Mun uusperhe elämä oli tässä.
Tulin kotiin. Minun ja mieheni kolmevuotias tytär, joka oli jätetty 16 vuotiaan isovelipuolen hoitoon, oli yksin kylvyssä huutaen kuin pistetty sika. Poika oli luurit päässä alakerrassa pelaamassa. Lähti siis pois jättäen tytön sinne, koska piti mennä "tarkistamaan peli." Mies otti pojan puolen , niinkuin aina, sanoen että raivoni siitä että lapseni olisi saattanut hukkua, oli liioteltua.
Otan eron. Tää oli tässä.
Kommentit (186)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:35"]
Ja mikä perustelu kylmälle kylvylle oli keskellä päivää? Nyt kannattaisi se asia selvittää jos pieni osaisi kertoa ja rauhallisesti kuunnella mitä poika sanoo. Kuulostaa nimittäin aivan oudolta.
[/quote]
Valitettavasti en koskaan päässyt edes kysymään perustelua kylvylle. Meidän riita meni tiivistettynä niin, että kysyin miksi hänen siskonsa huutaa kylvyssä, hän olisi voinut hukkua ja vastaukset oli tätä luokkaa: "She´s not my sister, she is only half (correcting mua kun kysyin että olisi voinut hukuttaa siskonsa), oh come on, she looks well fine to me, well she didn´t (drown) did she, so let´s all get real and move on with our lives, chill, will you, dad, she´s yelling at me" etc. oli ainoat mitä sain irti, ennenkuin mieheni tuli paikalle ja poika alkoi itkemään koska huusin ja hän on niin stressaantunut ja en rakasta häntä jne. ja mies menetti hermonsa, alkoi huutaa, että ylireagoin ja mun ei pitäis olla niin uptight ja mitään vaarallista ei käynyt ja Jake ymmärtää, että teki väärin vaikka hän ei a)pyytänyt anteeksi b) myöntynyt tehneensä väärin. Silloin lähdin, en pystynyt käsittelemään tilannetta.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:17"]
16-vuotiaan oli siis tarkoitus hoitaa 3vuotiasta lyhyen aikaa. Kylvetyksestä ei oltu sovittu. Olen ap:n kannalla, poika teki väärin. Hän sai palkkaa ja laiminlöi tehtävänsä. Kyllähän teinejä palkataan lapsenlikoikisi muihinkin perheisiin, eivätkä he voi siellä lähteä pelailemaan. Poika voisi miettiä miltä tuntuisi, jos pikkusisko olisi täyttänyt ison ammeen täyteen ja huutanut apua kun ei pääse pois siihen asti kun ei enää huuda. Ja poika vaan pelaa kuulokkeet korvilla..
[/quote]
vain idiootit ostaa rahalla epäluotettavaksi todetun lapsenvahdin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 18:54"]
Tulin kotiin. Minun ja mieheni kolmevuotias tytär, joka oli jätetty 16 vuotiaan isovelipuolen hoitoon, oli yksin kylvyssä huutaen kuin pistetty sika. Poika oli luurit päässä alakerrassa pelaamassa. Lähti siis pois jättäen tytön sinne, koska piti mennä "tarkistamaan peli." Mies otti pojan puolen , niinkuin aina, sanoen että raivoni siitä että lapseni olisi saattanut hukkua, oli liioteltua.
[/quote] tiedänpä tapauks4en että 7 v hukkui kotona ammeeseen. ilmeisesti nukahti.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 18:54"]
[/quote] ei saa jättää 3 v vahtimatta kun on ammeessa. Jätä se sika.
Uusperhe-elämä ei vaan taida sopia sulle
Paljonko 16-vuotiaalle maksettiin pikkusiskon kylvettämisestä? Mun teini aikoinaan sanoi isälleen, että hoidapa ihan ite kakaras , keräs tavaransa ja tuli kotiin, kun exä vaimoineen halusi lähteä juhlimaan ja yrittivät saada teinin ilmaiseksi lapsenvahdiksi.