Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos raskaustesti näyttäisi nyt plussaa, mitkä olisi fiilikset?

Vierailija
02.09.2014 |

.

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan superonnellinen ja miettisin uskonasiat uudestaan, koska kyseessä olisi neitseellinen sikiäminen. Ainakin uusneitseellinen.

Vierailija
82/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun ulkopuolinen raskaus? Kääk! kohtu leikattu 15 vuotta sitten.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huhhuh! Menee elämä vähän uusiksi, mutta kyllä tästä selvitään. Ja toisaalta oikein kiva, eipähän tarvinnut yrittämällä alkaa yrittämään. Pärjäänköhän? Pärjään! Jännää!"

Samaan aikaan toisaalla, miehen tunnelmat: "Mitä?!? Ei voi olla totta. En pysty tähän. Me ei ikinä selvitä."

Vierailija
84/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:20"]

Ei voi olla totta, toisen kerran sterilisaation jälkeen?!?

[/quote]

Näin mäkin ajattelisin aluksi, mutta nyt häpeäkseni on tunnustettava että olisin varmaan salaa ihan iloinen... kävin juuri tänään katsomassa vastasyntynyttä sukulaisvauvaa ja kyllä tuli sellainen olo etten voi laskea vauvaa sylistäni. Huokaus... mulla taitaa olla parantumaton vauvakuume :)

Vierailija
85/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA ! haluankin vauvan ja aion hankkia sen parin vuoden sisään. T: tyttö 14

Vierailija
86/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi kyllä vakavaksi pohdinnaksi. Miehelle tehty vasektomia ja itsellä ikää jo 45v. Kuopus täyttää maanantaina 4 vuotta, mutta mutta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:52"]

Soittaisin Iltalehteen, Seiskaan ja paaville. En ole harrastanut seksiä yli vuoteen.

[/quote]

Sama paitsi viiteen vuoteen.

Vierailija
88/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain positiivinen testi viime keskiviikkona. kuopus 8 kk. elämän tilanne raskas ja vaikea, mutta puoliso rukoilee etten tee aborttia.
eli mitä tunnen ? toivottavasti luonto hoitaa homman ja keskenmeno tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi vähän haastavaan elämäntilanteeseen: tuore suhde miehen kanssa, molemmilla äärimmäisen kiirettä ja paljon vastuuta töissä, minun pitäisi ehtiä valmistua yliopistolta jossain vaiheessa. En aborttia kuitenkaan pidä vaihtoehtona, kun ikääkin lähemmäs 30 kuin 20 ja uskon, että kaikki menisi alkushokin jälkeen oikein hyvin ja niin olisi siinä tapauksessa tarkoitettu.

Vierailija
90/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin hämmästynyt ja ilmottaisin miesystävälleni että nyt on si muutettava samankaton alle :D ja kolmioon... Että ei enään jahkailuja kummaltakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusta varmaan pääsis "voi hevonvittu saatana!" sit lähtisin keskusteleen miehen kanssa ja tivaisin onko puhkonut kortsuun reikiä..

Vierailija
92/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, nuorin onkin jo 9kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti, en kenties olekkaan mies!

Vierailija
94/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aika yllättynyt, mutta synnyttihän neitsyt Mariakin Jeesus lapsen, joten kaitpa se on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku ja epätoivo. Punnitsen eron mahdollisuutta, koska teen ja huolehdin jo kaikesta. Mieheni on kpää

Vierailija
96/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden jos olet komea ja alle 18!
tyttö14

Vierailija
97/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmana näyttääkin plussaa kun tässä raskaana ollaan rv24....

Vierailija
98/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armoton vitutus ja heti soitto lääkäriin et tarvin abortin.

Vierailija
99/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho melko nopeeta.. vauva vasta 4vk

Vierailija
100/127 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävipä se nopeesti! Koskakohan alkaa olo huononemaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän