Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt pitäisi tehdä tyttö!

Vierailija
23.09.2014 |

kolmen pojan jälkeen vaaleanpunaista kiitos meidän huusholliin. miten onnistutaan, kaikki vinkin kehiin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jos on tullakseen.

Vierailija
2/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurista kiinni. Kannattaako pelkän sukupuolen takia lasta edes tehdä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Selänteiltä tai Beckhameilta mitä klinikkaa (spermanseulonta+inseminaatio) suosittelevat.

Vierailija
4/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tekemällä tuu

Vierailija
5/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, eihän sitä voi päättää että tuleeko tyttö vai poika?

Vierailija
6/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:28"]

Öh, eihän sitä voi päättää että tuleeko tyttö vai poika?

[/quote]

 

Tottakai voi. Av-mamma osaa mitä tahansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei mahdollista, mutta jos rahaa on paljon, niin rapakon takan onnistuu. "vippaskonstit" on todistetusti ihan bullshittiä, vaikka niitä aina joku jaksaa jaella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexiä 5 päivää ennen ovista, eikä sitten enään ennen ovista.

Olen myös kuullut että happaman syönti auttaa, esim karpaloita ym (siis hapan ph)

Vierailija
10/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösiittiöt ovat hitaampia mutta kestävät pidempään kuin poikasiittiöt jotka ovat nopeampia. Kannattaa varmaan panna vähän ennen ovulaatiota niin poikasiittiöt kerkee kuolla ennen munasolun irtoamista.

En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:28"]Tuurista kiinni. Kannattaako pelkän sukupuolen takia lasta edes tehdä...
[/quote]

Hupaisaa, että joku alapeukuttaa, taitaa olla sinulla pelkkiä poikia/tyttöjä? Vain idiootti tekee lauman lapsia sen takia, että saa yhden sitä toivomaansa sukupuolta. Hyvin itsekästä. Sääliksi käy niitä "ei niin toivottuja". Siinähän sitten kärvistelet, kun et jaksa kaikkia kunnolla hoitaa ja rahatkin on lähes loppu.

Vierailija
12/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:30"]

http://www.fertility-docs.com/programs-and-services/gender-selection/select-the-gender-of-your-baby-using-pgd.php

[/quote]

Tuossa on siis alkioiden seulonta jossa sukupuolen voi valita jopa 100 %.n tarkkuudella, "sperm sorting" on kevyempi ja halvempi (inseminaatio), mutta todennäköisyys n. 85 %.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me puuhailtiin 5 päivää ennen ovista ja tyttö tuli. Ei kyllä mitenkään tarkoituksella tyttöä "yritetty", mutta muuta saumaa nyt ei vaan ollut ennen ovista enkä edes ajatellut raskautuvani noin monta päivää ennen ovista. Ei kai se haittaa kokeilla pari kuukautta tuolla tavalla ;)

Vierailija
14/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassajin tarjotaan ainakin tuota microsort-tekniikkaa.

http://www.microsort.com/?page_id=311

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:38"]

Euroopassajin tarjotaan ainakin tuota microsort-tekniikkaa.

http://www.microsort.com/?page_id=311

[/quote]

Jaahas, erään tuttavaperheen viides lapsi, joka yllättäen eri sukupuolta, sai alkunsa juuri Kyproksen lomalla...

Vierailija
16/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:30"]

http://www.fertility-docs.com/programs-and-services/gender-selection/select-the-gender-of-your-baby-using-pgd.php

[/quote]

Tuossa on siis alkioiden seulonta jossa sukupuolen voi valita jopa 100 %.n tarkkuudella, "sperm sorting" on kevyempi ja halvempi (inseminaatio), mutta todennäköisyys n. 85 %.

[/quote]

Tuo ensimmäinen on jotenkin puistattava vaihtoehto.

Vierailija
17/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen pitää olla tyttö? Entäs jos se tyttö tykkääkin pitää solmiota ja leikkii autoilla, mutta repii mekot ja inhoaa vaaleanpunaista?

Vierailija
18/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojat on "tehty" seksistä ovulaatio-päivänä ja tyttö seksistä 3vrk ennen ovulaatiota.

Pojan tekevät siittiöt uivat nopeammin perille munasolulle, tytöt eivät samassa vauhdissa ehdi, mutta pojan tekevät siittiöt myös kuolevat reilussa vuorokaudessa. Tuolloin tarjolle jää enemmän tytön muodostavia hitaampia, mutta kestävempiä siittiöitä.

Jos tyttöä yrittäessä 3vrk ennen ovulaatiota, et raskaudu, niin sitten lähentäkää seksiä kohti ovulaatiota, esim. 2vrk. Riippuu siitä, kauanko miehesi siittiöt elää, niin ettei kaikki ole mennyttä. Mutta mitä lähemmäs ovulaatiota yhdyntä menee, niin pojan mahdollisuuskin kasvaa.

Jos ovulaatiotaan ei tunnista tai sen ajankohta vaihtelee, niin sillon tietoa ei voi hyödyntää vaan 50-50 arvalla mennään!

Vierailija
19/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihetaan miehiä siihen asti et ollaan raskaana.Meillä jo 3 tyttöä ja olisi kiva saada edes 1 poika. Meillä tämä 4 on viimenen oli kumpi tahansa.

Vierailija
20/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä