Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos raskaustesti näyttäisi nyt plussaa, mitkä olisi fiilikset?

Vierailija
02.09.2014 |

.

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan aluksi pieni järkytys ja vakavat keskustelut miehen kanssa, sillä lapsia ei olla suunniteltu vielä ainakaan 2-4 vuoteen tehdä, mutta eiköhän tilanteeseen sopeutuisi ja varmaan loppujenlopulta olisin jopa iloinen :)

Vierailija
62/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyisin, että mitähän helvet**ä!! Neitsyt raskaana ja olisi siinä seliteltävää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin että miksiköhän oikein tein tämän, tiesin jo että olen raskaana ja ultrassakin käyty, joten lisävarmisteluja ei ehkä olisi tarvinnut.

Vierailija
64/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:52"]

Olisin aika järkyttyny.. Olen mies.

[/quote]

voi olla kivessyöpä!

Vierailija
65/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin paskahalvauksen pelkästä kauhusta.

Olen 45v. ja lapset ovat jo teinejä ja vaikka heidän vauva/taapero/lapsi-aika oli ihanaa niin en enää sitä elämänvaihetta halua takaisin. Tekisin abortin heti asap.

Vierailija
66/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:39"]

Upeeta muuten, mutta töissä koeaikaa jäljellä vielä pari kuukautta. Mut koeajan jälkeen heitän pillerit mäkeen ja odotan iloista yllätystä

[/quote]

Voit heittää jo nyt. Vaikka tärppäisikin heti, niin ei ne kahdessa kuukaudessa voi sun raskautta huomata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAPISE MAAILMA! TÄÄ ON TOINEN TULEMINEN!!!

Multa puuttuu toinen munajohdin ja toinen on täytetty essuren avulla umpeen. Lisäksi molemmat lapseni ovat tekemällä tehtyjä nuorempana, olis se vinkeetä jos nyt vanhoilla päivilläni tulisin kaikista mahdollisista varotoimistani huolimatta raskaaksi... 

Vierailija
68/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen yllätys. Synnytin kuukausi sitten enkä ole vielä harrastanut seksiä sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen toinen tuleminen; olen neitsyt.

Vierailija
70/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:52"]Olisin aika järkyttyny.. Olen mies.
[/quote] Sietäisikin olla, sillä posittivinen raskaustesti miehellä viittaa syöpään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyisin ja tekisin abortin.

Vierailija
72/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super ylläri olisi. Ukko sterilisoitu.
Joutuisi harkitsemaan pitääkö vai ei. Luultavasti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät fiilikset, olen viimesillään raskaana :)

Vierailija
74/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi melkoinen järkytys. Mulla on jo kaksi pientä lasta, nuorempi 6kk ja isompikaan ei vielä kahta vuotta. En tiedä jaksaisinko kolmatta pienellä ikäerolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, toinen lapsi on työn alla.

Vierailija
76/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surulliset. Olisi pakko tehdä abortti. Pitäisin sitä huonona vitsinä kohtalolta. Miehelle tehty sterilisaatio koska minulla on kohtu paskana.

Vierailija
77/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan että apua, kenen kanssa on pettänyt kondomi :-D

Vierailija
78/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin järkyttynyt. Päätyisin aborttiin.

Vierailija
79/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yllättynyt koska seksin määrä on niin vähäistä (ja ehkäisy käytössä). Kiroaisin varmaan tovin ja joutuis toooodella tarkasti miettimään - esikoinen ei ole viittä kuukauttakaan eikä isä ole lähimaillakaan.

Vierailija
80/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi yhtään. T. 16+1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi