Jos raskaustesti näyttäisi nyt plussaa, mitkä olisi fiilikset?
Kommentit (127)
Vitutus, laitoin kierukan muutama kuukausi sitten
Jotain sen kaltaista, et "koskakohan tämäkin menee kesken", yhtäkään en oo onnistunut vielä loppuun asti saamaan.
Abortti. Mulla on nyt 4kk ikäne vauva
Katastrofi. Esikoinen 11kk, kuopus 2viikkoa.. ei enää kolmatta tähän syssyyn!! muttakun aborttiakaan en millään hennoisi tehdä.. Hui kuinka kamala ajatus.
Upeeta muuten, mutta töissä koeaikaa jäljellä vielä pari kuukautta. Mut koeajan jälkeen heitän pillerit mäkeen ja odotan iloista yllätystä
Hämmennystä, ihmetystä ja silkkaa kauhua!
Ikää 50 parin viikon päästä.
Oh fuck.
Käytössä monta lääkettä jotka aiheuttavat sikiövaurioita. Lisäksi vaikea 1-tyypin kaksisuuntainen mielialahäiriö nopeasti vaihtuvilla sairausjaksoilla. Elämäntilanne ei siis todellakaan hyvä lapsensaamiselle. Ainoa positiivinen asia olisi tässä se, että isä olisi ihana tasapainoinen kaikinpuolin mahtava, rakastava, terve, tasapainoinen ja huolehtivainen mies.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:36"]Jotain sen kaltaista, et "koskakohan tämäkin menee kesken", yhtäkään en oo onnistunut vielä loppuun asti saamaan.
[/quote]
Voi kulta, tunnistan tuon tunteen. Meillä meni 8 vuotta yrittämistä, luomuna vihdoin ihana poika.
Aika järkyttävää olisi, kun mies on 5 vuotta sitten käynyt vasektomiassa.
Toinen lapsi suunnitelmissa joten iloinen yllätys olisi, täytyisi vain muuttaa nopeammin isompaan asuntoon.
Olen viiskymppinen, joten hyvin epätodennäköistä. Mutta jos niin tapahtuisi, niin olisin hämmentyneen onnellinen. Minulla ei ole lapsia.
Olisin salaa onnellinen, vaikkakin hieman kauhuissani. Mies ei halua enempää lapsia, joten olisi hiukka keskusteltavaa...
Ei yllätys sinänsä, mutta järkytys silti. Olisi pakko pistää kesken... ja olla jatkossa huolellisempi pillerittömänä kondomien kanssa.
Soittaisin Iltalehteen, Seiskaan ja paaville. En ole harrastanut seksiä yli vuoteen.
Entiedä. Olen sinkku ja työtön. Haluaisin toimivan parisuhteen ja töitä ennen lapsia
Olisin aika järkyttyny.. Olen mies.
Olisin varmaan vähän että joo'o... Aika nopeesti olis tapahtunu koska kotiuduin viikko sitten Kättäriltä :D
Järkyttyisin. Vasta muutama kuukausi sitten tehnyt abortin.