikki muumit laaksossa,mutta kuitenkin.Uskoisin,että hyvä asiakaspalvelija puuttuu häiriökäyttäytymiseen,oli tilanne sitten mikä tahansa.

Vierailija
84/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:11"]

Tää ei nyt liity vammaisiin, mutta yksi päivä kaupasta poistuessa oli ulkomaalainen tumma mies keräämässä niitä ostoskärryjä pihalla. Eräs vanha mies sitten alkoi huutamaan, että arvaa mikä sussa on vikana n**keri! Ja muuta en kuullut. Itse ihmettelen kuinka suomalaiset (jotkut) valittaa kun ulkomaalaiset elävät sossupummeina ja sitten on näitä jotka työskentelevät ja saavat kuitenkin kuulla haukkuja. Hän ei kyllä puhunut suomea vaan englantia. Ymmärsi kyllä haukkumisen, mutta silti puhui kohteliaasti "I'm sorry I can't understand you" ja yritti poistua, mutta se vanha käpy lähti seuraamaan :/ . (kärrynkerääjä oli siis siellä töissä). Sanoin sitten ukolle aika ilkeästi, että pidä nyt turpasi kiinni ja anna hänen olla. No ukko vaikutti olevan joko humalassa tai aineissa ja haistatti vitut ja lähti...

[/quote]

Tää on valitettavan tyypillistä. Törkeitä rasisteja on ja ihan oikein teit kun puutuit. Ruokakaupassa näkee välillä todella törkeää käytöstä mustaihoisia myyjiä kohtaan. Mun mielestä sellaisille ei tarvitsisi koskaan myydä ja niiden kuvat laittaa seinille. 

Vierailija
85/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on niin ihanaa että tämä Sauli välitti noin paljon :)

Vierailija
86/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kahvila on kyseessä? Sijainti?

Vierailija
87/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tämmöset akat on toisista selän takana pahaa puhuvia pikkupomoja jotka luulee minkkirurkki päällä olevansa toisia parempia, siis neste noussu kohinalla päähän.

Vierailija
88/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:33"]

Mikä kahvila on kyseessä? Sijainti?

[/quote]

Hyvinkään Robert's Coffee! Uutisestakin löytyi tämä tieto.

Vierailija
89/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto ku en ollu paikalla. Olis toi haukkuja ämmä itkeny sen jälkee ku olisin sille vähän aikaa raivonnu. Ai että mä vihaan tollasia ihmisiä. Tää ämmä ei osaa kyllä osaa asettua toisen asemaan yhtään.

Nuorimies24

Vierailija
90/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa aikuisuuteen, Sauli! Kaikki ei osaa käyttyä tismallen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan!

Vierailija
91/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:30"]

Mä todellakin toivon että tämä sauli puuttuu sitten kaikkiin haukkumisiin. Epäilen tosin....

[/quote]

Tässä tapauksessa nainen haukkui tyttöä häiritsevän äänekkäästi.Sauli sanoo haastattelussa naisen korottaneen ääntä eikä uskoneen kun pyydettiin hiljenemään.Haukkujalla ei todennäköisesti  olleet kaikki muumit laaksossa,mutta kuitenkin.Uskoisin,että hyvä asiakaspalvelija puuttuu häiriökäyttäytymiseen,oli tilanne sitten mikä tahansa.

[/quote]

Riippuu ketä haukutaan ja kaikkihan sen tietää että vammaiset on erityisasemassa. Niillä on valtavat edut ja mä tiedän tämän koska kaverini hoitaa kehareita. 
[/quote]

Joo on se vaan niin helppoa olla vammainen, etuudet ja kaikki. Kateeksi käy! NOT. Ootpa tyhmä.

Vierailija
92/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:46"]Hitto ku en ollu paikalla. Olis toi haukkuja ämmä itkeny sen jälkee ku olisin sille vähän aikaa raivonnu. Ai että mä vihaan tollasia ihmisiä. Tää ämmä ei osaa kyllä osaa asettua toisen asemaan yhtään.

Nuorimies24
[/quote]
Tämäkö on se esimerkki, jonka haluat lapsille ja nuorille antaa, että on oikein typistää itsensä lapsen tasolle, jos kaikki ei aina mene tismalleen oikein?!

Vierailija
93/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:46"]Hitto ku en ollu paikalla. Olis toi haukkuja ämmä itkeny sen jälkee ku olisin sille vähän aikaa raivonnu. Ai että mä vihaan tollasia ihmisiä. Tää ämmä ei osaa kyllä osaa asettua toisen asemaan yhtään.

Nuorimies24
[/quote]
Asetu sinä esim. lapsen asemaan, joka olisi näkemässä sinun käytöstäsi.

Vierailija
94/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapussani asuu erittäin sydämellinen ja aina niin valoisa down-nainen. Minä ojennan aina pihan lapsia, kun he nauravat hänelle ja haukkuvat dinosaurukseksi (??). Lasten vanhemmillekin olen joutunut sanomaan, että opettaisivat lapsensa kunnioittamaan erilaisuutta. Kuuroille korville puhun. Tuntuu pahalta, miten aikuisetkin alentuvat kiusaamaan :(

Vierailija
95/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:33"]Mikä kahvila on kyseessä? Sijainti?
[/quote]

Robert's coffee, Hyvinkään Willa ostoskeskuksessa.

Vierailija
96/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:30"]

[/quote]

[/quote]

Riippuu ketä haukutaan ja kaikkihan sen tietää että vammaiset on erityisasemassa. Niillä on valtavat edut ja mä tiedän tämän koska kaverini hoitaa kehareita. 

[/quote]

Voisitko täsmentää mitä valtavia etuja kehareilla on? Erityislapsen äitinä olen joutunut monesti taistelemaan ihan perusasioista. Tiesitkö, että monessa kunnassa keharit joutuu olemaan samoissa vaipoissa puoli päivää? 

Vierailija
97/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet tuli silmiin kun luin tuon. tuli kuitenkin mieleen, että täälläkin haukutaan mikä milloinkin. Täällä se tehdään ilman kasvoja. Mikä ero siinä on? 

Sillä naisella oli varmaan jäänyt anonyymi keskustelupalsta vahingossa päälle.

Vierailija
98/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla joku av-raatilainen siskonsa kanssa.

Vierailija
99/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsiköhän eukko tourettesta?

Vierailija
100/179 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 18:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voisitko täsmentää mitä valtavia etuja kehareilla on? Erityislapsen äitinä olen joutunut monesti taistelemaan ihan perusasioista. Tiesitkö, että monessa kunnassa keharit joutuu olemaan samoissa vaipoissa puoli päivää? 

[/quote]

Kerrotaan sitten jotain...paljon erilaisia tukirahoja ja ilmainen hoito vaikka varallisuutta olisi valtavasti. Jatkuvasti joitain retkiä ja mahdollisuuksia päästä katsomaan erilaisia näyttelyitä yms. Ei kenelläkään muilla jotka on hoidossa ole lähellekään mitään vastaavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän