Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut sinkut jaksatte. Mielestäni sinkkuna eläminen on uskomattoman raskasta

Vierailija
10.08.2021 |

Kaikki pitää tehdä itse. Ihan kaikki. Lisäksi kaikki on kalliimpaa yksin. Ja sitten kun tulee töistä tyhjään kämppään missä ei ole ketään vastassa tai sohvalla halailemassa niin surulliseksihan tässä väkisinkin tulee.

Miten muut sinkut jaksatte tätä elämäntyyliä vuodesta toiseen?

N28

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua kun noin kimpaannuit? En minä missään kohtaa sanonut olevani hyvä saalis, vaan että olen mieluummin yksin kuin jonkun luuserin kanssa. 

Näin sivusta, että tässäkin kommentissasi sinun vähättelevä asenne miehiä kohtaan paljastuu. "Parhaat varattu" ja "jonkun luuserin kanssa"..

Pikkuisen humaanimpi lähestymistapa kanssaihmisiä kohtaan voisi olla sinullakin paikallaan, mutta tuskinpa osaat edes sellaista ajatella.

Vierailija
62/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin pienestä pitäen ruotsissa ja siellä olin suurimman osan elämästäni sinkkuna kun en jaksannut kilpailla ja juosta neitien perässä. Ruotsissa ne komeimmat 3% miehistä vetää 80% naisista ja loput ovat incellejä. Itse olen ollut 17 vuotta aikuisesta elämästäni sinkku. Nykyään asun etelä europassa ja olen onnelisessa suhteessa.

En ikinä ole ollut suomalaisen naisen kanssa vaikka mieli on tehnyt mutta ei tullut vastaan. Aikoinaan harkitsin suomeen muuttoa mutta verotus ja yhteiskunnan vaatimukset eivät houkuttaneet.

M 40

Väität silmät kirkkaina että 97% ruotsalaisista miehistä ei saa seksiä koskaan? Mites esim. avioliitto- ja parisuhdetilastot siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin minä jaksan ihan helposti. 😃 . o O (😴🥶😬)

Vierailija
64/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin kiitos. Ei ole ongelmaa. Toki olisi helpompaa vaikka lemmikkien hoidon ja tavaroiden kantamisen suhteen jos olisi kunppani, ja toki muutenkin kiva (kjeh) JOS löytyisi hyvä ja sopiva kumppani, mutta tykkään yksinolosta muuten.

Vierailija
65/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuuden käytäntö oli mukavaa, ihanan paljon omaa aikaa, kukaan ei ollut kotona sotkemassa, sai tehdä mitä vain ilman että tarvitsi ilmoittaa kenellekään. Välillä toki harmitti elää ilman rakkautta, varsinkin kun pelkäsin, että olen vanhapiika elämäni loppuun saakka. Parhaat miehet ovat kaikissa ikäluokissa varattuina, joten kun katselin jäljelle jäänyttä tarjontaa, olin yhtäkkiä onnellinen siitä ettei tarvinnut olla sellaisten pallinaamojen kanssa.

Sittemmin löysin mieheni, ja vaikka elämämme on onnellista, ajattelen välillä, että jos häntä yksilönä ei olisi olemassa, olisin mielelläni taas sinkku. Seurustelussa on järkeä ainoastaan silloin kun on hulluna toiseen. 

Eikös niiden parhaiden miesten pitänyt olla varattuja?

Vierailija
66/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin. Ihmisen kuuluukin olla yksin.

Ihminen on laumaeläin. Pienessä yksiössä yksin eläminen on sairasta ja se lopulta tuhoaa ihmisen mielenterveyden.

Pöh, toinen ihminen on paras tuhoamaan ihmisen mielenterveyden.

Vierailija
67/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuuden yksi hyvistä puolista on, että naiset on parhaimmillaan sinkkuina. Hauskoja, ei nalkutusta, paljon seksiä, ei sitoutumista yms. En oikeasti ymmärrä miksi ikinä kukaan mies ryhtyy suhteeseen.

Tässä kohtaa miehet menevät harhaan, kuvittelevat että naiset on samanlaisia suhteessa...

Vierailija
68/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin. Parisuhteessa eläminen on raskasta.

Tuohan riippuu ihan parisuhteesta.

Kyllä minä ottaisin toimivan rakastavan parisuhteen koska tahansa. Toisaalta olen epävarma omasta kyvystäni luottaa ja kiintyä, ja sinkkuushan ei haasta tätä millään tavalla. Mutta merkityksettömyys piinaa toisinaan.

Vierailija
69/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on laumaeläin. Pienessä yksiössä yksin eläminen on sairasta ja se lopulta tuhoaa ihmisen mielenterveyden.

Pöh, toinen ihminen on paras tuhoamaan ihmisen mielenterveyden.

Mutta myös korjaamaan sen. Toisaalta terapia kannattaa kyllä käydä suosiolla erikseen, raskaus tulee juuri siitä että toinen pitäisi ns pelastaa. Kyllä se raaka työ täytyy tehdä itse, terapeutti tukijana ja auttajana. Rohkaisijana.

Vierailija
70/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin onnellinen kun viimeksi erosin. Koin ainakin kyseisen suhteen ahdistavaksi ja aina suhteessa ollessani on vain epävarma olo ja kadotan itseni. En tarvitse kovin paljon läheisyyttä, mutta parisuhteessa on "velvollisuus" olla läheinen jonkun kanssa. Ja parisuhteessa "pitää" olla säännöllistä seksiä ja jos harrastaa sitä kerta toisensa jälkeen niin ettei huvita, pilaa halunsa. Siitäkin tulee helposti vain tylsä rutiini vaikka aina haluaisikin.

Vierailija
71/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuuden yksi hyvistä puolista on, että naiset on parhaimmillaan sinkkuina. Hauskoja, ei nalkutusta, paljon seksiä, ei sitoutumista yms. En oikeasti ymmärrä miksi ikinä kukaan mies ryhtyy suhteeseen.

Koska haluaa perheen?

Koska haluaa sitoutua johonkin erityiseen naiseen?

Eikä elämä ole pelkästään hauskaa, ei ainakaan jos haluaa saavuttaa jotain arvokasta.

Vierailija
72/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on se toinen osapuoli joka voi tehdä puolet arjen askareista. Sinkkuna teet kaiken itse halusit tai et

Sä et ole näköjään koskaan ollut parisuhteessa miehen kanssa...Töiden määrä parisuhteessa ei puolitu, se tuplaantuu!

Vain palstan miesvihaajien mukaan

Vierailija
73/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluaa perheen?

Koska haluaa sitoutua johonkin erityiseen naiseen?

Eikä elämä ole pelkästään hauskaa, ei ainakaan jos haluaa saavuttaa jotain arvokasta.

Tämä on sinkkujen ketju, mene pois ilonpilaaja.

Vierailija
74/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos edes harkitsen suhdetta, niin katson kavereiden suhteita ja PUF, niin lähtee harhakuvitelmat. Sinkku ikuisesti.

Vierailija
75/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua kun noin kimpaannuit? En minä missään kohtaa sanonut olevani hyvä saalis, vaan että olen mieluummin yksin kuin jonkun luuserin kanssa. 

Näin sivusta, että tässäkin kommentissasi sinun vähättelevä asenne miehiä kohtaan paljastuu. "Parhaat varattu" ja "jonkun luuserin kanssa"..

Pikkuisen humaanimpi lähestymistapa kanssaihmisiä kohtaan voisi olla sinullakin paikallaan, mutta tuskinpa osaat edes sellaista ajatella.

Olisiko moniongelmainen sitten parempi?

Sitä voi olla vaikka miten humaani mutta onneksi yhdenkään naisen ei tarvitse sopeutua johonkin karseaan huojuvaan taloon vain koska ympäristön paine ja naisen osa.

Vierailija
76/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Juuri eronnut ja muuttanut erilleen, oikein ihmettelen miten ihanan siistinä koti pysyy.

Exän rahasotkuja sai myös koko ajan olla hoitamassa ja stressaamassa, nyt ei ole enää minun murheeni.

Sain vielä juuri parempipalkkaisemman työn entisen tilalle, rahaa tulee jäämään paljon enemmän käytettäväksi.

Vierailija
77/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki halvempaa kun ei tarvitse elättää toista

Vierailija
78/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huomattu tämän pandemian aikana. Itse en ole. Ei ole ikinä ollut tarvetta pyöriä ihmisjoukoissa. Muutama hyvä ja syvä ystävyyssuhde riittää lähisukulaisten lisäksi. Emme ole kaikki samanlaisia, onneksi.

Vierailija
79/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksipiippuinen juttu. Jos on yksinäinen, niin sehän on yksi pahimmista tunteista ihmisolennolle. Mutta yksinäinen voi olla myös huonossa suhteessa, jolloin siihen verrattuna sinkkuus voi olla todella kivaa, etenkin jos on ystäviä, sukulaisia jne.

Minulle mieheni kanssa jaettu ilo on todellakin kaksinkertainen ilo, ja hän tuo elämääni pelkkää hyvää. Jos hän kuolisi vaikka kolarissa, niin toivoisin että minäkin menisin siinä samalla. Toki jos ei oltaisi siinä samassa autossa, niin sitten yrittäisin jatkaa elämääni ja hankkia siihen muuta sisältöä. Mutta hyvä suhde tuo mielestäni elämään aivan uusia tasoja.

Vierailija
80/148 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ite ainakin rakasta sitä, kun ei oo naista riesana. :] M26