Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos raskaustesti näyttäisi nyt plussaa, mitkä olisi fiilikset?

Vierailija
02.09.2014 |

.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin ihan innoissani, toinen lapsi olisi hyvin tervetullut:)

Vierailija
2/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti. Lapset isoja ja mä luon uraa. Tähän ei sovi enää äippälomat ja päiväkotirumbat. Itsekästä, tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelisin, että "hiton hormonikierukka ei oo mistään kotoisin, mutta oi, miten kaunis ja fiksu lapsi siitä tulee!" -- oon niin hullaantunut mun uuteen (mun mielestä) järjettömän komeaan mieheen. :D Sitten panikoisin, että mitähän mies sanoo kun jo nyt oon raskaana, kun suhde on vasta aivan alussa...

Vierailija
4/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin järkyttynyt. Opinnot ovat vielä täysin kesken, parisuhdetta ei ole enkä välttämättä edes persoonana sovi kovin hyvin äidiksi. Viimeksi panemaani miestä en myöskään voisi mitenkään kuvitella lasteni isäksi. Tekisin todennäköisesti abortin, vaikka se pahalta tuntuisikin.

Vierailija
5/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin parin vuoden tuloksettoman yrityksen jälkeen luulisin varmaan vialliseksi testiksi. En siis voisi uskoa todeksi.

Vierailija
6/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vähän ihmeissäni. En ole ollut lähelläkään miehiä kuukausiin ja kohtu on poistettu...

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei Ole Totta. Tästä ei selvitä! Helvetin kierukka, stana." Jotain tuon suuntaista.. Meillä on vuoden ikäiset kaksoset ja enempää lapsia emme tällä hetkellä toivo.

Vierailija
8/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti. Juuri kun päätin, että kaksi lasta riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voeeee mahoton paikka!" Ei ole suunnitelmissa, mutta eiköhän tilanteeseen sopeutuisi.

Vierailija
10/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:50"]

Ei yllätys sinänsä, mutta järkytys silti. Olisi pakko pistää kesken... ja olla jatkossa huolellisempi pillerittömänä kondomien kanssa.

[/quote]

Mistä nuo kaikki miinukset? :/ Olen 19v opiskelija, ei todellakaan sopisi lapsi tähän tilanteeseen. Plus poikaystävä vielä aika uusi ja viimeksi sählättiin kondomin kanssa oikein huolella, en yhtään ihmettelisi jos spermaa olisi päässyt lipsahtamaan. Pillerit hankinnassa, mutta en ole vielä ehtinyt aloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin jos näyttäisi muuta, raskausviikko 31 menossa.

Vierailija
12/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin onnellinen ja iloinen! Viimeinki saisimme pikkuisen. Minä 23v mies 26v -Yritystä takana reilu vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin lapsen, mutta pakko sanoa, että ensimmäinen asia varmaan mielessä olisi ensimmäiseksi, kuinka harvinaisen paska ajoitus on.

Vierailija
14/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikisisin pyhästä hengestä :D Mies löytyy kyllä mutta... Pari lastakin jo. Iltatähtihän se olis. Pikku vauvat on kyllä ihania mutta raskaana olo mun kohdalla ei. Eli nounounou :) En kyllä pystyisi raskautta keskeyttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnesta soikea ja samalla kauhuissani koska lapsen isä on vannoutunut vela ja vieläpä emme ole enää yhdessä.

Vierailija
16/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv.... olisi varmaan ensimmäinen reaktio. Ei vakituista parisuhdetta, opinnot kesken, liian nuori.

Vierailija
17/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin järkyttynyt. samalla miettisin miksi pirussa mä miehenä edes tein sen testin?

Vierailija
18/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se Schwarzeneggerkin paksuna :D

Vierailija
19/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekavat. Parin kk päästä pitäisi palata työ arkeen. Tällä hetkellä tuossa pinna sängyssä tuhisee n.11kk ikänen tytär. Poden vauvakuumetta mutten kuitenkaan vielä ole valmis uusii valvomis öihin ja sekavaa arkeen vaikka tykkäänkin olla kotona ja

Vierailija
20/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto! Kuopus on juuri muutaman kuukauden päästä kolme, tarkoitus olisi mennä töihin ja alkaa nauttia hieman paremmasta elintasosta. No, kai se yksi lapsi vielä menisi jos on pakko. Aborttia en ainakaan suostuisi tekemään, mutta en nyt kovin iloinenkaan olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän