Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos raskaustesti näyttäisi nyt plussaa, mitkä olisi fiilikset?

Vierailija
02.09.2014 |

.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä, suunnitelmat uusiksi, haluan adoptoida enkä biologista lasta.

Vierailija
122/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä neitseellinen sikiäminen, mut jos sitä ei nyt oteta huomioon.  Reaktio olisi varmaan lähinnä: "voivittumääoonliiannuori, mitennepääsykokeetkin... No toisaalta, kyllä mä pärjään, musta tulee äiti!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:45"]

Toki näyttäisi plussaa, kun oon viidennellä kuulla. Iloinen olen tulevasta vauvasta.

[/quo

Testi ei näytä plussaa enää noilla viikoilla.

Vierailija
124/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa... Tein abortin muutama kuukausi sitten... :( -17v

Vierailija
125/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:12"]

No varmana näyttääkin plussaa kun tässä raskaana ollaan rv24....

[/quote]

Ei se enää tuossa vaiheessa näytä plussaa.
[/quote]

Näyttää :) terkuin terveydenhoitaja.

Vierailija
126/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pitkä kuiva kausi tässä avioliitossa takana, että ihmehän tuo olisi, mutta ihana sellainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin onnesta,yritystä reilu kaksi vuotta ollu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi