Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli viimenen riita ja heitin eukon pihalle

Vierailija
23.08.2014 |

Tähän loppuin 12 vuoden parisuhde. Ei vaan jaksa enää jatkuvaa nälvimistä, tyytymättömyyttä ja valitusta. Työnsin eukon ovesta ulos ja heitin perään käsilaukun, kännykän ja satasen verran rahaa. Ihan sama, minne menee, takaisin ei ole tulemista. Ja ennenkuin joku näsäviisas alkaa laukomaan omaisuudesta, niin miellä on Luojan kiitos avioehto. Maanantaina avioero vireille. 

Kommentit (370)

Vierailija
21/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:18"]

Jos eukkosi on yhtään järkevä niin vietti yön bailatessa ja aamulla tulee kotiin ja soittaa poliisit jos aiot heittää hänet ulos. Omasta kodita ei ole pakko noin vain lähteä kahta kättä heiluttaen vaikka se olisi vain toisen nimissä.

Sitten eukko marssii oikeusaputoimistoon ja hakee muutosta avioehtoon koska se on hänelle epäedullinen ja tirauttaa parit kyyneleet oikeudessa. 

Sitten ap toivoo että olisi hoitanut eron kypsemmin.

[/quote]

Ihan oikeasti, jos mies heittäisi minut ulos, en todellakaan menisi takaisin!! Joku ylpeys pitää ihmisellä olla. Kuvastaa hyvin tämän palstan naisia, vain raha mielessä. Onko mies siis vain pankki??

[/quote]

Mikä raha?! Siellä asuu sen lapset dorka! Itse en olis päivääkään erossa mun lapsistani

[/quote]

nalkuttava ja alistava äippä ei todellakaan rakasta lapsiaan. lompakko mielessä?

[/quote]

Vaikka ei ois koko lapsia olemassakaan, niin kuinka moni olis valmis tosta noin vaan hylkäämään kotinsa? Veikkaisin ettei moni. Ja samalla veikkaa että pääsyy ei ole raha, jos ei omasta kodista halua tuolla tavalla lähteä.

Vierailija
22/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton tapaus tämä ap! Eivätkö aikuiset ihmiset osaa keskustella asioista? Jos vaimon jatkuva nalkutus ärsyttää, sen voi kertoa hänelle. Jos ei auta, voi ihan asiallisesti ilmoittaa, että on onneton tässä avioliitossa ja haluaa erota. Sitten yritetään yhdessä järjestää asiat kaikille parhain päin. Ei toista ihmistä voi heittää ulos tämän omasta kodista. Aivan törkeää käytöstä! Riiteleminenkin on välillä ihan normaalia. Hyvässä parisuhteessa "uskaltaa" myös riidellä ja ottaa esille vaikeita asioita. Tietysti henkilökohtaisuuksiin meneminen ja toisen liiallinen loukkaaminen on väärin, mutta ei sekään mielestäni vielä syy heittää ulos vaimoasi ja lastesi äitiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:29"]

Vaikka olis millainen avioehto niin ulos sitä ei saa heittää. Sille vaimolle pitää hakea virallinen häätö. Ilman häätöä se saa asua kotonaan ihan rauhassa. Jos eukko haluaa niin sä joudut maksamaan sille melkoiset korvaukset.

Vaikka provohan sä olet :)

[/quote]

korvauksia mistä? oletko sinäkin ap:n vaimon kaltainen loiseläjä?

[/quote]

Korvauksia siitä että hänet on heitetty kotoaan ulos. Meillä täällä Suomessa on sellainen laki joka sanoo, että jokaiselle on annettava mahdollisuus etsiä itselleen asunto ja hoitaa muuttonsa sinne kohtuullisessa ajassa. Ketään, koskee muuten myös sinua, ei saa heittää noin vaan ulos, ei miestä eikä naista. Ihan jokaisella on tämä suoja. Sivistysvaltion perusoikeus.

Ja ei, mä en ole loiseläjä, omistan itse oman kotini. Eikä mulle tulis mieleenkään heittää miestäni sieltä ulos noin vaan, ei vaikka se välillä nalkuttaa ja ärsyttää mua :) Sivistynyt ihminen ei vaan tee noin.

[/quote]

Vitut on mitään lakia. Olisit laittanut Finlexiin linkin, jos sellainen olisi olemassa.

[/quote]

Ole hyvä.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1929/19290234

[/quote]

vastauksesi arvo on nolla.

kerro mistä ämmä saa korvauksia muka?

[/quote]

Siitä että hänet on laittomasti häädetty kodistaan. Tuossa on muuten aika helvetin hyvä ase huoltajuusoikeudenkäyntiin. Mies joka heittää laittomasti vaimon pihalle ei ajattele lasten etua eikä ole siten paras mahdollinen huoltaja lapsille. Sossut lähtee takuuvarmasti äidin kelkkaan kun tämä vähän itkeä tirauttaa. Jos mies heti eron tullessa alkaa erottaa lapsia äidistään niin tuskin antaa niitä äidille myöhemminkään ilman riitoja. Joten äiti saa huoltajuuden, jopa yksinhuoltajuuden, melko varmasti. Ja tämän on mies ihan itse aiheuttanut. Olisko sittenkin kannattanut miettiä ensin?

[/quote]

miesvihassasi et osaa edes lukea?

pojat haluavat jäädä isälleen. 14 ja 16v. siinä ei krokotiilin kyyneleet auta "äipältä"

[/quote]

Alaikäiset eivät itse päätä, missä he asuvat. Toki heidän mielipidettään kysytään, mutta ap on heikoilla mielivaltaisen ja mielipuolisen käyttäytymisen takia. Ja meillä ei ole kuin ap:n sana siitä, että lapset haluaisivat olla isällään. Totuus voi olla ap:n episodin jälkeen aivan toisenlainen.

Vierailija
24/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:54"]

Kuten on täällä tätä ennenkin vatvottu moneen kertaan, et voi heittää ihmistä omasta kodistaa pihalle tuolla tavalla, vaikka hänellä ei olisikaan omistusta asuntoon, hänellä on oikeus asua siinä. On äärimmäiset tilanteet kun noin voi tehdä, siinä pitää olla jo todella pahaa perheväkivaltaa takana, eikä mitään henkistä.

Vaikka vaimo voi olla vittumainen ämmä, niin et sinäkään tunnu kovin hääviltä ihmiseltä. Kyllä normaali ihminen osaa vähän paremmin hoitaa parisuhdettaan, ja jos erota kerran haluaa, senkin voi tehdä sivistyneesti, varsinkin kun on yhteisiä lapsia joihin tämä kaikki vaikuttaa lopunikää. Vaikka toki sinä olet täysin viaton omasta mielestäsi, kaikkesi olet tehnyt jne. Oletko koskaan miettinyt, että olisiko sinullakin aihetta katsoa vähän peiliin?

[/quote]

yhyy. kyllä sen ämmän saa pihalle heittää, varsinkin jos talo on miehen.

[/quote] eikä muuten saa! on naisenkin talo ja kirjoilla siinä talossa (oletan). voi syyttää ap.ta heitteilejätöstä.

[/quote]

Talo ei ole vaimon vaan minun. Kirjoilla toki on talossa, mutta hän on se, joka tästä lähtee vaatteet ja meikit mukanaan. Kaikki rahanarvoinen omaisuus on yksin minun nimissäni ja meillä on avioehto. 

[/quote][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:54"]

Kuten on täällä tätä ennenkin vatvottu moneen kertaan, et voi heittää ihmistä omasta kodistaa pihalle tuolla tavalla, vaikka hänellä ei olisikaan omistusta asuntoon, hänellä on oikeus asua siinä. On äärimmäiset tilanteet kun noin voi tehdä, siinä pitää olla jo todella pahaa perheväkivaltaa takana, eikä mitään henkistä.

Vaikka vaimo voi olla vittumainen ämmä, niin et sinäkään tunnu kovin hääviltä ihmiseltä. Kyllä normaali ihminen osaa vähän paremmin hoitaa parisuhdettaan, ja jos erota kerran haluaa, senkin voi tehdä sivistyneesti, varsinkin kun on yhteisiä lapsia joihin tämä kaikki vaikuttaa lopunikää. Vaikka toki sinä olet täysin viaton omasta mielestäsi, kaikkesi olet tehnyt jne. Oletko koskaan miettinyt, että olisiko sinullakin aihetta katsoa vähän peiliin?

[/quote]

yhyy. kyllä sen ämmän saa pihalle heittää, varsinkin jos talo on miehen.

[/quote] eikä muuten saa! on naisenkin talo ja kirjoilla siinä talossa (oletan). voi syyttää ap.ta heitteilejätöstä.

[/quote]

Talo ei ole vaimon vaan minun. Kirjoilla toki on talossa, mutta hän on se, joka tästä lähtee vaatteet ja meikit mukanaan. Kaikki rahanarvoinen omaisuus on yksin minun nimissäni ja meillä on avioehto. 

[/quote]

Kauhean tyhmä vaimo sinulla, kun on tuollaiseen edes alun alkaen suostunut. Onko ollut jotenkin epätoivoinen ja kuvitellut ettei muuten kelpaa? Ja olisi edes hankkinut omaisuutta suhteen aikana. Vai onko maksanut juoksevat menot ja sinä kerännyt sen kiinteän omaisuuden. Siis todella tyhmä ollut.

Vierailija
25/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:43"]

Kyllä ap hoiti asian tyylikkäästi ja aikuisen miehen tavoin. Ja 111 kannattajaa.

Pistää miettimään miksi kukaan suomalainen nainen haluaisi olla tekemissä näiden keskenkasvuisten, itsekkäiden ja tunnekylmien idioottien kanssa, ikinä tai missään asiassa. 

Oi aikoja, oi tapoja.

[/quote]

sinä et miesvihaajana osaa lukea?

nainen oli ollut hirviö.

ei siinä mitään, jatka elämääsi miesvihaajana.

Vierailija
26/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:54"]

Uskomaton tapaus tämä ap! Eivätkö aikuiset ihmiset osaa keskustella asioista? Jos vaimon jatkuva nalkutus ärsyttää, sen voi kertoa hänelle. Jos ei auta, voi ihan asiallisesti ilmoittaa, että on onneton tässä avioliitossa ja haluaa erota. Sitten yritetään yhdessä järjestää asiat kaikille parhain päin. Ei toista ihmistä voi heittää ulos tämän omasta kodista. Aivan törkeää käytöstä! Riiteleminenkin on välillä ihan normaalia. Hyvässä parisuhteessa "uskaltaa" myös riidellä ja ottaa esille vaikeita asioita. Tietysti henkilökohtaisuuksiin meneminen ja toisen liiallinen loukkaaminen on väärin, mutta ei sekään mielestäni vielä syy heittää ulos vaimoasi ja lastesi äitiä.

[/quote]

mikä olisi riittävä syy mielestäsi? kerro toki.

Vierailija
27/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi miestä, joka on kohdellut exää tällä tavoin. 

Vierailija
28/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:43"]

Kyllä ap hoiti asian tyylikkäästi ja aikuisen miehen tavoin. Ja 111 kannattajaa.

Pistää miettimään miksi kukaan suomalainen nainen haluaisi olla tekemissä näiden keskenkasvuisten, itsekkäiden ja tunnekylmien idioottien kanssa, ikinä tai missään asiassa. 

Oi aikoja, oi tapoja.

[/quote]

sinä et miesvihaajana osaa lukea?

nainen oli ollut hirviö.

ei siinä mitään, jatka elämääsi miesvihaajana.

[/quote]

Tosi hyvin osaat niellä.

Vierailija
29/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 08:26"]Hyvä ap.

Muutaman kerran ollut lähellä etten ole taluttanut avokkia pihalle, mutta meillä pieni lapsi mitä en saisi pitää?

Meillä kaikki mun nimissä autot, asunto, velat ja kaikki asuin ja auto kulut joudun maksamaan.

[/quote]

Totta kai maksat, jos ne sinun nimissäsi on ja avoliitossa olette. Sinullehan ne jääkin. Olisitte ostaneet puoliksi.

Vierailija
30/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:06"]Joo, eipä ole ap tullut kertomaan, miksi oli vaimonsa kanssa 18 vuotta yhdessä, ja jostain syystä pari vuotta sitten vaimo muuttui kauheaksi, vaikka itse on täysin viaton. Ehkä se oli sitä aikaa kun ap hommasi rakastajattaren jolle piti tietysti antaa aikaa ja rahaa, kun rakastajatar ei tietenkään ole töissä, kun on vielä opiskelija...

[/quote]

Nyt vähennät niiden sienten syöntiä.

Vierailija
31/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kerryttänyt palkallaan omaisuuttaan, kun taas vaimo maksanut ruoat, lasten vaatteet ja harrastukset, yhtiövastikkeen, sähkölaskun, juoksevat menot?

Vierailija
32/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkiaan kamala ketju.

Vaimollasi on asumisoikeus asuntoosi, jos heität vaimosi ulos niin loukkaat tätä oikeutta.

Ei se juttu niin mene että otat lapset ja asunnon. 

Nähtävästi elämänkoulu opettaa, mutta kiitän Luojaani etten ole vaimosi. Ja teen kaikkeni etten tulisi vaimoksesi kun siitä sinkkuunnut ja jos tavataan muissa ympyröissä joskus. 

Tämä ketju on täysin täysin tunteeton ja osoittaa suurta rakkaudettomuutta.

Vierailija
33/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan vain : minä, minä, minä, minun talo, minun, minun, Voin kuvitella minkälaista on ollu asua sun kanssa noinkin kauan . Toivon , että vaimosi löytää kunnon miehen itselle ja teidän pojatkin tajuaa minkälainen rätti olet. Raha tulee ja menee, perhettä et enään saa takas

Vierailija
34/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia, varsinkin poikia pitäis opettaa kunnioittamaan naisia, mitä itse teit? Näytit miten pitää kohdella perheen äitiä? Jos olisin ne pojat niin oisin heittänyt sut ulos

Vierailija
35/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:18"]

Kertakaikkiaan kamala ketju.

Vaimollasi on asumisoikeus asuntoosi, jos heität vaimosi ulos niin loukkaat tätä oikeutta.

Ei se juttu niin mene että otat lapset ja asunnon. 

Nähtävästi elämänkoulu opettaa, mutta kiitän Luojaani etten ole vaimosi. Ja teen kaikkeni etten tulisi vaimoksesi kun siitä sinkkuunnut ja jos tavataan muissa ympyröissä joskus. 

Tämä ketju on täysin täysin tunteeton ja osoittaa suurta rakkaudettomuutta.

[/quote]

eiköhän se nalkuttava alistaja akka ollut se rakkaudeton tässä tarinassa?

toki teidän av-mammojen miesvihaa palvelee se että syyllistätte miestä.

Vierailija
36/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:29"]

Vaikka olis millainen avioehto niin ulos sitä ei saa heittää. Sille vaimolle pitää hakea virallinen häätö. Ilman häätöä se saa asua kotonaan ihan rauhassa. Jos eukko haluaa niin sä joudut maksamaan sille melkoiset korvaukset.

Vaikka provohan sä olet :)

[/quote]

korvauksia mistä? oletko sinäkin ap:n vaimon kaltainen loiseläjä?

[/quote]

Korvauksia siitä että hänet on heitetty kotoaan ulos. Meillä täällä Suomessa on sellainen laki joka sanoo, että jokaiselle on annettava mahdollisuus etsiä itselleen asunto ja hoitaa muuttonsa sinne kohtuullisessa ajassa. Ketään, koskee muuten myös sinua, ei saa heittää noin vaan ulos, ei miestä eikä naista. Ihan jokaisella on tämä suoja. Sivistysvaltion perusoikeus.

Ja ei, mä en ole loiseläjä, omistan itse oman kotini. Eikä mulle tulis mieleenkään heittää miestäni sieltä ulos noin vaan, ei vaikka se välillä nalkuttaa ja ärsyttää mua :) Sivistynyt ihminen ei vaan tee noin.

[/quote]

minkäköhän takia Suomessa on sitten tuhansia asunnottomia?? Kyllä nyt on liikaa katsottu jenkkisarjoja:).

Vierailija
37/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eukko pyrkinyt takaisin?

Vierailija
38/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:19"]

Koko ajan vain : minä, minä, minä, minun talo, minun, minun, Voin kuvitella minkälaista on ollu asua sun kanssa noinkin kauan . Toivon , että vaimosi löytää kunnon miehen itselle ja teidän pojatkin tajuaa minkälainen rätti olet. Raha tulee ja menee, perhettä et enään saa takas

[/quote]

raha tässä ketjussa on naisten suurin huoli, jos olet lukenut yhtään kommenttia?

ja ei sen miehen perhe mihinkään katoa, ainoastaan yksi alistava miesvihaaja poistuu pilaamasta elämää.

Vierailija
39/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:18"]

Onko ap kerryttänyt palkallaan omaisuuttaan, kun taas vaimo maksanut ruoat, lasten vaatteet ja harrastukset, yhtiövastikkeen, sähkölaskun, juoksevat menot?

[/quote]

sinullakin siis ainoastaan lompakko huolena?

jos aloittaja olisi nainen, häntä kehoitettaisiin riistämään omaisuus ja pyrkimään mahdollisimman suuret elarit.

eikö?

tasa-arvoa?

ei.

Vierailija
40/370 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:54"]Kuten on täällä tätä ennenkin vatvottu moneen kertaan, et voi heittää ihmistä omasta kodistaa pihalle tuolla tavalla, vaikka hänellä ei olisikaan omistusta asuntoon, hänellä on oikeus asua siinä. On äärimmäiset tilanteet kun noin voi tehdä, siinä pitää olla jo todella pahaa perheväkivaltaa takana, eikä mitään henkistä.

[/quote]

Joskus toi ap:n keino on ainoa vaihtoehto. Itsellä ei lopulta muu auttanut kun mies riivasi joka päivä, että yks aamu vaan vaihdoin numeron enkä enää päästänyt sitä sisään kotiini(ei asuttu yhdessä, mutta meillä on lapsi). Siinä ei puhuminen enää auttanut, kun mies ei osannut käydä muuta keskustelua kuin yksinpuhelua, jossa haukkuu mua ja en saa sanoa vastaan mihinkään. Sellaisen ihmisen kanssa ei auta muu kuin sulkea se kerralla ulos elämästään.

[/quote]

Mutta edelleen, se toisen kodista ulos heittäminen on laitonta. Sun tapaus oli eri, koska mies ei asunut sun kanssasi. Sellaista ihmistä joka ei asu asunnossa ei tarvi päästää sisälle, sen jopa poliisit hakee jos se sinne sun asuntoosi tunkee. Mutta jos asut ja olet kirjoilla asunnossa, niin sieltä ei ketään voi noin vaan heittää pihalle. Silloin ne poliisit tulee paikalle ja selittää asunnon omistajalle miten tämän pitää toimia saadakseen vaimon/miehen ulos. Siihen on omat keinonsa ja ne menee viranomaisten kautta. Tämä on meidän ihan kaikkien suojaksi tehty laki. Sinuakaan ei avo/aviopuoliso voi vaan yksi kaunis päivä pistää pihalle jos löytää nuoremman ja kauniimman tilalle. Tämä ei myöskään ole mikään ikävien ja ahneiden ämmien suoja, vaan ihan myös miesten suoja. Heitäkään ei vaimo voi uuden toyboyn takia heittää kadulle.