Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut sinkut jaksatte. Mielestäni sinkkuna eläminen on uskomattoman raskasta

Vierailija
10.08.2021 |

Kaikki pitää tehdä itse. Ihan kaikki. Lisäksi kaikki on kalliimpaa yksin. Ja sitten kun tulee töistä tyhjään kämppään missä ei ole ketään vastassa tai sohvalla halailemassa niin surulliseksihan tässä väkisinkin tulee.

Miten muut sinkut jaksatte tätä elämäntyyliä vuodesta toiseen?

N28

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mukavaa :)

M28

Vierailija
2/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin. Parisuhteessa eläminen on raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele asiaa

Vierailija
4/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei siirrä sun tavaroitava vaan ne ovat täsmälleen siinä paikassa mihin jätit. Ärsyttää etsiä toisen siirtelemiä tavaroita, eikä myönnä siirtäneensä.

Vierailija
5/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Ihmisen kuuluukin olla yksin.

Vierailija
6/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikanaan 13 vuotta yksinhuoltajana eron jälkeen, nyt on lapset olleet jo pitkään omillaan ja saan olla yksin. Ihanaa. Mitään suhteita ei ole ollut sitten eron, enkä niitä kaipaakaan. Minulla on vihdoinkin lupa ajatella ihan vaan omaa etuani ja järjestää päiväni kuten haluan. Mitä elämässäsi on sellaista, ettet kykenisi yksin tekemään? Olisiko vaikka pyykkääminen tai tiskaaminen jotenkin siedettävämpää, jos joku olisi siinä vieressä höpöttämässä? Itselläni menisi hermot.

Vierailija
7/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on laumaeläin. Pienessä yksiössä yksin eläminen on sairasta ja se lopulta tuhoaa ihmisen mielenterveyden.

Vierailija
8/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tosi kivasti. Viimeinkin päässyt yli edellisestä suhteen tapaisesta ja nyt jotain uutta kiikarissa :) Piristää kummasti vaikkei siitä ehkä mitään kehkeydykään. Yksin eläminen noin muuten ei ole minulle ollut koskaan vaikeaa.

Vierailija
9/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ota sugardaddy!

Vierailija
10/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on se toinen osapuoli joka voi tehdä puolet arjen askareista. Sinkkuna teet kaiken itse halusit tai et

Sä et ole näköjään koskaan ollut parisuhteessa miehen kanssa...Töiden määrä parisuhteessa ei puolitu, se tuplaantuu!

Vierailija
11/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpö, lapseton sinkku, eipä parempaa voi olla. Baarista välillä joku mimmi että pääsee piparin päälle. Empä ihan äkkiä vaihtaisi pois. 

M55

Vierailija
12/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ota sugardaddy!

mäm oon sokeri täti haluutko tikku karamellejä

Vierailija
13/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on se toinen osapuoli joka voi tehdä puolet arjen askareista. Sinkkuna teet kaiken itse halusit tai et

Sä et ole näköjään koskaan ollut parisuhteessa miehen kanssa...Töiden määrä parisuhteessa ei puolitu, se tuplaantuu!

No aamen!

Vierailija
14/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuuden käytäntö oli mukavaa, ihanan paljon omaa aikaa, kukaan ei ollut kotona sotkemassa, sai tehdä mitä vain ilman että tarvitsi ilmoittaa kenellekään. Välillä toki harmitti elää ilman rakkautta, varsinkin kun pelkäsin, että olen vanhapiika elämäni loppuun saakka. Parhaat miehet ovat kaikissa ikäluokissa varattuina, joten kun katselin jäljelle jäänyttä tarjontaa, olin yhtäkkiä onnellinen siitä ettei tarvinnut olla sellaisten pallinaamojen kanssa.

Sittemmin löysin mieheni, ja vaikka elämämme on onnellista, ajattelen välillä, että jos häntä yksilönä ei olisi olemassa, olisin mielelläni taas sinkku. Seurustelussa on järkeä ainoastaan silloin kun on hulluna toiseen. 

Niin tämä! Tavan vuoksi ei kannata kenenkään kanssa olla, ainakaan mulle se ei ole sen arvoista. Ryhdyn parisuhteeseen vain jos toinen on kerrassaan niin mahtava tyyppi että tilaisuutta ei vaan voi ohittaa.

Vierailija
15/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elelen tällä hetkellä parin lapsen yh:na ja elämä on helpompaa ja halvempaa kuin parisuhteessa lasten isän kanssa eläessä, mies kun lopetti toisen lapsen synnyttyä työnteon, kotityöt sekä lapsenhoidon ja aloitti sivusuhteen sekä ryyppäämisen.

Mikä ap on se vaikeus? Et elätä ketään, etkä ole hoitovastuussa kenestäkään.

Vierailija
16/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on laumaeläin. Pienessä yksiössä yksin eläminen on sairasta ja se lopulta tuhoaa ihmisen mielenterveyden.

Eiväthän perinteinen parisuhde ja totaaliyksinäisyys ole ainoita vaihtoehtoja. Mulla on tosi läheiset välit vanhempiini ja siskoihini. He ovat minun laumani. Siskojeni lasten kanssa olen myös paljon tekemisissä, on ihanaa olla se "siisti täti", jonka kaupunkiasuntoon välillä pääsee yökylään. Käytän ipanoita elokuvissa ja eläintarhoissa, annan valvoa myöhään ja mässyttää pizzaa. Parasta!

Sen lisäksi minulla on pari hyvää ystävää, työkaverit, harrastusporukat ja silloin tällöin tulee tietysti tapailtua miehiä. Ei tunnu lainkaan yksinäiseltä. Omaa aktiivisuutta sinkkuus kyllä vaatii, sen myönnän. Kukaan ei tule hakemaan sieltä yksiöstä vaan sitä sosiaalista elämää pitää ihan itse kehittää. Mutta jos siihen on valmis niin sitten ei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
17/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on lammas mieleltään. Oletko lammas?

Vierailija
18/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kurjaa, jos kokee itsensä yksinäiseksi.

Osa ihmisistä nauttii sinkkuna olosta yleensä kolmesta syystä: a) on lähtenyt huonosta parisuhteesta; b) ei juurikaan kaipaa ihmiskontakteja, vaan viihtyy yksin; c) ei ole juuri koskaan yksin, vaan viettää aikaa lasten, ystävien, lapsuudenperheen, työkavereiden jne kanssa

Vierailija
19/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa parempia miehiä. Mun mies tuo sunnuntaisin aamupalan sänkyyn, imuroi, käy kaupassa, huoltaa auton, on jatkuvasti hellimässä ja suukottelemassa. Olisi kamalaa jos joutuisin nyt takaisin elämään yksinäistä sinkkuelämääni.

Mä kanssa mietin, että älkää suostuko passaamaan noita luusereita. Tuo käytöshän jatkuu koska te sallitte sen jatkuvan. Mulla myös mies, joka hoitaa pyykit ja tiskit, organisoi lomat, tekee aamupalat ja ruokaostokset ja rakastaa reuhata lasten kanssa.  :)

Vierailija
20/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ap vielä niin nuori. Mä olen kolme kertaa rikkonut herttaani naisten kanssa. Tatkoitan sellaisia vuosien suhteita. Yhden yön, viikonlopun tai edes tarpeeksi lyhyet jutut ei silleen satuta. Sinkkuna saa seksiäkin aina. Yksin mutta kuitenkin. Toisen nähden kun ei kehtaa hoidella itseään. 

Naisilla tosin seksiseuran saaminen on paljon helpompaa kuin miehillä. Ne pahuksen tunteet on se todellinen ongelma. Ne voi pahus vie repiä rikki. Jos saisi lääkkeen millä unohtaa niin olisin jo hakemassa sellaista.