Jos raskaustesti näyttäisi nyt plussaa, mitkä olisi fiilikset?
Kommentit (127)
Ois kyllä neitseellinen sikiäminen, mut jos sitä ei nyt oteta huomioon. Reaktio olisi varmaan lähinnä: "voivittumääoonliiannuori, mitennepääsykokeetkin... No toisaalta, kyllä mä pärjään, musta tulee äiti!"
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:45"]
Toki näyttäisi plussaa, kun oon viidennellä kuulla. Iloinen olen tulevasta vauvasta.
[/quo
Testi ei näytä plussaa enää noilla viikoilla.
Kamalaa... Tein abortin muutama kuukausi sitten... :( -17v
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:12"]
No varmana näyttääkin plussaa kun tässä raskaana ollaan rv24....
[/quote]
Ei se enää tuossa vaiheessa näytä plussaa.
[/quote]
Näyttää :) terkuin terveydenhoitaja.
Sen verran pitkä kuiva kausi tässä avioliitossa takana, että ihmehän tuo olisi, mutta ihana sellainen!
Itkisin onnesta,yritystä reilu kaksi vuotta ollu..
Hirveetä, suunnitelmat uusiksi, haluan adoptoida enkä biologista lasta.