Jos raskaustesti näyttäisi nyt plussaa, mitkä olisi fiilikset?
Kommentit (127)
Pelästyisin, että mitähän helvet**ä!! Neitsyt raskaana ja olisi siinä seliteltävää :D
Olisin että miksiköhän oikein tein tämän, tiesin jo että olen raskaana ja ultrassakin käyty, joten lisävarmisteluja ei ehkä olisi tarvinnut.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:52"]
Olisin aika järkyttyny.. Olen mies.
[/quote]
voi olla kivessyöpä!
Saisin paskahalvauksen pelkästä kauhusta.
Olen 45v. ja lapset ovat jo teinejä ja vaikka heidän vauva/taapero/lapsi-aika oli ihanaa niin en enää sitä elämänvaihetta halua takaisin. Tekisin abortin heti asap.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:39"]
Upeeta muuten, mutta töissä koeaikaa jäljellä vielä pari kuukautta. Mut koeajan jälkeen heitän pillerit mäkeen ja odotan iloista yllätystä
[/quote]
Voit heittää jo nyt. Vaikka tärppäisikin heti, niin ei ne kahdessa kuukaudessa voi sun raskautta huomata.
VAPISE MAAILMA! TÄÄ ON TOINEN TULEMINEN!!!
Multa puuttuu toinen munajohdin ja toinen on täytetty essuren avulla umpeen. Lisäksi molemmat lapseni ovat tekemällä tehtyjä nuorempana, olis se vinkeetä jos nyt vanhoilla päivilläni tulisin kaikista mahdollisista varotoimistani huolimatta raskaaksi...
Aikamoinen yllätys. Synnytin kuukausi sitten enkä ole vielä harrastanut seksiä sen jälkeen.
Jeesuksen toinen tuleminen; olen neitsyt.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:52"]Olisin aika järkyttyny.. Olen mies.
[/quote] Sietäisikin olla, sillä posittivinen raskaustesti miehellä viittaa syöpään.
Järkyttyisin ja tekisin abortin.
Super ylläri olisi. Ukko sterilisoitu.
Joutuisi harkitsemaan pitääkö vai ei. Luultavasti ei.
Ihan hyvät fiilikset, olen viimesillään raskaana :)
Kyllä olisi melkoinen järkytys. Mulla on jo kaksi pientä lasta, nuorempi 6kk ja isompikaan ei vielä kahta vuotta. En tiedä jaksaisinko kolmatta pienellä ikäerolla.
Olisin onnellinen, toinen lapsi on työn alla.
Surulliset. Olisi pakko tehdä abortti. Pitäisin sitä huonona vitsinä kohtalolta. Miehelle tehty sterilisaatio koska minulla on kohtu paskana.
Varmaan että apua, kenen kanssa on pettänyt kondomi :-D
Olisin järkyttynyt. Päätyisin aborttiin.
Olisin yllättynyt koska seksin määrä on niin vähäistä (ja ehkäisy käytössä). Kiroaisin varmaan tovin ja joutuis toooodella tarkasti miettimään - esikoinen ei ole viittä kuukauttakaan eikä isä ole lähimaillakaan.
Olis varmaan aluksi pieni järkytys ja vakavat keskustelut miehen kanssa, sillä lapsia ei olla suunniteltu vielä ainakaan 2-4 vuoteen tehdä, mutta eiköhän tilanteeseen sopeutuisi ja varmaan loppujenlopulta olisin jopa iloinen :)