Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos raskaustesti näyttäisi nyt plussaa, mitkä olisi fiilikset?

Vierailija
02.09.2014 |

.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyisin. Vasta muutama kuukausi sitten tehnyt abortin.

Vierailija
42/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on isä? 

Vierailija
44/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutus, laitoin kierukan muutama kuukausi sitten

Vierailija
45/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sen kaltaista, et "koskakohan tämäkin menee kesken", yhtäkään en oo onnistunut vielä loppuun asti saamaan.

Vierailija
46/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti. Mulla on nyt 4kk ikäne vauva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katastrofi. Esikoinen 11kk, kuopus 2viikkoa.. ei enää kolmatta tähän syssyyn!! muttakun aborttiakaan en millään hennoisi tehdä.. Hui kuinka kamala ajatus.

Vierailija
48/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta muuten, mutta töissä koeaikaa jäljellä vielä pari kuukautta. Mut koeajan jälkeen heitän pillerit mäkeen ja odotan iloista yllätystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennystä, ihmetystä ja silkkaa kauhua!

Ikää 50 parin viikon päästä.

Vierailija
50/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh fuck. 

Käytössä monta lääkettä jotka aiheuttavat sikiövaurioita. Lisäksi vaikea 1-tyypin kaksisuuntainen mielialahäiriö nopeasti vaihtuvilla sairausjaksoilla. Elämäntilanne ei siis todellakaan hyvä lapsensaamiselle. Ainoa positiivinen asia olisi tässä se, että isä olisi ihana tasapainoinen kaikinpuolin mahtava, rakastava, terve, tasapainoinen ja huolehtivainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:36"]Jotain sen kaltaista, et "koskakohan tämäkin menee kesken", yhtäkään en oo onnistunut vielä loppuun asti saamaan.
[/quote]

Voi kulta, tunnistan tuon tunteen. Meillä meni 8 vuotta yrittämistä, luomuna vihdoin ihana poika.

Vierailija
52/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttävää olisi, kun mies on 5 vuotta sitten käynyt vasektomiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi suunnitelmissa joten iloinen yllätys olisi, täytyisi vain muuttaa nopeammin isompaan asuntoon.

Vierailija
54/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiskymppinen, joten hyvin epätodennäköistä. Mutta jos niin tapahtuisi, niin olisin hämmentyneen onnellinen. Minulla ei ole lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin salaa onnellinen, vaikkakin hieman kauhuissani. Mies ei halua enempää lapsia, joten olisi hiukka keskusteltavaa...

Vierailija
56/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätys sinänsä, mutta järkytys silti. Olisi pakko pistää kesken... ja olla jatkossa huolellisempi pillerittömänä kondomien kanssa.

Vierailija
57/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin Iltalehteen, Seiskaan ja paaville. En ole harrastanut seksiä yli vuoteen.

Vierailija
58/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiedä. Olen sinkku ja työtön. Haluaisin toimivan parisuhteen ja töitä ennen lapsia

Vierailija
59/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aika järkyttyny.. Olen mies.

Vierailija
60/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan vähän että joo'o... Aika nopeesti olis tapahtunu koska kotiuduin viikko sitten Kättäriltä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän