Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti? Mahdollisimman hyväpalkkainen?

Vierailija
06.09.2014 |

Ilman matikkaa, fysiikkaa, kemiaa, biologiaa? Onko mahdollista saada hyväpalkkaista työpaikkaa ilman noiden aineiden osaamista?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairilla on useita naislentäjiä. T. ex-finskiläinen

Vierailija
22/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies niin lentäjä tai lennonjohtajakin paremman puutteessa. Laskea pitää hiukan osata, mutta ei mitään insinöörijuttuja. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja.

Vierailija
24/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimies

Vierailija
25/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimies

Vierailija
26/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperimies, erikoispätevyydet omaava hitsaaja... onhan näitä. 

Tuttu off-shore keikkaa heittävä huoltoasentaja (meriteollisuudessa, obviously) tienaa matkojen määrästä riippuen 80-110 k vuodessa; kuukausi rigillä, parista viikosta kuukauteen himassa ja taas kuukausi merellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:35"]Lakimies
[/quote]

Lakimiehillä voi olla kanssa huono palkka, ei kannata!

Vierailija
28/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:34"]Kansanedustaja.
[/quote]

Sinne ei noin vaa marssita

Vierailija
30/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kamalasti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:35"]Lakimies [/quote] Lakimiehillä voi olla kanssa huono palkka, ei kannata!

[/quote]

 

Millä alalla kenelläkään ei ole huono palkka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän