Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksakoon jokainen itse lastenvaununsa.

Vierailija
02.09.2014 |

Kukaan ei ole Suomessa niin köyhä etteikö pystyisi vaikka työttömyysrahastaan säästämään vaunuihin. Esim. 15e/kk =135e 9 kuukaudessa. Sillä saa jo hyvät vaunut kirppikseltä. Miksi tässä maassa maksetaan kaikki mahdollinen joillekin väriin katsomatta?? Tukia tukien erään ja silti itketään miksei yhteiskunta maksa lisää.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näemme että köyhät ovat yhteiskunnan riesa. Heistä ne kulut tulee eikä rikkaista joita meidän on kiittäminen että jotkut saavat tuella hyvät vaunut. Jos rikkaat eivät siitä itke, niin pitäkööt köyhät turpansa kiinni.

Vierailija
62/64 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:39"]Tässä näemme että köyhät ovat yhteiskunnan riesa. Heistä ne kulut tulee eikä rikkaista joita meidän on kiittäminen että jotkut saavat tuella hyvät vaunut. Jos rikkaat eivät siitä itke, niin pitäkööt köyhät turpansa kiinni.
[/quote]

Asiallasi ei ollut pointtia, sillä rikkaathan juuri siitä valittavat, tässäkin keskustelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan ok saada sossusta rahaa vaunuihin, kyllä työttömyys voi kohdata perhettä vaikka odotusaikana. Mutta niihin myönnettävä summa pitäisi olla vakiosti sama joka kaupungissa, kaikille. Lisäksi se voisi olla maksusitoumus tietylle summalle paikkaan x joten sillä todella ostettaisiin ne vaunut.

Vierailija
64/64 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto