Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos raskaustesti näyttäisi nyt plussaa, mitkä olisi fiilikset?

Vierailija
02.09.2014 |

.

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolot,olen 46 v. ;) 

 

En hankkisi vauvaa enää.

Vierailija
22/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä hyvin yllättynyt. Miehelle tehty vasektomia kolme vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisik ihan tyytyväinen, laskettu aika on kk päästä :D

Vierailija
24/127 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse asiassa varsin ihmeissäni, sillä ovulaationi oli vasta viime perjantaina ja tänään on dpo 6, joten todellakin olisi liian varhaista plussalle! Mutta olisin siis ikionnellinen, kolmas lapsi kun olisi toivottu ja tarkoituksella tehty :)

Vierailija
25/127 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku, parku, paniikki ja epätoivo ensimmäisinä, mutta lopulta sieltä alta löytyisi varmaan into ja odotus. Lapsi ei todellakaan ole vielä suunnitelmissa, mutta elämä ja parisuhde siinä mallissa, että lapsen pystyisi ottamaan vastaan.

Vierailija
26/127 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että mitääh!

Kierukka on ja ikää joku vuosi vajaa 50. Olisi se järkytys. Ei voisi muuta kuin toivoa tervettä lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/127 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:44"]olisin järkyttynyt. samalla miettisin miksi pirussa mä miehenä edes tein sen testin?
[/quote]
anteeksi. tulipa vahingossa alapeukku

Vierailija
28/127 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyisin. Yksihuoltajana ei hymyilyttäis tässä tilanteessa kun opintoja vielä yli kolme vuotta jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/127 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna se olisi ihan kamalaa. Just
jatkunut jollain normaalilla temmolla oma elämä ekan lapsen jälkeen joka siis 3.5v.

Vierailija
30/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

grande katastrofi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, toisen kerran sterilisaation jälkeen?!?

Vierailija
32/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis voinu vuoden vielä odottaa, mutta sopeuduttaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, vihdoinkin!!!

Vierailija
34/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jäätävät, ikää 54 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:21"]Ihanaa, vihdoinkin!!!
[/quote]

Samat fiilikset! :)

Vierailija
36/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottaisin varmaan Saatanan lasta, kun oon koskemattomana tullut raskaaksi. Oishan se aika coolia.

Vierailija
37/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyisin ennemmin jos se ei näyttäisi.

Vierailija
38/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin että jippiii baby one more time!

Vierailija
39/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihmelapsi. Olen ottanut st:n kymmenen vuotta sitten. Olisin onnellinen ja tietäisin pärjääväni.

Vierailija
40/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe vittu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi