Jos raskaustesti näyttäisi nyt plussaa, mitkä olisi fiilikset?
Kommentit (127)
Kohdun ulkopuolinen raskaus? Kääk! kohtu leikattu 15 vuotta sitten.
"Huhhuh! Menee elämä vähän uusiksi, mutta kyllä tästä selvitään. Ja toisaalta oikein kiva, eipähän tarvinnut yrittämällä alkaa yrittämään. Pärjäänköhän? Pärjään! Jännää!"
Samaan aikaan toisaalla, miehen tunnelmat: "Mitä?!? Ei voi olla totta. En pysty tähän. Me ei ikinä selvitä."
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:20"]
Ei voi olla totta, toisen kerran sterilisaation jälkeen?!?
[/quote]
Näin mäkin ajattelisin aluksi, mutta nyt häpeäkseni on tunnustettava että olisin varmaan salaa ihan iloinen... kävin juuri tänään katsomassa vastasyntynyttä sukulaisvauvaa ja kyllä tuli sellainen olo etten voi laskea vauvaa sylistäni. Huokaus... mulla taitaa olla parantumaton vauvakuume :)
IHANAA ! haluankin vauvan ja aion hankkia sen parin vuoden sisään. T: tyttö 14
Menisi kyllä vakavaksi pohdinnaksi. Miehelle tehty vasektomia ja itsellä ikää jo 45v. Kuopus täyttää maanantaina 4 vuotta, mutta mutta....
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:52"]
Soittaisin Iltalehteen, Seiskaan ja paaville. En ole harrastanut seksiä yli vuoteen.
[/quote]
Sama paitsi viiteen vuoteen.
minä sain positiivinen testi viime keskiviikkona. kuopus 8 kk. elämän tilanne raskas ja vaikea, mutta puoliso rukoilee etten tee aborttia.
eli mitä tunnen ? toivottavasti luonto hoitaa homman ja keskenmeno tulee.
Tulisi vähän haastavaan elämäntilanteeseen: tuore suhde miehen kanssa, molemmilla äärimmäisen kiirettä ja paljon vastuuta töissä, minun pitäisi ehtiä valmistua yliopistolta jossain vaiheessa. En aborttia kuitenkaan pidä vaihtoehtona, kun ikääkin lähemmäs 30 kuin 20 ja uskon, että kaikki menisi alkushokin jälkeen oikein hyvin ja niin olisi siinä tapauksessa tarkoitettu.
Olisin hyvin hämmästynyt ja ilmottaisin miesystävälleni että nyt on si muutettava samankaton alle :D ja kolmioon... Että ei enään jahkailuja kummaltakaan.
Suusta varmaan pääsis "voi hevonvittu saatana!" sit lähtisin keskusteleen miehen kanssa ja tivaisin onko puhkonut kortsuun reikiä..
Voi helvetti, en kenties olekkaan mies!
Olisin aika yllättynyt, mutta synnyttihän neitsyt Mariakin Jeesus lapsen, joten kaitpa se on mahdollista.
Itku ja epätoivo. Punnitsen eron mahdollisuutta, koska teen ja huolehdin jo kaikesta. Mieheni on kpää
Lähden jos olet komea ja alle 18!
tyttö14
No varmana näyttääkin plussaa kun tässä raskaana ollaan rv24....
Armoton vitutus ja heti soitto lääkäriin et tarvin abortin.
Oho melko nopeeta.. vauva vasta 4vk
Kävipä se nopeesti! Koskakohan alkaa olo huononemaan..
Olisin ihan superonnellinen ja miettisin uskonasiat uudestaan, koska kyseessä olisi neitseellinen sikiäminen. Ainakin uusneitseellinen.