Saako taksijonosta valita valkoihoisen kuskin vaikka se ei olisi ensimmäisenä jonossa?
Kommentit (38)
Saa ja on ennenkin saanut valita mieleisensä auton tolpalta. T. entinen taksinkuljettaja
Vierailija kirjoitti:
Saa ja on ennenkin saanut valita mieleisensä auton tolpalta. T. entinen taksinkuljettaja
Ei ole joka paikassa saanut, ehkä siellä perähikiällä.
Tolpalta saa ottaa minkä kuskin haluaa.
Jos vaan löydät valkoihoisen taksikuskin. Ainakaan Helsingissä ei taida olla yhtään jäljellä.
Tietenkin. Vain vasemmisto ja partaterot väittää että sun pitää mennä raiskaustaksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valinnut Helsingin rautatieasemalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne sinua väkisellä eka autoon vie. Itse sanon tuollaisissa tilanteissa, että odotan sitten kunnes haluamani kuski vuorossa. Koskaan ei ole tarvinnut odottaa, kun huomaavat etten tule kyytiin.
Saa mutta leukapartainen mies ilman viiksiä on muslimi joita pitää välttää kategorisesti myös vaikka hän olisi valkoinen.
Päivisin uskaltaisin ehkä musliminkin kyytiin. Naisena öisin? En.
-sama
Eikös se mene niinpäin että ne kuskit tappelee ja sinä menet voittajan kyytiin tai itket ja menet. Et sinä sitä taksia ja kuskia saa valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa saanut stadissakin tänä nykyaikana valita.
Kukaan teini ei lähde musulin kyytiin enää, se on varma.
Mulle sanoi taksikuski juuri äsken, että nykyään asiakas saa valita, kenen kyytiin lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Päivisin uskaltaisin ehkä musliminkin kyytiin. Naisena öisin? En.
-sama
Ei helvetissä. Kaikki kaavuttomat naiset on vapaata raiskausriistaa heille. Eivätkä osaa ajaa sinut kuin omaan kotiinsa.
Olen myös tehnyt niin Tampereen rautatieasemalla ja mustat silmät tuijottaa paheksuvasti sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valinnut Helsingin rautatieasemalta!
No siellähän ne ulkkarikuskit tappelee. Menin kerran Elielin aukion läpi ja kamala huuto ja töniminen oli käynnissä.
Saa. Kannattaa kuitenkin tehdä sekin hienostuneesti eikä tiirailla läheltä joka autoa ennekuin kelpuutat jonkun. Alkaa suunsoitto ja rasistiksi haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös tehnyt niin Tampereen rautatieasemalla ja mustat silmät tuijottaa paheksuvasti sen jälkeen.
Upeaa! Näkevät mitä perseilystä seuraa. Pieni tili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen estää mihin taksiin asiakas istuu? Tuleeko taksitolpan ekasta autosta kuski retuuttamaan asiakkaan ulos taksista ja raahaa omaan taksiinsa?
Saa. Kannattaa kuitenkin kiinnittää huomio taksifirmaan, ei ihonväriin.
Olis se nyt tyhmää jos maksava asiakas ei saisi valita minkä taksin ottaa.
Ei kukaan voi pakottaa ottamaan mitä ei halua.
Ei sulla incelli ole varaa taksiin.