Nainen haukkui vammaista kahvilassa
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014090918645718_uu.shtml
Miten tuollaisia ihmisiä voi edes olla?! Olisivatpa soittaneet poliisit paikalle tuollaisesta kunnianloukkaulsesta!
Kommentit (179)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 15:06"]
Kaikkihan ne niitä Downeja ilkkuu. Downit on sellaisia että niitä ilkutaan.
[/quote]
Tää on ehdottomasti paras kiusaamisen puolesta puhuva perustelu ikinä,kerrotko vielä mitä muita ihmisryhmiä saa vapaasti ilkkua koska "kaikki tekee niin"?
[/quote]
mulla on asperger ja näin unta jossa oma mummoni minulle sanoi: "kaikkihan ne sinua ilkkuu koska sinä olet sellainen". minun mummoni ei sanoisi minulle tuolla tavalla IKINÄ, mutta psykologi sanoi mulle noin joskus vuonna 2011 ja onneks mulla vaihtu psykologi ja nykyinen on minun puolella täysin ja ymmärtää mikä mulla on eikä pidä minuun kohdistuvaa kiusaamista oikeutettuna.
[/quote]
miks tuolle alapeukku? senkö takia kun minua jonkun mielestä oikeasti saa kiusata ja pitääkin kiusata koska oon "vittumainen kusipää"?
sinullle vierailija miten voit olla noin tyly se myyjä teki oikein kun
ajoi sen naisen pois ja puolusti sitä kehitysvammaista tyttöä sinun
ei tarvitse haukkua. terveisin Tiina.
Hei vierailija miten voit sanoa noin tylysti, minä ainakin
olen sen tytön puolella. Myyjä teki ihan oikein kun sanoi
sille naiselle suorat sanat. Terveisin Tiina
Huh huh. Sen verran uskomaton juttu, että luulin kyllä ensin tarinaa feikiksi. Mutta jos kerran ko. kahvilasta asia vahvistetaan, tapauksella on kai ollut muitakin silminnäkijöitä. Järkyttävää!
Miten asia on on voitu jättää tuohon? Toi akkahan pääsi kuin koira veräjästä :(
Luin jutun ja olen erityislapsen äitinä erittäin iloinen tuon myyjän toimista. Toivottavasti lapseni ei joudu koskaan kuuntelemaan tuollaista haukkumista.
Mikä meitä naisia oikein vaivaa? :(
Mille tuli mieleen, että nainen on ollut joko hullu tai humalassa - siis jotsin mt-ongelmia tai lääkitys. Eihän kukaan normaali noin toimi.
Saulille suuri kiitos! Tytölle pahoitteluni! Ja mikähän tämän naisen ystävätärtä vaivasi? Vai oliko naisen valvoja tai hoitaja?
Hyvää mainosta kahvilalle, mutta on hienoa että näistä rohkeista kiusaamisen vastustajista kirjoitetaan. Positiivine esimerkki vahvistaa ja rohkaiseee muitakin.
Tuntuu, että vanhemmat opettavat lapsilleen aika vähän erilaisuuden kohtaamista. Ymmärrä, että pikkulapset jäävät tuijottamaan erilaista lastani pyörätuolissa, mutta en oikein sitä miksi vanhemmat ovat niin vaivaantuneita. Pyrin itse vastaamaan heidän kysymyksiinsä, jos vain ehdin ennen kuin ihmettelevä lapsi kiskotaan kädestä hyssytellen etäämmälle.
Lapset tyytyvät hyvin yksinkertaisiin vastauksiin ja suhtautuvat sen jälkeen ihan luontevasti moniin asioihin. Aikuisilla on vaikeampaa.
Olisi kiva saada kasvot tälle käytökselle varsinkin kun on hyvinkin todennäköistä törmätä tässä pikkukylässä. Ihan vain että tietäisi minkälaisen ihmisen läheisyydessä joutuu aikaansa viettämään. T. Hyvinkääläinen
Sauli teki juuri oikein. Miksei naiselle voinut tulla mitään rangaistuksia? Haukkui päin naamaa ja pääsee kuin koira veräjästä??
En usko tuota tarinaa. Mainostemppu.
Symppis tarina ja ihana poika, mutta mulla tuli sellanen viba, että onkohan toi ihan totta? Siis tärkeä aihe on kyllä, mutta onkohan tarina ainakin liioteltu?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:10"]Luin jutun ja olen erityislapsen äitinä erittäin iloinen tuon myyjän toimista. Toivottavasti lapseni ei joudu koskaan kuuntelemaan tuollaista haukkumista.
[/quote]
Erityislapsen äitinä toteam, että naisen toiminnasta tehtiin liian iso asia. Jopa lapseni osaa laittaa tuollaisen sanojan puutteellisuuden piikkiin ja hän tietää olevansa rakastettu tuollaisten mielipiteistä huolimatta.
Harmi kun sillä haukutulla tytöllä ei ollut rohkeutta puolustaa itseään. Samalle tasolle haukkujan kanssa ei tietenkään tarvitse vajota, mutta ei tuollaista ole pakko kuunnella. Vai olikohan vain niin lamaantunut tuon naisen käytöksestä, ettei kyennyt mitään sanomaan.. Ihanaa kuitenkin että sen teki joku muu!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:33"]Symppis tarina ja ihana poika, mutta mulla tuli sellanen viba, että onkohan toi ihan totta? Siis tärkeä aihe on kyllä, mutta onkohan tarina ainakin liioteltu?
[/quote]
Värikynät ovatkin oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuisten käyttöön. Henkilökohtaisesti olen niin turtunut näihin fb päivityksiin, että ohitan ne jo ihan olankohatuksella. Mikä on sinäänsä harmi voi ihan oikeasti tärkeästä asiasta tulla merkitsemätön.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:41"]Olen sen naisen kanssa samaa mieltä, ei voi mitään. Toivottavasti voisin sanoa myös mielipiteeni joskus näille "erityisihmisille" (hah). Olis pari valittua totuutta kerrottavana. Inhoan niitä. (ei ole provoa)
[/quote]
Eipä :D
Olen kyseisen kahvilan kanta-asiakas ja saanut kyseiseltä myyjältä aina todella hyvää asiakaspalvelua. Joten minusta ei ole mitään huolta siitä vaikka hänen asiakaspalvelijan rooli "murtui" ja tuli valittua sanat huonosti. Tulen käymään jatkossakin.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:38"]Harmi kun sillä haukutulla tytöllä ei ollut rohkeutta puolustaa itseään. Samalle tasolle haukkujan kanssa ei tietenkään tarvitse vajota, mutta ei tuollaista ole pakko kuunnella. Vai olikohan vain niin lamaantunut tuon naisen käytöksestä, ettei kyennyt mitään sanomaan.. Ihanaa kuitenkin että sen teki joku muu!
[/quote]
Hänellä ei ollut tarvetta puolustella omia heikkouksiaan ja sitä kutsutaan terveeksi itsetunnoksi. Pahat sanat yms ovat sanojan puutteita, ei niiden kohteen!
[/quote]
tämä on myös niin totta.