Jos raskaustesti näyttäisi nyt plussaa, mitkä olisi fiilikset?
Kommentit (127)
Olisin kyllä hyvin yllättynyt. Miehelle tehty vasektomia kolme vuotta sitten.
Olisik ihan tyytyväinen, laskettu aika on kk päästä :D
Olisin itse asiassa varsin ihmeissäni, sillä ovulaationi oli vasta viime perjantaina ja tänään on dpo 6, joten todellakin olisi liian varhaista plussalle! Mutta olisin siis ikionnellinen, kolmas lapsi kun olisi toivottu ja tarkoituksella tehty :)
Itku, parku, paniikki ja epätoivo ensimmäisinä, mutta lopulta sieltä alta löytyisi varmaan into ja odotus. Lapsi ei todellakaan ole vielä suunnitelmissa, mutta elämä ja parisuhde siinä mallissa, että lapsen pystyisi ottamaan vastaan.
Jaa, että mitääh!
Kierukka on ja ikää joku vuosi vajaa 50. Olisi se järkytys. Ei voisi muuta kuin toivoa tervettä lasta.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:44"]olisin järkyttynyt. samalla miettisin miksi pirussa mä miehenä edes tein sen testin?
[/quote]
anteeksi. tulipa vahingossa alapeukku
Järkyttyisin. Yksihuoltajana ei hymyilyttäis tässä tilanteessa kun opintoja vielä yli kolme vuotta jäljellä.
Suoraan sanottuna se olisi ihan kamalaa. Just
jatkunut jollain normaalilla temmolla oma elämä ekan lapsen jälkeen joka siis 3.5v.
Ei voi olla totta, toisen kerran sterilisaation jälkeen?!?
No olis voinu vuoden vielä odottaa, mutta sopeuduttaan
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:21"]Ihanaa, vihdoinkin!!!
[/quote]
Samat fiilikset! :)
Mä odottaisin varmaan Saatanan lasta, kun oon koskemattomana tullut raskaaksi. Oishan se aika coolia.
Järkyttyisin ennemmin jos se ei näyttäisi.
Olisin että jippiii baby one more time!
Olisi ihmelapsi. Olen ottanut st:n kymmenen vuotta sitten. Olisin onnellinen ja tietäisin pärjääväni.
Nolot,olen 46 v. ;)
En hankkisi vauvaa enää.